Thunder Hammereita Grey Knighteille
Thunder Hammereita Grey Knighteille
Joo eli hakua käytin, ja aiheesta löytyi muutama topic, mutta jostain kumman syystä niistä ei löytynyt "kunnollista" vastausta.
Kaksi Thunder Hammer & Storm Shield- ritaria pitäisi siis saada aikaan. Shieldien toteuttamisesta on jo useitakin ideoita, mutta vasarat uupuvat. Kaipaisin siis ehdotuksia, miten / mistä niitä tehdä, tai miltä figulta sellainen kannattaisi pölliä. Tavallisten Thunder Hammer- terminaattorien vasara näyttää niin lelulta, että päätin olla käyttämättä sitä. Kunnon leka sen olla pitää.
Joten, jos joku on noita väkertänyt niin voisi hän pientä tarinaa kertoa, miten sen teki.
Kaksi Thunder Hammer & Storm Shield- ritaria pitäisi siis saada aikaan. Shieldien toteuttamisesta on jo useitakin ideoita, mutta vasarat uupuvat. Kaipaisin siis ehdotuksia, miten / mistä niitä tehdä, tai miltä figulta sellainen kannattaisi pölliä. Tavallisten Thunder Hammer- terminaattorien vasara näyttää niin lelulta, että päätin olla käyttämättä sitä. Kunnon leka sen olla pitää.
Joten, jos joku on noita väkertänyt niin voisi hän pientä tarinaa kertoa, miten sen teki.
Re: Thunder Hammereita Grey Knighteille
Itse olen yhden tehnyt niin, että otin hilparikäden, leikkasin sauvan katki siitä heti käden jälkeen ja liimasin vasaran pään siihen.
Noh, tuossa on linkkiä http://www.sotavasara.net/gallery.php?page=19&show=134
-A
Noh, tuossa on linkkiä http://www.sotavasara.net/gallery.php?page=19&show=134
-A
Viimeksi muokannut Abu, Ma 23.08.2004 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ihan mail-orderista tilasin terminator thunderhammer-käden ja irrotin siitä sen vasarapään.Warboss ZagSnikk kirjoitti:Mutta tärkein kysymys: mistä otit sen vasaran? Kun itse en ole tarpeeksi asiallisen näköistä lekaa onnistunut bongaamaan yhdestäkään blisteristä.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
No jos kerran termiksen vasara ei kelvannut niin miten tuo? Mielestäni Termyhammer on ihan tarpeeksi miehekäs, muita vaihtoehtoja joita keksin ovat Inquisitor Coteaz Hammer, Luthor Huss Hammer sekä Inquisitor-skaalan Force Hammer jos kerran miehekkään kookasta asetta tahtoo. Skaalavihjeitä aseesta saa täältä.VD kirjoitti:Tuo alin voisi olla ihan miehekäs?
OT: Hienoa kun vihdoin(?) ollaan saatu kaikki Inquisior-figut osatilaukseen. Enää ei tarvitse ostaa kolmea figua ja boosteria saadakseen haluamansa hahmon.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.