Mistä aiotte ostaa pohjamaalit????
Mistä aiotte ostaa pohjamaalit????
Nii kun games workshop ei saa niit enää suomee tuoda...
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
-
baretul
Noh. Eipä paljon haittaisi vaikkei saisikaan tuoda. Mastonin pohjamaalit tekevät enemmän kuin hyvää jälkeä ja maksaa 1/3 GW:n tuotteesta 
Kaverikin vain katsoi jälkeä, kuuli hinnan ja päätti vaihtaa mastoniin
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
baretul
Mastonin valkosessa ja gw:een valkosessa on kyllä IMO eroa. Samoinku harmaassa, koska maston ei valmista kuin kiiltävää harmaata.tneva82 kirjoitti:Noh. Eipä paljon haittaisi vaikkei saisikaan tuoda. Mastonin pohjamaalit tekevät enemmän kuin hyvää jälkeä ja maksaa 1/3 GW:n tuotteesta
Kuinka varmaa tämä nyt muuten on että noita ei saa enää suomeen? Koska en rupea kyllä tilailemaan tai hamstraamaan spraytani jonkun huhun takia
-
baretul
En sanonutkaan ettei niissä olisi eroa. Sanoin vain että mastonin tekee enemmän kuin hyvää jälkeä.baretul kirjoitti:Mastonin valkosessa ja gw:een valkosessa on kyllä IMO eroa. Samoinku harmaassa, koska maston ei valmista kuin kiiltävää harmaata.
En näe mitään syytä maksaa 3x GW spraysta kun mastonin sprayt tekevät vallan mainiota jälkeä. Ehkä joky golden daemon maalarille ero voi olla tärkeä mutta pelitaso maalarille nyt ei ainakaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
baretul
Mun mielestä se että toi valkosesta tulee tollasta rakeista ei ole enemmän kuin hyvää jälkeä. Mä ainakin mielelläni maalaisin jopa pelifiguni kunnon sprayllä kuten jollain citadelin valkosella tai muulla joka tasottuu todella hyvin. Noh kaikilla lienee kuitenkin tottumuksensa...tneva82 kirjoitti:En sanonutkaan ettei niissä olisi eroa. Sanoin vain että mastonin tekee enemmän kuin hyvää jälkeä.baretul kirjoitti:Mastonin valkosessa ja gw:een valkosessa on kyllä IMO eroa. Samoinku harmaassa, koska maston ei valmista kuin kiiltävää harmaata.
En näe mitään syytä maksaa 3x GW spraysta kun mastonin sprayt tekevät vallan mainiota jälkeä. Ehkä joky golden daemon maalarille ero voi olla tärkeä mutta pelitaso maalarille nyt ei ainakaan.
Rakeista???baretul kirjoitti:Mun mielestä se että toi valkosesta tulee tollasta rakeista
Kas kummaa. Katsoin tässä juuri hevosella ratsastavaa Archaonia jonka sprayasin mastonin valkoisella enkä kyllä näe mitään rakeista kohtaa siinä.
Täytyy onnitella sinun näköäsi. Itse sain kesällä uudet silmälasit joten voisi luulla näön olevan viellä suhteellisen erinomainen mutten erota mitään rakeisuutta. Sulla täytyy olla pahuksen tarkat silmät
Noh hällä väliä. Minulle maston toimii vallan mainiosti joten ei haittaa pätkääkään jos GW:n sprayta ei saa tuoda, niille joita haittaa(jos on totta), pahoittelut. Toivottavasti löydätte keinon saada sitä tai löydätte vastaavan tuotteen.
Ei ole kyllä mitään järkeä käyttää GW:n spraytä, ellei sitten satu olemaan joku miljonääri. Biltemat ovat aika hyviä maalikauppoja, kuten myös Motonet, jossa on todella paljon erisävyisiä ja värisiä spraytä, nämä tosin autonmaalaamiseen tarkoitettuja ja maksavat 9,75e 400ml.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Sprayta tai vastaavia painepakkauksia ei saa lähettää lainkaan kansainvälisenä postina. Esimerkiksi Online Storessa sprayt ovat "UK only". Kotimaassakin ne vaativat tietääkseni erillisen, kirjallisen sopimuksen. En tiedä, minkälaisia rahtipalveluja GW-tuotteiden kanssa käytetään. On ihan mahdollista, ettei nykyinen rahtimuoto salli vaarallisten aineiden kuljetusta. Sekin on mahdollista, että sallittu vaarallisten aineiden rahti tulisi liian kalliiksi näin pienelle markkina-alueelle.
Kertokaa nyt ensin, onko tämä todellakin yleistä maahantuontia koskevaa tietoa vai sekalaista yksityispostin säädöksistä levinnyttä huhua. Toisin sanoen lähde esiin.
Edit 1: Fantsu on myynyt näitä maaleja vuositolkulla ja GW storestakin luulisi löytyvän. En muista kuulleeni muutoksista lainsäädännössä, joten onko touhu tapahtunut tähän asti pimeänä vai mikä on homman nimi? Ymmärrän kyllä, että suoraan briteistä normaalirahtina tilaava pikkupuoti voi törmätä ongelmiin, mutta että maahantuonti yleensä?
Kertokaa nyt ensin, onko tämä todellakin yleistä maahantuontia koskevaa tietoa vai sekalaista yksityispostin säädöksistä levinnyttä huhua. Toisin sanoen lähde esiin.
Edit 1: Fantsu on myynyt näitä maaleja vuositolkulla ja GW storestakin luulisi löytyvän. En muista kuulleeni muutoksista lainsäädännössä, joten onko touhu tapahtunut tähän asti pimeänä vai mikä on homman nimi? Ymmärrän kyllä, että suoraan briteistä normaalirahtina tilaava pikkupuoti voi törmätä ongelmiin, mutta että maahantuonti yleensä?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Jos merkkeihin sopii vielä että se vetää muovin piloille niin olet onnistunut hankkimaan käsiisi putelillisen kylmettynyttä maalia tai vaihtoehtoisesti olet maalannut liian kosteassa ilmassa. Molemmista seuraa kuvatunlaista jälkeä. (ja lopputuloksena metallilla lohkeileva haalea maalipinta)baretul kirjoitti:Mun mielestä se että toi valkosesta tulee tollasta rakeista---
Kyllä ainakin omat Mastonini ovat toimineet täysin samalla tavoin kuin GW:nkin maalit.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No ei ainakaan fantsu tai puolenkuunpelit sivuillaan moisesta tiedota ja fantsun sivujen mukaan spraytä saa normaalisti. Siis lakkaa, mustaa ja valkeaa.
Tuo voi hyvinkin olla lähinny nyt jonkun pienen myymälän ongelma mutta tuskin se kaikkia koskee.
Tosin olisi ihan hyvä jos vaikka joku fantasiapeleistä, GW:ltä tai puolenkuunpeleistä kertoisi miten asia on, niin saataisiin katkaistua mahdolliselta huhulta siivet.
Onhan aina sitten sivellin primerit.
Tuo voi hyvinkin olla lähinny nyt jonkun pienen myymälän ongelma mutta tuskin se kaikkia koskee.
Tosin olisi ihan hyvä jos vaikka joku fantasiapeleistä, GW:ltä tai puolenkuunpeleistä kertoisi miten asia on, niin saataisiin katkaistua mahdolliselta huhulta siivet.
Onhan aina sitten sivellin primerit.
-
baretul
Ei en oo puhunu tollasesta mitään, mä oon huomannu vaan sen että siinä on nähtävästi suurempi pigmentti koko ja se ei levity imo yhtä tasasesti kuin citadel. Ei mitään haaleaa ja lohkeilevaa maalipintaa siis. Ainoastaan liian paksua maalipintaa ja rakeisen olosta.Peace kirjoitti:Jos merkkeihin sopii vielä että se vetää muovin piloille niin olet onnistunut hankkimaan käsiisi putelillisen kylmettynyttä maalia tai vaihtoehtoisesti olet maalannut liian kosteassa ilmassa. Molemmista seuraa kuvatunlaista jälkeä. (ja lopputuloksena metallilla lohkeileva haalea maalipinta)baretul kirjoitti:Mun mielestä se että toi valkosesta tulee tollasta rakeista---
Kyllä ainakin omat Mastonini ovat toimineet täysin samalla tavoin kuin GW:nkin maalit.
Itse en kuulu mihinkään noista yllä olevista ryhmistä, mutta tiedän 95% todennäiköisydellä, mistä tässä on kyse.Gorkiporki kirjoitti: Tosin olisi ihan hyvä jos vaikka joku fantasiapeleistä, GW:ltä tai puolenkuunpeleistä kertoisi miten asia on, niin saataisiin katkaistua mahdolliselta huhulta siivet.
-Yarrick-:n äiti luultavasti työskentelee firmassa, joka jälleenmyy GW:n tuotteita kohtalaisen pienessä mittakaavassa. Entisellä kotipaikkakunnalla (Kouvola) on samantyylinen liike (Muoviepox), josta tietoni on peräisin.
Muovariinkaan ei koskaan pystynyt tilaamaan sprayta suoraan GW:ltä. Tämä siksi, että GW:n kamat menevät lentokoneella, johon tuo spraymnaalipurkki ei saa nousta kyytiin. Tällaisen pienen liikkeen mittakaavassa on täysin turhaa edes pohtia maakuljetuksen vaihtehtoa vain spraylle, se olisi liian kallista noin pienen erän takia.
Mutta Muovasissa on jo iät ajat myyty GW:n sprayta. Jaa miten sitten? Koska niitä voi tilata Fantasiapeleiltä.
En sitten tiedä, miten Fantasiapelit GW:n sprayt saa, mutta epäilisin, että kun kyseessä on kuitenkin ketju, niin sprayta menee siinä määrin, että vaihtoehtoisen kuljetusmuotojen käyttäminen on kannattavaa. Lisäksi eäilen vahvasti, että suurin osa Suomen GW:tä myyvistä putiikeista tilaa GW:n sprayt Fantasiapeleistä, lisää se Fantasiapeleistaä myydyn sprayn määrää huomattavasti.
Sitä minulla ei sitten olekaan tietoa, miten Hesan GW:n putiikki vaikuttaa tähän asiaan. Muovarin kohdalla ei mitenkään, sprayt tulevat edelleen Fantusta.
Näin tämä siis toimii. Eli -Yarrick- voi välittää äidilleen viestin, että jos hän haluaa jälleenmyydä GW:n sprayta, niin niitä kannattaa kysellä Helsingin Fantasiapeleistä.
Phil Kelly says "No!"