töppäyksiä, katumuksia..
-
Monoliitti
- Viesti:
töppäyksiä, katumuksia..
eli tuolla yleisissä fikukeskusteluissa törmäsin tähän ''onnettomuuksia'' topikiin, esim.mattopuukko ranteessa..
tähän keksin sitten laittaa töppäykset, eli vaikka jos laittaa vahingossa space wolwesille meltan ja toiseen käteen bolterin, kuin minä satuin ilkeästi tekemään..
moderaattorit sulkekoot jos ei sallita tämmöttii mut onnettomuudet ja ne ''töppäykset'' on eri asia..töppäykset on maalauksen, kokoamisen, konvertoinnin onnettomuuksia sun muuta semmosta, ja onnettomuudet taas vaikka se mattopuukko sormeen!!..
tähän keksin sitten laittaa töppäykset, eli vaikka jos laittaa vahingossa space wolwesille meltan ja toiseen käteen bolterin, kuin minä satuin ilkeästi tekemään..
moderaattorit sulkekoot jos ei sallita tämmöttii mut onnettomuudet ja ne ''töppäykset'' on eri asia..töppäykset on maalauksen, kokoamisen, konvertoinnin onnettomuuksia sun muuta semmosta, ja onnettomuudet taas vaikka se mattopuukko sormeen!!..
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
- makkarafolio
Noh, maalasin ekat fikuni Revellin maaleilla, jotka kiilsivät ihan törkeesti, eikä lähteneet kunnolla pois. Jouduin alusmaalaamaan uuden kerroksen maalia spraylla. Mutta ei mitään vakavaa enää myöhemmin.
Niin paitsi maastonteossa. Tehtiin pelipöytää 72"*48". Oltiin tehty kukkulat valmiiksi ja alettiin hiekottamaan. Ensimmäinen kerta meni ihan käsille, kun oli pieni sivellin ja tuo okpiapina vähän kiirehti sen kanssa. Onneksi jäljellä oli toinen styroksin puoli. Se vedettiin kerralla liimaan ja hiekat päälle. Levitin sen itse käsipelillä, kun kaverit oli tuhonnut ison pensselin[Kiitos taas]. Levittäminen meni hyvin ja lähdettiin sisälle. Vähän ajan päästä tulin katsomaan, niin kaverin faija oli ajanut auton niin että nokka oli laudan yläpuolella. Silloin satoi, joten pisaroita oli tippunut laudan päälle. Samalla ovenavauksella, kun tulin ulos pääsi ulos kaverin yksikiveksinen, tyhmä koira,[Anteeksi vain I'm just being honest.] joka hyppäsi laudan päälle samalla kun huusin eiiii. No tämä koira, emppu nimeltään, luuli tätä hauskaksi leikiksi ja juoksenteli laudan yli huutaessani. Jos joskus, oi joskus tekisi mieli vahingoittaa eläintä pahasti, se oli silloin. Kaveri tuli kantamaan chosen onen pois ja kun käännyin, oli kissa hyppimässä laudalla. Se onneksi lähti pois nopeasti. Nyt lautaamme koristaa tassunjäljet.
tällainen tarina.
Niin paitsi maastonteossa. Tehtiin pelipöytää 72"*48". Oltiin tehty kukkulat valmiiksi ja alettiin hiekottamaan. Ensimmäinen kerta meni ihan käsille, kun oli pieni sivellin ja tuo okpiapina vähän kiirehti sen kanssa. Onneksi jäljellä oli toinen styroksin puoli. Se vedettiin kerralla liimaan ja hiekat päälle. Levitin sen itse käsipelillä, kun kaverit oli tuhonnut ison pensselin[Kiitos taas]. Levittäminen meni hyvin ja lähdettiin sisälle. Vähän ajan päästä tulin katsomaan, niin kaverin faija oli ajanut auton niin että nokka oli laudan yläpuolella. Silloin satoi, joten pisaroita oli tippunut laudan päälle. Samalla ovenavauksella, kun tulin ulos pääsi ulos kaverin yksikiveksinen, tyhmä koira,[Anteeksi vain I'm just being honest.] joka hyppäsi laudan päälle samalla kun huusin eiiii. No tämä koira, emppu nimeltään, luuli tätä hauskaksi leikiksi ja juoksenteli laudan yli huutaessani. Jos joskus, oi joskus tekisi mieli vahingoittaa eläintä pahasti, se oli silloin. Kaveri tuli kantamaan chosen onen pois ja kun käännyin, oli kissa hyppimässä laudalla. Se onneksi lähti pois nopeasti. Nyt lautaamme koristaa tassunjäljet.
tällainen tarina.
-
zakug_the_insane
Joskus olen sotakoneitten osia liimannut hieman väärin.
Konverttauksessa on joskus joistain osista tullut pätkäistyä liikaakin, ja sepä sitten siitä.
Enemmän kuin kerran on vasta maalattu ukko pudonnut vesilasiin (älä edes kysy, miten tämä on mahdollista).
Olen huomannut, että minulla tuppaa olemaan uskomattoman kömpelöt sormet. Kesken maalauksen on minulta joskus vain tippunut figu näpeistä, kun olen sitä pyöritellyt. Tämä on sattunut yhden kaverinikin figun kanssa
EDIT: päivittelen tähän sitä mukaa kun muistan lisää
.
Eli jätin päälle on minulla kaatunut reilusti metalliliimaa. Tämä on varmaankin yksi tuskallisimmista hetkistä figujen parissa.
Konverttauksessa on joskus joistain osista tullut pätkäistyä liikaakin, ja sepä sitten siitä.
Enemmän kuin kerran on vasta maalattu ukko pudonnut vesilasiin (älä edes kysy, miten tämä on mahdollista).
Olen huomannut, että minulla tuppaa olemaan uskomattoman kömpelöt sormet. Kesken maalauksen on minulta joskus vain tippunut figu näpeistä, kun olen sitä pyöritellyt. Tämä on sattunut yhden kaverinikin figun kanssa
EDIT: päivittelen tähän sitä mukaa kun muistan lisää
Eli jätin päälle on minulla kaatunut reilusti metalliliimaa. Tämä on varmaankin yksi tuskallisimmista hetkistä figujen parissa.
Viimeksi muokannut zakug_the_insane, To 19.08.2004 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Slayer-3651
- Viesti:
minulla itselläni kävi taas niin, että olin saanut ehkä tähän asti parhaan styroksitalon valmiiksi ja ulkosalle sitten maalattavaksi vein. kuivumassa ollessaan sattui kaatosade, ja styroksista reunat pyöreiksi. myöhemmin sitten päivällä kun sitä kuivunutta tulosta uskalsin vihdoin kattoa, oli siihen tullut mukavat lokinkakat. noh, sen nyt vielä sai peitettyä, mutta sitten kuin uuvatti kaverini minua tuli yksityiskohtien, tynnyreitten sun muun liimaamisessa auttamaan, se onneton meni liimaamaan kaiken muoviliimalla. (muoviliima sulattaa hyvin tehokkaasti styroksia, jos joku ei tiennyt.) Nyt se samainen työ taitaa löytyä kaatopaikalta.
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
-The Captain
-
Monoliitti
- Viesti:
muistaakseni kokeilin tossa pari viikkoo sitte , kuinka tehokasta gw.n superliima on..
typerä temppu!!saatiin sormet irti toisistaan (harmi, nahga revittiin, ja veri lensi)..
kokeilin vielä toisen kerran itsepäisyyteni takia ja nyt tehtiin sama..
eli ne jotka ovat vasta-alkajia, älä kokeile superliimmaa sormille, tai kokeile pois, lue ylhäällä oleva tarkkaan, sulkeissa luki veri LENSI.. (ei lentänyt, mutta hirveesti tuli!!):D
typerä temppu!!saatiin sormet irti toisistaan (harmi, nahga revittiin, ja veri lensi)..
kokeilin vielä toisen kerran itsepäisyyteni takia ja nyt tehtiin sama..
eli ne jotka ovat vasta-alkajia, älä kokeile superliimmaa sormille, tai kokeile pois, lue ylhäällä oleva tarkkaan, sulkeissa luki veri LENSI.. (ei lentänyt, mutta hirveesti tuli!!):D
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
[quote="
quote]
oLen huomannut saman asian
, eräs kerta kun tarkastelin figuani se tippui lattialle
no minäpä nostin sen, mutta kun olin nousemasta iskin pääni pöydän alapuolelle. Kun olin pystyssä minulta tippui pensseli!
Ja sama homma, minä muistin sen pöydän ja kävin "väistämään" sitä mutta ei, taas pää osui siihen pöytään.
Ja toinen pikku virhe minkä huomasin oli se kun minulla oli sini(yllätys yllätys
) sävyinen lissu armeija niin menin sitten maalaamaan sen toiseksi viimeisen äijän vihreäksi! Halusin kokeilla vihreää(ihan hieno tuli) mutta minun olisi kannattanut tehdä vaikka toisesta unitista vihreä.
oLen huomannut saman asian
Ja toinen pikku virhe minkä huomasin oli se kun minulla oli sini(yllätys yllätys
Minä sain kokea oikein mukavan yllätyksen tuossa pari kuukautta sitten, kun olimme kaverin kanssa rakentelemassa sellaista mukavan kokoista peli alustaa tuulensuojalevylle. Leviteltiin liimat alutaan ja käytimme hiekan siasta mannasuurimoita joka olikin mestari keksintö siihen asti kun laitoimme tuotoksen kuivumaan grillikatokseen. Noh minä en teitenkään ollut kotona sillä aikaa kun sukulaisten noin puoli vuotinen koiran pentu oli mennyt nuuskimaan tuotosta ja todennut että tämähän on ruokaa. Ja jo arvata saattoi koira oli siinä saanut kaikessa rauhassa jyrsinyt alustaa siihen kuntoon kun että itku meinasi tulla kaikki joenpätkät ja kuukulankin oli repinyt ja melkein syönyt. Samainen alusta paloi roskien polton yhteydessä ja seuraavalla viikolla.
Maalasin lohikäärmettäni vaaleanpunaiseksi (tämä ei ollut vahinko
)ja yllättäen se tipahti lattialle. Kuului inhottava räksis-ääni ja kun uskaltauduin katsomaan sitä, oli siltä lähtenyt molemmat siivet irti, molemmat jalat oli nilkoista poikki, pää oli lähtenyt irti ja toinen sarvi puuttui. En löytänyt sitä mistään, joten jouduin tilaamaan uudet metallisarvet.
Toinen tapaus sattui Great Eaglea liimatessa. "No, miksi täältä ei tule liimaaaAAAAAA!!!" Linnun keskiruumis täynnä liimaa. Sen puhdistamiseen meni monta tuntia.
Joskus muinoin keräsin Dark Eldareita ja rupesin pohjamaalaamaan kolmea jetbikeä. Maalasin liian läheltä ja niistä tuli aivan epätasaisia.
Toinen tapaus sattui Great Eaglea liimatessa. "No, miksi täältä ei tule liimaaaAAAAAA!!!" Linnun keskiruumis täynnä liimaa. Sen puhdistamiseen meni monta tuntia.
Joskus muinoin keräsin Dark Eldareita ja rupesin pohjamaalaamaan kolmea jetbikeä. Maalasin liian läheltä ja niistä tuli aivan epätasaisia.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Olettekos ikinä maalailleet kavereiden fikuja? minä olen...
noh, olinpas maalaillut justiina kaverille läjän dark elffien repeater crossbow poikia (aika tarkasti ja ihan nättiä tuli...) ja kappas kehveliä, juuri kun olin alustanu sällit ja maalailin reunoja goblin greenil ja toiseks viimesen äijän kohalla peliin astuivat kuuluisat FLYING ELBOWS ja gobbo green levisi nätisti pitkin vastamaalattuja ukkeleita... en edes muista miten sain maalit irti... kaveri ei sitten jälkeenpäin onneks huomannu mitn ja onnellisena pelaili niillä ja nyt ovat vissiin myytyjäkin.. 
Viimeksi muokannut raven, Pe 20.08.2004 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuinka saatoit!kingnothing kirjoitti:Olettekos ikinä maalailleet kavereiden fikuja? minä olen...noh, olinpas maalaillut justiina kaverille läjän dark elffien repeater bolttis poikia (aika tarkasti ja ihan nättiä tuli...) ja kappas kehveliä, juuri kun olin alustanu sällit ja maalailin reunoja goblin greenil ja toiseks viimesen äijän kohalla peliin astuivat kuuluisat FLYING ELBOWS ja gobbo green levisi nätisti pitkin vastamaalattuja ukkeleita... en edes muista miten sain maalit irti... kaveri ei sitten jälkeenpäin onneks huomannu mitn ja onnellisena pelaili niillä ja nyt ovat vissiin myytyjäkin..