makkarafolio kirjoitti:Sääli, te olitte aktiivisimmat pelaajat. Noh, yrittäkää Tneva ja Boromir täyttää Gondorin muotti.
Yritän jos mahdollista. Riippuu kahdesta asiasta.
1) Saanko kaverin houkuteltua mukaan LOTR:iin.
2) Löytyykö turusta nettiyhteyttä jota voin käyttää riittävän aktiivisesti. LUULISI että ammattikorkeakoulusta löytyisi joku mutta jos ei ensi kuun alun jälkeen kuulu mitään voi olettaa että ei löydy :-(
Tuota, sanoin että harkitsemme irtautumista, eli paikka ei ole vielä avoin... Tuo tieto, että tavallisia mättöjäkin voidaan mennä muutti asiaa hiukkasen parempaan suuntaan... Ensi viikonloppuna pelaamme ainakin toisen nykyisistä alta pois, katsotaan sitten...
Kellokoneisto kirjoitti:Tuota, sanoin että harkitsemme irtautumista, eli paikka ei ole vielä avoin... Tuo tieto, että tavallisia mättöjäkin voidaan mennä muutti asiaa hiukkasen parempaan suuntaan... Ensi viikonloppuna pelaamme ainakin toisen nykyisistä alta pois, katsotaan sitten...
makkarafolio kirjoitti:Ja insane: Gondor on nyt tupaten täynnä niinkuin ehkän näkyy. Et olisi kiinnostunut esim. Rohanista?
Tehdään näin. Anna minun paikka jommallekummalle. Liikkaa jossia joten jos paikalle on varmoja pelaajia tunkemassa niin pelatkoon he. Enköhän minä ilmankin pärjää.
Toinen syy on että vaihdoin emailia kaverin kanssa eikä hän tunnu turhan innokkaalta LOTR:in pelaamisesta. Ehkä mieli vaihtuu kun kokeilee käytännössä mutta ei anneta hänen vaikuttaa teidän mainioon kamppanjaan.
makkarafolio kirjoitti:Ja insane: Gondor on nyt tupaten täynnä niinkuin ehkän näkyy. Et olisi kiinnostunut esim. Rohanista?
Tehdään näin. Anna minun paikka jommallekummalle. Liikkaa jossia joten jos paikalle on varmoja pelaajia tunkemassa niin pelatkoon he. Enköhän minä ilmankin pärjää.
Toinen syy on että vaihdoin emailia kaverin kanssa eikä hän tunnu turhan innokkaalta LOTR:in pelaamisesta. Ehkä mieli vaihtuu kun kokeilee käytännössä mutta ei anneta hänen vaikuttaa teidän mainioon kamppanjaan.
Älä älä älä! Minulla tilanne on varmaankin vielä epävarmempi kuin sinulla. Usko pois . Minä en ole lähellekään varma pelaaja, koska vain yksi kaveri kerää lotria ja en ole kysynyt siltä. Lisäksi pelaamiseni tuppaa paikoittain olemaan aika harvinaista.
Sanoin vain itseni tähän varulta, eli olen ns. villi kortti
zakug_the_insane kirjoitti:Älä älä älä! Minulla tilanne on varmaankin vielä epävarmempi kuin sinulla. Usko pois
No tehdään niin että jos Kellokoneisto haluaa pelata, pelatkoon. Jos ei niin yritän houkutella kaverin pelaamaan vaikka väkisin. Mutta tässä on vaan sekin ongelma että löytyykö nettiyhteyttä kun muutan muualle...(pahuksen muuton alkuhösinät. Jos vain olisi kämppä saatua muuttaisin vaikka heti jotta voisi hoitaa tärkeimmät ennen koulun alkua. Nyt tulee z+1 asiaa yhtäaikaa hoidettavaksi...)
Noh ilmoittelen ASAP jos pystyn pelaamaan, 3.9:tä mennessä viimeistään luulisi onnistuvan jos pystyn pelaamaan.