87 pisteellä suojataan 45 pisteen sotakonetta...Beardling kirjoitti:Pienellä lisä sijoituksella insinööri hyökkää jopa kahdella2 ja armour save +4 (22pts). Minkä jälkeen sota koneen miehistö ei heti juokse flyeritä sun muitan karkuun.
- Dru Perim
87 pisteellä suojataan 45 pisteen sotakonetta...Beardling kirjoitti:Pienellä lisä sijoituksella insinööri hyökkää jopa kahdella2 ja armour save +4 (22pts). Minkä jälkeen sota koneen miehistö ei heti juokse flyeritä sun muitan karkuun.
saa ne täytettyä aika helposti jos haluaa. Taistelevat kyykkä charrut maksavat noin 70p. Halpa hinta sankarista joka nostaa huomattavasti warrior blokin taistelutehoa tai slayerin tapauksessa toimii loistavana speed bumppina.Onhan riimuseppä tai pari ihan näppäriä magianpuolustukseen, mutta tuskinpa kokonaiset kolme hero-slottia noin vaan täyttyvät.
se insinööri on silti aivan paska... en oikein keksi miten tämän voisin selvemmin ilmoittaa.Mutta jos ottaa insinöörin niin ei mene toista slottia ja silti voi jopa osua johonkin bolttiksilla.
en tiedä tavallisen boltterin sääntöjä. tekeekö se iso boltti D3 woundia?The Captain kirjoitti:Iso boltti toimii normaalin boltterin tavoin, pienet boltit tekevät yhden woundin kukin.Lanttu kirjoitti:Tää ei kyllä kuulu aiheeseen, mutta tekeekö helffien rbt monta haavaa vaiko vain yhden?
Itse saan 3 slottia varsin helpostin täyteen, jos ei muuten, niin pistetään vain halpoja thaneja gw:n kanssa tuomaan iskuvoimaa.Konrad von Richtmark kirjoitti:Onhan riimuseppä tai pari ihan näppäriä magianpuolustukseen, mutta tuskinpa kokonaiset kolme hero-slottia noin vaan täyttyvät.
Etkö voisi minun miliksi sanoa että tekeekö se D3 woundia vai ei se iso boltti. plzGrond kirjoitti:Mitäpäs jos selvittäisit asian aivan itse, avaamalla sääntökirjan sivulta 124 ja katsomalla oikeasta alareunasta. Jos et omista sääntökirjaa, hanki se.
Olisit kirjoittanut äskeiseen viestiin mieluummin että tekeekö se sen D3 woundia vai ei niin asia olisi jo selvä. JOS minulla olisi sääntökirja niin varmasti katsoisin siitä, en sentään niin tyhmä ole.Runefang kirjoitti:Etkö voisi meidän kaikkien mieliksi katsoa sen itse sieltä sääntökirjasta kuten Grond jo ehdotti. plzLanttu kirjoitti:Etkö voisi minun miliksi sanoa että tekeekö se D3 woundia vai ei se iso boltti. plz
Lienet sitten eksynyt väärälle foorumille. Jos GW haluaisi sääntöjään jaettavaksi ilmaiseksi netissä, ne löytyisivät GW:n omilta sivuilta.Lanttu kirjoitti:Olisit kirjoittanut äskeiseen viestiin mieluummin että tekeekö se sen D3 woundia vai ei niin asia olisi jo selvä. JOS minulla olisi sääntökirja niin varmasti katsoisin siitä, en sentään niin tyhmä ole.
Älkää sitte kertoko. Varmistakaa ettei kukaa vaan saa niitä tietoja ilmaseks.Grond kirjoitti:Lienet sitten eksynyt väärälle foorumille. Jos GW haluaisi sääntöjään jaettavaksi ilmaiseksi netissä, ne löytyisivät GW:n omilta sivuilta.Lanttu kirjoitti:Olisit kirjoittanut äskeiseen viestiin mieluummin että tekeekö se sen D3 woundia vai ei niin asia olisi jo selvä. JOS minulla olisi sääntökirja niin varmasti katsoisin siitä, en sentään niin tyhmä ole.
Tottakai saa. Lainaus pitää vain merkitä asiallisesti, niinkuin tässä yleiset figukeskustelut alueen topicissa kerrotaan. Siellä on viimeisenä hyvä esimerkki.Konrad von Richtmark kirjoitti:Saako armeijakirjoista tehdä lainauksia todistaakseen jonkun asian sääntöväittelyssä?