Niin öö ehkä tyhmä kysymys mutta jää miehistö eloon tankeista kunne hajoo... eli voiko niillä viälä sotia???
en ole lukenut Rule bookkia kun vasta aloittelemassa 40k...
pelaan fb skaveneilla...
Niin tota tankeista
vain jos niille on ostettu epävirallinen Crew Escape Mechanism, jota ei saa edes kaikkiin ajoneuvoihin...
epävirallinen siinä mielessä että se löytyy Imperial Armorysta jonka lähes kaikki ajokit vaaivat vastustajan suostumuksen
epävirallinen siinä mielessä että se löytyy Imperial Armorysta jonka lähes kaikki ajokit vaaivat vastustajan suostumuksen
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Imperial Guard saa erityisen 'Crew escape mechanism' vehicle upgraden jolla tankin miehistö voi selvitä.
Edit: Slow...
Edit: Slow...
Viimeksi muokannut Thelacan, Pe 20.08.2004 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
IG:llä tuhoutuneesta tankista pelastuu d3 crew memberiä, jos siinä on crew escape mechanism. Muilla ei korvaavia upgradeja löydy.
edit: kerspules Thelacan sun kanssas.
On se salaman nopea, täytyy myöntää.
edit2: Täh? Daiderin kommentti ilmeisesti teki tuonne jonku ihme hypyn, mulla ei näkyny kuin vasta nyt. Tai sitten se oli mun silmääni nopeampi
edit: kerspules Thelacan sun kanssas.
edit2: Täh? Daiderin kommentti ilmeisesti teki tuonne jonku ihme hypyn, mulla ei näkyny kuin vasta nyt. Tai sitten se oli mun silmääni nopeampi
Viimeksi muokannut Hukka, Pe 20.08.2004 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
-
Puistokemisti
-
KyberAntti
- Viesti: