"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Ice Warriors...

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Meklar

40k: Ice Warriors...

Viesti Kirjoittaja Meklar »

Moro vaan kaikille

Ajattelin alkaa pelaamaan wh 40k:ta Imperial Guardeilla.
Ja selailtuani codex:ia ajattelin et valhalla vois ollaikiva heidän neuvosto uniformujensa tähden... mutta sitten tuli ongelma vastaan käytyäni gamesworkshopin sivuilla en löytänyt regimenttejä enkä edes yht ainut norm ukkoo myynnissä????

Et onko siellä virhe vai saako niitä tehtyä esim canadia regimentistä????

Kiitos valmiiksi vastauksista....
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

- Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Tietääkseni näitä myydään nykyään pelkästään online storessa. Eli valhallan keräys tulee olemaan vaikeaa/kallista.

edit: Too slow...
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

Nuohan ovat noita vanhan ajan imperial guard figuja, niitä myydään minun tietääkseni vain blistereissä. GW:ltä on EHKÄ tulossa uusia muovisia valhallan figuja joskus hamassa tulevaisuudessa, tai näin olen ainakin kuullut.
Noilla on tietääkseni kutakuinkin sama tilanne saatavuudessa kuin tallarn desert raidereilla tai mordian iron guardeilla.

EDIT: uskomatonta miten jotkut on nopeita :D
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Meklar

Viesti Kirjoittaja Meklar »

Ni sit mun on varmaan teht Canadian regimentist green staffilla valhalla army

Kiitos kaikille vastanneille =)
Thelacan
Viesti:

Pakko nyt antaa järkevä neuvo: Idea tehdä cadianeista valhalla ukkoja GS:n avulla on hieman mielipuolinen, etenkin kun niitä tulee paljon. Voithan sinä maalata cadianeita jää/lumi-camoon ja käyttää valhalla doktriinejä. Tätä ei ehkä sulateta turnauksissa mutta kenties kaveripeleissä kävisi.
- Kynä-ääliö
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Meklar kirjoitti:Canadian regimentist

HAHAHAHAHAHAAHHAAHA!!! :D :D :D Sori kröhömm... ja olen Thelacanin kanssa samaa mieltä. Vai oletko kokenut stuffaaja? Ainakin ne karvalakit on helppoja konffata.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
weis
Viesti:

Thelacan kirjoitti:Pakko nyt antaa järkevä neuvo: Idea tehdä cadianeista valhalla ukkoja GS:n avulla on hieman mielipuolinen, etenkin kun niitä tulee paljon. Voithan sinä maalata cadianeita jää/lumi-camoon ja käyttää valhalla doktriinejä. Tätä ei ehkä sulateta turnauksissa mutta kenties kaveripeleissä kävisi.
Ja miksikä ei?
Onko ig:llä joku erikois sääntö että eri planeettojen joukoilla pitää olla aidot figut? Siis saahan sitä käyttää vaikka kaaos mariinia lojalistina jos sen maalaa jotenkin eri lailla tai esim keksii fluffia miksi se on jonkun csm chapterin värinen :D Minä en ainakaan ymmärrä miksi tuo jää/lumi camo ei menisi valhallanista.
Thelacan
Viesti:

Köh.. Huomaa alleviivattu sana "ehkä" eli en tiedä miten tähän suhtaudutaan turnauksissa.
- Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Jooh. Näitä väärin ymmärryksiä. Ajattelin että se olisi semmonen että sanotaan ei mutta tarkoitetaan joo :) Vähän oudosti muotoiltu mutta toivottavasti ymmärsitte.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Tuo konvaus cadianeista on hullu idea. Ehkä vähän vähemmän hullu olisi, jos ne tekisi steel legioonan figuista. Lisäisi vain hieman karvaa ja ehkä leikkaisi naamarit pois ja lisäisi paremman pään...okei, sekin oli hullu idea...älkää huomioiko tätä viestiä. Tulisi vaan vielä kalliimmaks ku toi cadianjuttu.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ei tuo Ice Warrioreiden konvertointi Cadianeista aivan huono ajatus ole: http://www.pbase.com/scribe_enzo/62nd_volgan

EDIT: Mutta voihan nuo Cadianit tosiaan suoraan maalata lumipukuisiksi jos konvertointi tekee tiukkaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Nuo jullevin linkin tyypit ovat AAVIKOLLA!!! karvahatut päässä ;)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Niin. Esim gobin autiomaalla tuppaa karvahattu olemaan yleisin päähine.
Siellä kun oisin on 45 astetta pakkasta talvisaikaan. Ja tämä on maapalllolla, jossa lähtökohtaisesti ihmisen on mukava asua ja elää, kuvittele millainen vieraalla planeetalla aavikko voi olla.

Maantiedon tunnille mars, MARS! ;)

Seuraava ehdotus tulee melko kalliiksi, mutta on suht hieno:
Genswick Rifles. Noihin kun sekoittaa vielä karvahattuja joukkoon niin hyvä tulee.
Tosin armeijan ukot (80 kpl) maksaa pari sataa euroa. Tosaaltaa, jääpähän yli paljon bitzejä. :)
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”