"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Erilaiset savet

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
LAndE

Erilaiset savet

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eli on siis Ward- ja Armoursave. Niin mistä tietää kumpaa käyttää vai voiko niitä kokeilla molempia jos ensimmäinen epäonnistuu?

Aika aloittelija kysymys, mutta sellainen minä olen.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Ensiksi otetaan perussave, jos sen saa. Jos tämä epäonnistuu otetaan wardsave, jos sen saa.
- Kynä-ääliö
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Saako sitten armour saven myös magiaa vastaan, vai onko se vain mundaaneihin iskuihin?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Riippuu aseesta/taiasta. Jos taika-aseen/taian kuvauksessa sanotaan ettei saa mundane/ward savea niin ei saa sitä.
- Kynä-ääliö
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

LAndE kirjoitti:Saako sitten armour saven myös magiaa vastaan, vai onko se vain mundaaneihin iskuihin?
Saven saa ottaa aina sekä mundaaneja, että maagisia hyökkäyksiä vastaan, paitsi silloin kun iskun voima läpäisee haarniskan kokonaan tai erikseen mainitaan, ettei savea saa (esim. No armour saves- taika-aseet, demonit ja maagiset hyökkäykset, Lissujen Blade of Realities yms.)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Olettaisin LAndEn osaavan jo englantia, kun on niin iso poika jo. Sääntökirja siis käteen ja sitä lukemaan. Sotavasara ei korvaa sääntökirjaa, ei edes aloittelijoille.

Jos kuitenkin sääntökirjan tavaamisessa menee sormi suuhun, rohkeasti vain Kysymyspalstan moderaattoreiden kimppuun.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”