Itse olen käyttänyt Quickening Blood, GW, heart stone of darkness & Shield/enchanted shield comboa. Dark Steedin olen yleensä antanut alle, koska on pirun mukavaa kun annointed säntää sen 18" ulos cold one klimpistä.
Miten de revisionista jaksetaan vieläkin tapella? Onko jollain vieläkin tennispallo sieraimessa sen johdosta? Se on tehty, niin se on tehty. Ja de pelaaja, joka vielä jaksat valittaa niin olisi jo aika vaieta, Cult of Slaanesh listan mukana tulleet esineet ovat pirun hyviä. Heart stone of darkness, draich of dark power ja se-pirun-kova-lippu-jonka-nimeä-en-ikinä-muista ovat todella käytännöllisiä. Kyseinen banner (fleeatessaan charge reactionina rallyavat vastustajan vuorolla) on ehkä pelin paras, tosin nykyään kaikki tietävät kyseisen kikan, mutta kyllä se silti toimii, jos pelaat vastustajan vaihtoehdot pois.
Mielipiteitä Druchii Anointedin taikaesineistä?
Lähinnä metsätontut & kaaos vesipostit tarvisivat ihan armeijakirjan ennen minkään muotoisia revisioneita, niillähän niitä kirjoja ei kuudenteen edikkaan vielä ole, vai kuinka?The Swordmaster kirjoitti:Jos joku nyt tarvii revisionia niin se olisi Wood Elffien kirja ---> Chaos Dwarfs/High Elves...
Ja Ulthuanin valoisat asukkaat ei sitä revisionia juuri tarvitse, käsittääkseni pelin kovin magia + hullut taikaesineet + nopea ja varusteltu core-ratsuväki + muut joita en tällä hetkellä välitä palauttaa mieleeni on ainekset yhteen jos toiseenkin toimivaan taktiikkaan.