1st & 2nd age projektille kuvitusta.

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Oli kai alasti, mutta en jaksa irstailla ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Anteeksi en ole 1&2 age projektin tiimissä mutta tuon ihmissuden jalat ovat pienehköt. Anteeksi haukkuminen mutta oli pakko muistuttaa....
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Averren

Eipä mitään. Wuffeilla saattaa tosin olla erilainen ruumiinrakenne kuin ihmisellä, en ole tätä kiehtovaa lajia tosin sen kummemmin tutukinut.
Oli pakko muistuttaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Tässä on valokuva-arkisto. Laittakaa kaikki tiedostot sinne. Sieltä on helppo kaikkien käyyätjien niitä katsella ja käytyttää, ja uusia lähettää. Jos haluat jonkin kuvasi poistettavaksi, pistä yv:tä.

http://welfnet.com/img2/
Käyttäjänimi: sotu
Salasana: manwe

EDIT: Sainpas toimimaan
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Tuntuuvaan oudolta noissa kuvissa kun einiillä pojilla karvoja ole (en ole varma että ajelikone) mutta hienoja en ite pystyisi parempaan :( . Eli tietääkö kukaan montako kuvaa täällä on jo tehty?
"Brush-licking makes you a better painter"
Averren

Tuntuu vähän etten saa käyttää noita sivuja, eli en voi uppia niitä kuvia sinne.

Äh, osasinpas, ja tuli kahteen kertaan. Linendail, poistatko toisen?

Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Laitoin juuri kuvan Nargothrondilaisista haltioista (Nirnaethissa) ja Gwindorista. Ja kiitosta Ulmo-kommenteista! Todella hienoa jälkeä Averrenilta, varsinkin metalli näytti hienolta.

Oberon, sinä kurja... :D
Averren

Helkkarin nättiä jälkeä Putte, indeed!

Panssari on mukavan lähellä noita TLA haltioita, mutta kuitenkin tarpeeksi erilainen. Peleissä aion tosin käyttää ihan HElffejä, ymmärrettävästä syystä ;).

Valtsu tässä jokin aika sitten heitti idean seuraavalle kuvalleni, jossa Luthien menee pelastamaan Huanin kanssa Bereniä. Idea oli niin loistava, että olen jo pitkällä suunnitelmissa.
Eli minä jatkan yhä kuvittamista, sillä takarajaa ei ole.

Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Putte kirjoitti:Laitoin juuri kuvan Nargothrondilaisista haltioista (Nirnaethissa) ja Gwindorista. Ja kiitosta Ulmo-kommenteista! Todella hienoa jälkeä Averrenilta, varsinkin metalli näytti hienolta.

Oberon, sinä kurja... :D
Anteeksi. Meillä on kotona netti&puhelinlinjat poikki jostain kumman syystä-->vain joskus harvoin kun ehdin koulusta ajoissa kylän kirjastoon, pääsen nettiin-->en ihan helpolla saa noita kuvia nettiin, yritän kuitenkin. Anteeksi.
PS:Et varmaan tarkoittanut tätä, ethän? ;)
Putte

"Nimet ovat mulla tiedossa, mutta jos kyseinen henkilö ei itse mainosta, en nimeä kerro(Ulmon tehnyt on nimensä kyllä jo kertonut). Vinkki: [insert piirtäjän nick here] Possu"

Ei se haittaa! Meinasin nimittäin tuota. :D Arvelin nääs, että et nähnyt tarpeelliseksi laittaa sitä kuvaa, kun kerran tuli tuo uusi sivu, jonne pystyin itsekin laittamaan. Voit toki laittaa nuita kuviani omallekin sivullesi, jos haluat.

Hienoa, että niistä tuli tarpeeksi omaperäisiä! Kiitos Averren!

Eli nyt laittamassani kuvassa on iki-ihana Glaurung Kultainen, Morgothin mato, suuri käärme yms. ja Mablung Nargothrondin edustalla.... (kuva3) Piakkoin koetan saada tänne myös samanlaisen kuvan Gondolinin haltioista kuin nuista Nargothrondin veikoista.
Averren

Nätti kuva, nätti kuva :).

Glaurung on kasvoiltaan samanlainen, jollaisen minä siitä aina piirrän. Muutenkin mukavan sympaattisen näköinen epeli. Tunnelma kuvassa oli oikein hyvä :).

Hienoa työtä taas kerran.

Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ahaa, eli niille on nyt toinenkin sivu? hienoa! Pyyntö Avelle sitten: otatko sen mun osoitteen ja ohjeet mulle niiden kuvien lähettämisestä pois kun niitä ei kerta sinne tarvitrse laitta? Sori Putte :D Nyt on Putten molemmat mulle tulleet kuvat, ja Lord of Darknessin ainoa mulle tullut kuva netissä: http://www.freewebs.com/obe_realm/piirustuskilpailu.htm Muuttamaan en päässyt(kirjaston kone). hyvä hyvä. Ai niin Ave: jätän täten ainakin loma-anomukseni tästä projektista. Edellisessä viestissäni mainitsemista syistä en voi olla tässä kovin aktiivisesti mukana...
Averren

Oberon, everuthing is clear. Poistan osoitteen, ja pidä vain lomasi ;).

Putte

Hei, tuo piirrustus sivu ei toimi! On jo muutaman päivän ajan sanonut: "Sivua ei voi näyttää
Etsimäsi sivu ei tällä hetkellä ole käytettävissä. Web-sivustossa saattaa olla teknisiä ongelmia, tai saatat joutua muuttamaan selaimen asetuksia."
Näkykö se muilla, ja löytyykö keinoa saada se näkymään? Tarkoitan siis tätä sivua: http://welfnet.com/img2/
Averren

Minulla toimii, mutta siinä on vain jotain pientä outoa härpäkettä. Mutta toimii.

Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Ei se mullakaan toimi :(. Mulla sanoo samaa kuin Putte:llakin.
Shall I burn you?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Minulla tuo toimii. Ehkä siinä on jotain BillGatesmaistä sontaa ;).
Lalalaa
Putte

Nyt se kyllä toimii minulla... O_o
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Se toimii sittenkin! :D nyt toimii myös minulla.
Shall I burn you?
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Noniin keneltä tulee vielä kuvia haluaisin vain udella. Tämän hetkiset kuvat ovat hienoja kaikki. Kuitenkin uusia kuvia ei ole tullut viimeaikoina *korjatkaa jos olen väärässä* ja milloin alkaa idols tuomariston työ?
"Brush-licking makes you a better painter"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”