SM kysymyksiä, mm. keltáset marinet..
-
Sponge Bob
SM kysymyksiä, mm. keltáset marinet..
eli en tiiä keltasten marineiden transfer-ryhmää..eli ne keltaset minkä olkasuojiss on punaset reunat.mitkä siitä transfer sheetistä ne tarrat.
ja sitt minkälainen on se ''salamanders'' osio sieltä SM:stä..minkälainen väriteema..
tuleepi joskus esitellä niitä, kunhan saan hieman neuvoja..
kiperä tilanne
-SB
ja sitt minkälainen on se ''salamanders'' osio sieltä SM:stä..minkälainen väriteema..
tuleepi joskus esitellä niitä, kunhan saan hieman neuvoja..
kiperä tilanne
-SB
-
The Scientist
Hmm joko olen tyhmä enkä tajunnut mitä kirjoitat, mutta voisitko HIEMAN selventää asiaasi tarroista?
Salamandersit ovat vihreä-keltaisia teemaltaan. Mutta ei taas Tummanvihreä muuten menee jo Dark Angelsien puolelle.
katsele pari luontodokumenttia liskoista niin tiedät minkä värinen sen pitää olla
tai yksinkertaisemmin Online storen tai GW:n sivuilta
Salamandersit ovat vihreä-keltaisia teemaltaan. Mutta ei taas Tummanvihreä muuten menee jo Dark Angelsien puolelle.
katsele pari luontodokumenttia liskoista niin tiedät minkä värinen sen pitää olla
päivä kerrallaan...
-
The Scientist
Transfer on liian lähllä tarraa. Tosimies maalaa chapter-symboolit.Sponge Bob kirjoitti:eli keltaisia marineita.mitä ttansferia ne käyttää.transferia minä kyselin, eli mikä niistä.nyrkit (ristit on black templars), vai kenties ne salamat (ei, ku ne oli white scars)..Balrog kirjoitti:Hmm joko olen tyhmä enkä tajunnut mitä kirjoitat, mutta voisitko HIEMAN selventää asiaasi tarroista.
Ja kuten jo sanoin, nyrkit taitavat olla se mitä etsit.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Olisikohan GW:n sivuista apua ? Huomaa vasemman reunan neliönmuotoiset ikonit, niistä löytyy linkit yleisimpiin lojalisti-chaptereihin, esim Imperial Fists.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Sponge Bob