GW:n 40k IG maalauskisa
Kas niin. Saana Kamula voisi vähitellen tulla julkisuuteen ja pk-seudun maalausmeettiin.
Kivoja figuja. Veriefektistä en itse niin pitänyt (näytti hieman liian maalimaiselta IMO), kakkonen oli tyylikäs, kolmonen samaten, vaikkakin vahän bland.
Kivoja figuja. Veriefektistä en itse niin pitänyt (näytti hieman liian maalimaiselta IMO), kakkonen oli tyylikäs, kolmonen samaten, vaikkakin vahän bland.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Grand Admiral Prawn
Voi olla, pitäisi kenties keksiä jotain millä antaa lisäsävyä tuohon Red Goreen, tosin mielestäni glossilla lakattuna se näyttää ihan hyväksyttävältä. Ota huomioon että k.o. nappia ei alun perin oltu tarkoitettu mihinkään vakavamieliseen kilpailuun - toin mokoman sinne ihan huvikseni, oikeasti se kun on rivimiestason pelifiguDay kirjoitti: Kivoja figuja. Veriefektistä en itse niin pitänyt (näytti hieman liian maalimaiselta IMO)
Anyway, kiitokset GW:lle kilpailun järjestämisestä. Nyt pitäisi vain keksiä mitä nidipelaaja tekee Leman Russ Eksterminaattorilla... Syökö Carnifexit säilykkeitä?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
baretul
Niin no kuka idiootti rupee maalaamaan 24h putkeen? Tajuatko kauanko tollasia kunno entryjä tehään?Plague Zombie kirjoitti:Yhdessä päivässä on jo (teoriassa) 24 tuntia aikaa maalata, kyllä pitäis riittää vaativammallekin maalaajalle.
Itesellä voi mennä kepeesti päälle 15 tuntia figussa jos siitä haluan hienon ja 15h maalaukseen menee minim 1 vko. Enkä rupee todellakaan maalaamaan koko viikkoa joka päivä monta tuntia, vaan mielummin hauduttelen sitä ideaa ja maalailen kauan silloin kun on siihen aikaa ja inspiraatiota.
Red gore ei oikein värinä toimi, kuten peehoo totesi. Veri on toisinaan jopa lähes mustaa. Veri ei välttämättä kiiltäisi, kun se vuotaa vaatteille, vaan värjäisi vaattteen aika mustaksi. Luun päällä se saattaisi jo vähän kiiltää (ja olla punaisempaa).Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Voi olla, pitäisi kenties keksiä jotain millä antaa lisäsävyä tuohon Red Goreen, tosin mielestäni glossilla lakattuna se näyttää ihan hyväksyttävältä. Ota huomioon että k.o. nappia ei alun perin oltu tarkoitettu mihinkään vakavamieliseen kilpailuun - toin mokoman sinne ihan huvikseni, oikeasti se kun on rivimiestason pelifiguDay kirjoitti: Kivoja figuja. Veriefektistä en itse niin pitänyt (näytti hieman liian maalimaiselta IMO)![]()
Mutta joo, ei toi mitenkään hullumpi ole. Annan kommenttia kuitenkin, oli figusi tarkoitettu mihin vain.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No, itse lähdin kisaan ihan osallistumismielessä eikä se nyt pahemmin kaduta jälkeenpäin. Pitää vain harjoitella enemmän. Jos jotakuta kiinnostaa mikä mun entryni oli, niin se oli se metsä-karskini plasma gunilla missä oli niitä havisseita lehtiä displaybasessa. Hienoja figuja oli toi kärkikolmikko. Sijoittaisin silti ton Saanan cadiaani-dioraaman ekaksi. Ei näytä kovin kummoselta toi voittajafigu ainakaan noista kuvista.
En tiedä lukisinko sitä suoranaisesti dioraamaksi. Enemmin command squad display basella. Tuota kuvaa jouduin rajaamaan aika rankalla kädellä, joten kuvista jää helposti sellainen dioraaman vaikutelma. Oikeassa olet kumminkin, että Saanan työ oli paras entryGorbag kirjoitti:Sijoittaisin silti ton Saanan cadiaani-dioraaman ekaksi. Ei näytä kovin kummoselta toi voittajafigu ainakaan noista kuvista.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ei tuota kyllä display baseksikaan oikein voi sanoa - ainakaan sellaiseksi, joka dramaattisesti nostaisi sijoituksia. Eihän siinä ole muuta kuin hiekkaa, static grassia ja pari tikkua!NetDiver kirjoitti:En tiedä lukisinko sitä suoranaisesti dioraamaksi. Enemmin command squad display basella. Tuota kuvaa jouduin rajaamaan aika rankalla kädellä, joten kuvista jää helposti sellainen dioraaman vaikutelma. Oikeassa olet kumminkin, että Saanan työ oli paras entryGorbag kirjoitti:Sijoittaisin silti ton Saanan cadiaani-dioraaman ekaksi. Ei näytä kovin kummoselta toi voittajafigu ainakaan noista kuvista..
Toisin sanoen, eiköhän tuo ensimmäisen paikan ottanut sijoittunut juuri konversiotyön takia, vaikka Saanan figut saattavatkin olla paremmin maalattuja. Joka tapauksessa, eikös GW:n kilpailuissa ole tyyliin regiment boksi -tapaisia palkintoja? Kukaan tuskin niistä yöuniansa menettää.
Onnea voittajille!
-
Grand Admiral Prawn
Kaino pyyntö: koska asutte pk-seudulla, menkää katsomaan paikan päälle miltä figut näyttävät, älkää arvostelko kuvien perusteella. Pois se minusta että puoltaisin omaa figuani, mutta alkaa vähitellen kismittää nämä "se veri on väärän väristä" kommentit kun kuvan ottaja on sitä käsitellessään muuttanut Red Gorella maalatun ja glossilla lakatun veren Blood Redin väriseksi, niin että se muistuttaa nyt pikemminkin tomaattikeittoa! Eikä toisesta kuvasta saa kummoistakaan käsitystä yksityiskohtien tarkkuudesta, kun se on niin utuinen. Menkää katsomaan, tulkaa takaisin ja kertokaa minulle että olen väärässä.Gorbag kirjoitti:Sijoittaisin silti ton Saanan cadiaani-dioraaman ekaksi. Ei näytä kovin kummoselta toi voittajafigu ainakaan noista kuvista.
Minä olin itse varma nuo kuvat nähtyäni että GW-pojat ovat pahan kerran sössineet arvostelunsa kanssa, kärsin huonosta omatunnosta väärään osoitteeseen menneen palkinnon takia, menin kauppaan katsomaan nappeja uudestaan ajan kanssa, ja nukuin seuraavan yön taas rauhassa.
Noin. Olisin postannut tuon jo aikaisemmin, mutta tarvittiin vielä pari kommenttia saamaan minut tarpeeksi kiukkuiseksi että kehtasin, koskapa tämä kuitenkin tulkitaan kateudeksi tms. kunniattomaksi nillitykseksi. Ajatelkaa nyt minusta mitä huvittaa, minä menen tästä etsimään varaosalootastani dark eldarin paloja seuraavaa kilpailua varten. Ja kun minä siinä kisassa äänestän omaa voittajaehdokastani, tiedän valinneeni sen figun oman ulkonäön enkä kameran luoman kuvan perusteella.
ps. onnittelut muillekin voittajille, en tätä kai muistanut vielä sanoa
Viimeksi muokannut Grand Admiral Prawn, Pe 27.08.2004 21:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Oma tuomarointini kolmesta voittajasta perustuu juuri paikan päällä saatuun fiilikseen figuista, ei kuviin. Minähän ne kuvat nappasin, sillä halusin jakaa voittajien hienot työt muiden sotulaisten kanssa. Kuvista arvosteleminen on kuitenkin aina vähän niin ja näin. Kuten kisan voittaja totesi, käykää paikan päällä katsomassa jos vain suinkin mahdollista.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...