Noi on aivan mahtavii juttui ja tää oli ehkä paras:"Takamukseni alla on keisari-luokan tähtituhoojan piirrustukset ja uusia keisarillisia määräyksiä, mutta kuinka saan jonkun katsomaan sinne?"
pitää tulla aina näitä lukeen kun on vähän masentunu olo... XD
"Voisimpa edes liikkua sen verran että näkisin missä kunnossa kaverini housujen alla on..."
"Joku kehtaa väittää että kärpäset on ärsyttävii... istukoota eka 48000 vuotta kultapenkissä kun kärpäset pörrää ympärillä eikä niitä edes voi huitoa pois ja tulee sit sanomaan että onko ne ärsyttävii..."
"Oi että kun persettä kutittaa!"
*Miksi ihmiset kuvittelevat keksivänsä Keisarin ajatuksia, henkilön joka syntyi kaaosjumalien vastapainoksi, näin ollen lähes jumal-olento itsekkin. Tyytyisivät vain lukemaan sarjakuvia ja antamaan viisaampien hoitaa homman kotiin*
Ja pyydän... tai rukoilen.. että lopetat XD käyttämisen noin aktiivisesti..se on kuin happo joka heitetään silmille.
-''nyt 1695 ihmistä on lukenut ajatuksiani eikä minulla ole voimia nostaa heitä
vastaan syytettä!''
-''olen tavannut elämäni aikana 9263837253763527844517635099009815500001 ihmistä
eikä kukaan ole ostanut minulle harrikkaa''
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
"aaaarrgghhh... ahterissani on asunut jo 200 vuotta rotta yhdys kunta. MIKSEIVÄT HE SIIVOA KUNNOLLA!!!!!"
"miksi hemmetissä minua ei laitettu dreadnoughtiin"
"...ooh sydämmeni palaaa, tuu sammutamaan se komee tulisotilas, ooh sydämmeni palaa, tuu ja tyydytä mua.... jep... olen aina tykännyt musiikista.... ja tulisotilaista"
figunarkki kirjoitti:"aaaarrgghhh... ahterissani on asunut jo 200 vuotta rotta yhdys kunta. MIKSEIVÄT HE SIIVOA KUNNOLLA!!!!!"
"miksi hemmetissä minua ei laitettu dreadnoughtiin"
"...ooh sydämmeni palaaa, tuu sammutamaan se komee tulisotilas, ooh sydämmeni palaa, tuu ja tyydytä mua.... jep... olen aina tykännyt musiikista.... ja tulisotilaista"
Keisari itse antoi ohjeet golden thronen valmistukseen =)
Paavi, blah. Koko katolinen kirkko on korruptoitunut ja paha läpimätä. Seuratkaa Jumalan oikeaa kirkkoa Evankelis Luterilaista, Vapaa ja Helluntaiseurakuntaa (sun muita, ei katolisia). Hmmm... hupsista, tuli kirjoitettua OT:tä.
dalamarilla oli aika paha ja sitte tosta dalamarin sitä edellisestä kommentista että kumpaakohan jumalaa tossa tarkotetaan toi jakaa kansaa kahtia... keisarijumalan vai hörhöjumalan kannattaja?
Parasta lopettaa tämä uskonnoista väittely. Tämä on figufoorumi ja täällä keskustellaan figuista, ei pilkata/haukuta/vähätellä toisten uskontokuntien edustajia/jumalia. Kuten olen aikaisemminkin todennut; ei pidä sekoittaa oikean ja kuvitteellisen maailman hahmoja toisiinsa.
figunarkki: Kumpi on hörhöjumala? GW:n keksimä, täysin kaupallinen Keisari, jolta löytyy taustaa parinkymmenen vuoden ajalta vai Jumala, johon on uskottu jo pari tuhatta vuotta?