Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
neo kirjoitti:ainakin netti pdf:ssä puhutaan troopeista.
perus jalkaväki deployataan... ei puhuta mitään troopeista. Eli esim devastatorit tulevat laudalle mutta terminaattorit putoavat taivaalta ja pyörät pöristelevät laudan reunalta.
Garoth kirjoitti:Mistä lähtien homma on tuominut niin, että kun netti- tai WD-previkka on ristiriidassa Sääntökirjan kanssa, ei uskotakaan Sääntökirjaa?
--- Minun mokani... Tosin se että MakeH viittaa "kirjaan" ei ole vielä kovin vakuuttava sääntöviittaus.
Jos vaikka kertoisi miltä 4thEdin kirjan sivulta tuo löytyy, niin tulisi yllättävän paljon enemmän uskottavuutta.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Garoth kirjoitti:Mistä lähtien homma on tuominut niin, että kun netti- tai WD-previkka on ristiriidassa Sääntökirjan kanssa, ei uskotakaan Sääntökirjaa?
--- Minun mokani... Tosin se että MakeH viittaa "kirjaan" ei ole vielä kovin vakuuttava sääntöviittaus.
Jos vaikka kertoisi miltä 4thEdin kirjan sivulta tuo löytyy, niin tulisi yllättävän paljon enemmän uskottavuutta. ;)
mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä uskot... minä vaan spämmään
Siis onko tämä escalation-tsydeemi skenarion erikoissääntö vai ihan kokopelin kokoinen muutos? Varmistan vain, koska alkaa kuulostamaan huolestuttavalta.
EDIT: Huh. Kiitos Politik, tuo helpotti.
Viimeksi muokannut Froggy, Pe 27.08.2004 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Xavier kirjoitti:Siis onko tämä escalation-tsydeemi skenarion erikoissääntö vai ihan kokopelin kokoinen muutos? Varmistan vain, koska alkaa kuulostamaan huolestuttavalta.
Skenaarion erikoissääntö, tyyliin Deep Strike.
-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Xavier kirjoitti:Siis onko tämä escalation-tsydeemi skenarion erikoissääntö vai ihan kokopelin kokoinen muutos? Varmistan vain, koska alkaa kuulostamaan huolestuttavalta.
Skenaarion erikoissääntö, tyyliin Deep Strike.
-E
väärinkäsitysten välttämiseksi, ei siis pelkästään pilkunviilaamiseksi.
Escalation on about kaikkien skenaarioiden erikoissääntö 5+ heitola, ei vain yhden tietyn.
Ennenhän oli escalation skenaario, tämä escalation on siis eri asia.
Nuo, että heitetään Ifiltrate, Deep Strike ja Escalation nopalla oli vain sen "kokeile 4. edikkaa"- PDF:n juttuja. Uudessa sääntökirjassa skenaarioden erikoissäännöt on edelleen lueteltu valmiina.