On niillä, mutta auttaako se 6th Edikassa?Corian kirjoitti:tottakai liskoilla on army bookki viidennen edikan ajoilta...
Help! Ongelma!
-
Lord E
Hei kerma kuule, tapoin mä niiden 15 skinkin lisäks 2 terradonia ja salamanderin. Kaikki overrun -säännön nojalla
Mutta kunnon liskoarmeijassa on tsiljoona saurusta, 4 kroxia, pari salamanderii ja joko slanni saurus hero tai kuten uusissa säännöissä, saurus lord (joka ratsastaa T-rexillä eli mikäsenytoli carnosauruksella)
Mutta kunnon liskoarmeijassa on tsiljoona saurusta, 4 kroxia, pari salamanderii ja joko slanni saurus hero tai kuten uusissa säännöissä, saurus lord (joka ratsastaa T-rexillä eli mikäsenytoli carnosauruksella)
-
Warped Creme
Lord E kirjoitti:Hei kerma kuule, tapoin mä niiden 15 skinkin lisäks 2 terradonia ja salamanderin. Kaikki overrun -säännön nojalla![]()
Mjuu, mikään noista ei ole oikein tappelukone, ja kaikkia oli vähän (siis Terradonit ja salamanteri), elikkä ei ole vieläkään mikään hurja saavutus.
Ja minun liskoarmeija on aika pepusta figupuutteen/rahapuutteen takia.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
mun lisko armeijaa ei figu/pistepuute vaivaa (2600 pojoo jos kaikki laskee :twisted:) mut sitten taktiikka ja strategiat on pepusta mä oon pelannu varmaan puoltoista vuotta niillä ja hävinny joka pirun pelin (koska kaveri luuli et Wurzagin squiggi loitsun voi heittää joka paikkaan eikä sitä voi estää :evil: ) mut hei piristystä kysyin GW:ltä vähän liskojen tulevasta kirjasta ja ne sano et liskoista tulee tuplasti parempia kuin aiemmissa painoksissa :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Toivottavasti ei. Lizardmenit olivat yksi viime laitoksen v1ttumaisimmista armeijoista ja tämänhetkinen listakin on oikeastaan aika sairaan hyvä.Loremaster kirjoitti:mut hei piristystä kysyin GW:ltä vähän liskojen tulevasta kirjasta ja ne sano et liskoista tulee tuplasti parempia kuin aiemmissa painoksissa :twisted:
Mutta mitä oon huhuja itsekin lukenu niin ei ne ainakaan huononemassa ole, monipuolisuutta ainakin on tulossa jonkin verran lisää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
mission anti-orc
no skinkit pistat juoksee vastustajan armejan sivuun kroko(kroxigori)mukana.sielta ammut nuolia niitten paalle nii paljon kun ehdit.sitte ku ne tulee kimppuun niin RICH RACH ROAR!!!!!!.. JA SIT LENTAA DORKKEJA!!!!ROAR.saurukset kimppuun myös niita kannattaa olla paljon.ne pieksee örkit pystyyn.ainakin josniilllla on spearit.niilla on kato 2 attackii ja jos niita on viiden rivi ne iskee 10 kertaa ja jos on spearit ja on toinen rivi niin sitte tulee 20 attackkii :o thats gonnahurt :!: shamaaneja kannatta myös olla varsinkin slann mage priest.stegadonit kyl myös kelpaa. 
-
SkinkfireHero
Jos en nyt väärin muista niin skinkit ampuvat myrkkynuolia ( right ? )Skink Hero Skiddis kirjoitti:Puhuinkin nyt örkeistä. Skinkit ovat hyviä joukossa. Varsinkin kun niillä on jouset. Ne tappaa gobboja mutta örkit ei kaadu. Viime pelissä tapoin skinkillä hyvällä tuurilla Black Orcin. Se oli vielä tavallinen skinkki. Olisitpa nähnyt musta örkin ilmeen!
et kyllä niillä pitäisi saada ihan örkkejä ja mustiksiakin kaadettua, kun ei kummallakaan ole hyvää armour savea. Ja niinkun on jo monta kertaa sanottu: sauruksia lisää.
"The board is set. The pieces are moving"
mutta sitten kun saan dwarffi armeijani valmiiks niin otat nätisti turpaan niin ei paljon slannit autaSkinkfireHero kirjoitti:Slanni saattaa olla aika tehokas,kun hankkisit slannin voitto on varma!Ittelläni on 1 slanni 18 skinkkiä 1 skink champ.1 skin sham.7 saurusta,1 saurus command group,1 saurus hero ja 1 salamanteri!:twisted:
:lol: 8) :o
![]()
:!: :!:
vedä niit turpaa
joo elikkä.... itse olen pelannut lizardmeneja vastaa jotain kertoja... mä ainakin henkilökohtaisesti laittasin ne skinkit scouttaa sinne lähelle gobboja .... osta lisää niit sauruksii skinkit on ihan mudasta... ehkä se johtuu siit et skinkeil on housuis enemmän kuraa ku venäjällä jos ne taistelee black örrkejä vastaa... kannattaa kokeilla ehkä hyökkää örkkejen selustaa nii et joudu heittäää ws:ää.. sit voisit vetää niit jopa turpaa...
kun tappaa yhden on murhaaja, kun tapaa tuhat on valloittaja, kun tappaa kaikki on jumala.
-
tuhannen taalan mies
Vain base to base kontaktissa olevat saurukset saavat lyödä kaksi kertaa ja tämä toinen hyökkäys on puraisu, jonka tosiaan tekevät vain lihassa kiinni olevat olevat eli on hyvin epätodenbäköistä, että pääsisit yhdessä rivissä olevalla 15 sauruksen osastolla lyömään jokaisella jampalla, vaan jos on keihäät niin saat base to base kontaktissa olevilla hyökätä kaksi kertaa ja toisella rivillä kerran. Siihen toiseen hyökkäykseen ei myöskään tule mitään bonuksia aseista kuten temple guardien hilparista +1 s, koska se on puraisu hyökkäys.tuhannen taalan mies kirjoitti:Sauruksilla on 2 atakkii per tyyppi eli 15unitti sauruksii+champion lyöDeornath kirjoitti: 15 kokoisessa unitissa 16 attakkii, ellei osa kuole
31 atakkii (eli helvetin hyvä suoritus) <---- huom. core uniteiks