"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotr kampanja - alkusössinnät

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

makkarafolio kirjoitti:Sääli, te olitte aktiivisimmat pelaajat. Noh, yrittäkää Tneva ja Boromir täyttää Gondorin muotti.
Yritän jos mahdollista. Riippuu kahdesta asiasta.

1) Saanko kaverin houkuteltua mukaan LOTR:iin.
2) Löytyykö turusta nettiyhteyttä jota voin käyttää riittävän aktiivisesti. LUULISI että ammattikorkeakoulusta löytyisi joku mutta jos ei ensi kuun alun jälkeen kuulu mitään voi olettaa että ei löydy :-(
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Minä saattaisin pystyä pelaamaan gondorilla. Painotan kuitenkin tuota sanaa saattaisin. Riippuu ihan siitä, saanko kaverin pelaamaan...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Tuota, sanoin että harkitsemme irtautumista, eli paikka ei ole vielä avoin... Tuo tieto, että tavallisia mättöjäkin voidaan mennä muutti asiaa hiukkasen parempaan suuntaan... Ensi viikonloppuna pelaamme ainakin toisen nykyisistä alta pois, katsotaan sitten...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
zakug_the_insane

Kellokoneisto kirjoitti:Tuota, sanoin että harkitsemme irtautumista, eli paikka ei ole vielä avoin... Tuo tieto, että tavallisia mättöjäkin voidaan mennä muutti asiaa hiukkasen parempaan suuntaan... Ensi viikonloppuna pelaamme ainakin toisen nykyisistä alta pois, katsotaan sitten...
Juu, ymmärrän :). Sanoin vain varulta...
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Kellokoneisto kirjoitti: pelaamme ainakin toisen nykyisistä alta pois
Minkä "nykyisen"?

Mutta siis sinut on pyyhitty jo listalta [julmaa] Mutta pelatkaa toki aina kun jaksatte. Olkoon Gondorilla ja Minas morgulilla nyt kolme pelaajaa.

Ja insane: Gondor on nyt tupaten täynnä niinkuin ehkän näkyy. Et olisi kiinnostunut esim. Rohanista?
tneva82

makkarafolio kirjoitti:Ja insane: Gondor on nyt tupaten täynnä niinkuin ehkän näkyy. Et olisi kiinnostunut esim. Rohanista?
Tehdään näin. Anna minun paikka jommallekummalle. Liikkaa jossia joten jos paikalle on varmoja pelaajia tunkemassa niin pelatkoon he. Enköhän minä ilmankin pärjää.

Toinen syy on että vaihdoin emailia kaverin kanssa eikä hän tunnu turhan innokkaalta LOTR:in pelaamisesta. Ehkä mieli vaihtuu kun kokeilee käytännössä mutta ei anneta hänen vaikuttaa teidän mainioon kamppanjaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
makkarafolio

Ok. Eli Gondor on nyt vähän hämärä. Antakaa vaan kuka tahansa hyökkäysilmoituksia niin vastaan niihin. kitooos.
zakug_the_insane

tneva82 kirjoitti:
makkarafolio kirjoitti:Ja insane: Gondor on nyt tupaten täynnä niinkuin ehkän näkyy. Et olisi kiinnostunut esim. Rohanista?
Tehdään näin. Anna minun paikka jommallekummalle. Liikkaa jossia joten jos paikalle on varmoja pelaajia tunkemassa niin pelatkoon he. Enköhän minä ilmankin pärjää.

Toinen syy on että vaihdoin emailia kaverin kanssa eikä hän tunnu turhan innokkaalta LOTR:in pelaamisesta. Ehkä mieli vaihtuu kun kokeilee käytännössä mutta ei anneta hänen vaikuttaa teidän mainioon kamppanjaan.
Älä älä älä! Minulla tilanne on varmaankin vielä epävarmempi kuin sinulla. Usko pois :D. Minä en ole lähellekään varma pelaaja, koska vain yksi kaveri kerää lotria ja en ole kysynyt siltä. Lisäksi pelaamiseni tuppaa paikoittain olemaan aika harvinaista.

Sanoin vain itseni tähän varulta, eli olen ns. villi kortti :)
tneva82

zakug_the_insane kirjoitti:Älä älä älä! Minulla tilanne on varmaankin vielä epävarmempi kuin sinulla. Usko pois :D
No tehdään niin että jos Kellokoneisto haluaa pelata, pelatkoon. Jos ei niin yritän houkutella kaverin pelaamaan vaikka väkisin. Mutta tässä on vaan sekin ongelma että löytyykö nettiyhteyttä kun muutan muualle...(pahuksen muuton alkuhösinät. Jos vain olisi kämppä saatua muuttaisin vaikka heti jotta voisi hoitaa tärkeimmät ennen koulun alkua. Nyt tulee z+1 asiaa yhtäaikaa hoidettavaksi...)

Noh ilmoittelen ASAP jos pystyn pelaamaan, 3.9:tä mennessä viimeistään luulisi onnistuvan jos pystyn pelaamaan.
makkarafolio

Siis ei nyt mitään virallisia paikkojen jakoa. Ilmoitelkaa, jos hyökkäätte. Ei niitä ilmoituksia ainakaan liikaa tule.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Saisiko tuonne "Kampanja on syttynyt" -topikkiin jonkinlaisen yhteenvedon tähän astisista tapahtumista?

Pystytkö raportoimaan aina kun jotain tapahtuu?
makkarafolio

Juu täytyy tarinoida jotain kun on aikaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”