"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voinko saada örkeilleni Weirdboyn??

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

us.jne -sivut eivät ole viralliset - jenkkien sivut ovat jenkkien sivut.
scumbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja scumbag »

Aivan! Viralliset sivut ovat aina oikeassa.
- Se ei oo kuollut mi voi iäti maata -
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

On ne uk.-sivuillakin.

http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... A-orks.htm

Saahan niitä nyt ottaa?
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Viisainta ehkä kysyä turnauksen järjestäjältä tapauskohtaisesti, miten haluavat tuon tulkita.

Kavereiden kanssa pelaillessa ei ongelma varmaan ole kovin suuri?

Itse en näy mitään väärää noiden ottamisessa, jos kerran vanhemmassa Q&A:ssa nuo sallitaan, ja uudemmassa ei kommentoida.

Mutta pitää muistaa, että koska tuosta voi hyvin esittää perustellun ariävän tulkinnan, niin parempi neuvotella asiasta vastustajan kanssa ennen peliä kuitenkin.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Largo da Skulkrusha kirjoitti:On ne uk.-sivuillakin.

http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... A-orks.htm

Saahan niitä nyt ottaa?
--- Ei saa... Tuo on vanha päivittämätön armeijakohtainen html-FAQ.

Ainoat online-FAQit jotka ovat ajantasalla ja siten pelikelpoisia löytyvät:

http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... proved.htm

Jos sääntöselvennystä ei CA:sta löydy PDF:fänä, niin se ei päde... Paitsi jos se löytyy painettuna uudesta CA-kirjasta, ja silloinkin on parempi olla varuillaan kunnes nettisivu päivitetään sanomaan samaa kirjan kanssa.

Tietysti tästä päästään sellaisiin mielenkiintoisiin juttuihin kuin mahdollisesti ristiriitaisiin FAQeihin, esimerkiksi SM FAQ ja Errata versus Eldar FAQ mitä Psychic Hoodin toimivuuteen tulee... Tässä tapauksessa SM FAQ + Errata yliajaa Eldar FAQin uudempana (Errata löytyy nimittäin painettuna uusimmasta CA-kirjasta, minkä lisäksi prikulleen samaa sanamuotoa käytetään DH/WH PHoodien kanssa).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
scumbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja scumbag »

Joo... kavereiden kesken ei ole ongelma ja koska asia on näinkin yllättävän monimutkainen olen iloinen etten ole turnaksen järjestäjä ja joudu miettimään kyseisiä seikkoja....:)
- Se ei oo kuollut mi voi iäti maata -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”