Hienoa karvaa sculptaamaan.
Hienoa karvaa sculptaamaan.
Nyt on semmonen onkelma että en tiedä kuinka sculptata tuommoista hieman hienompaa, puuhkamaista karvaa (40k rulebook s.126 tai täällä) kuten sanguiniuksella ja keisarilla on päällään. Neuvoja, linkkejä?
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... lptaajille
Tuolla on linkki eräälle sivulle, jossa neuvotaan, miten tehdään hiukset. Toimisiko sama tässä?
Tuolla on linkki eräälle sivulle, jossa neuvotaan, miten tehdään hiukset. Toimisiko sama tässä?
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Ovatko Ramon Laanin Ropeconissa 2003 esittelemät kalvot tuttuja? Niissä oli ainakin jonkinlaista karvaa sculptattu, mutta tuollainen kaaosangorapupun karva voi olla vaikeampi... No, niitä kalvoja pääsee ihailemaan tuolta -> http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/maalaus/
http://us.games-workshop.com/games/warh ... ty/fur.htm
Tossa on jonkunlainen ohje itse olen karvat tuon mukaan tehnyt, ja ihan hyvin on toiminut.
Tossa on jonkunlainen ohje itse olen karvat tuon mukaan tehnyt, ja ihan hyvin on toiminut.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Re: Hienoa karvaa sculptaamaan.
Static grassia vähän kerrallaan, oikoen säikeet oikeansuuntaisiksi. Pahuksen aikaavievää, mutta näyttävää.Plague Zombie kirjoitti:Nyt on semmonen onkelma että en tiedä kuinka sculptata tuommoista hieman hienompaa, puuhkamaista karvaa?
No tuossapa idea, saatan vaikka kokeillaAVVV kirjoitti:Static grassia vähän kerrallaan, oikoen säikeet oikeansuuntaisiksi. Pahuksen aikaavievää, mutta näyttävää.
-
baretul
-
hyytelöperuna
Static grassi on melko ohutta ja lyhyttä, ja se ei pysy kauhean hyvin kiinni. Maalaaminenkin on vaikeaa. Suosittelen ihan vaan GSää, tarpeeksi kun harjoittelee ja yrittää niin kyllä lopulta tulee sellaista jälkeä joka mielyttää silmää.Plague Zombie kirjoitti:No tuossapa idea, saatan vaikka kokeillaAVVV kirjoitti:Static grassia vähän kerrallaan, oikoen säikeet oikeansuuntaisiksi. Pahuksen aikaavievää, mutta näyttävää.Myös tota base ideaa voin yrittää.
Kannattaa kokeila myöskin erilaista villaa ja muita kuituja. Askartelukaupassakin kannattaa käydä, voi löytää jotain kätevää kun tarpeeksi tutkii.
Hyytelöedit: Äh, Baretul oli nopeampi.
Joo, kiitos. Kuinka niin vaikeaa? Jos teen Green Stuffista semmosen "möykyn" ja siihen päälle alan liimaamaan, lopuksi vielä ohut kerros vetistä erikeepperiä, ja sitten maalaamaan. Pitääkin käydä ettimässä villaa.hyytelöperuna kirjoitti:Static grassi on melko ohutta ja lyhyttä, ja se ei pysy kauhean hyvin kiinni. Maalaaminenkin on vaikeaa. Suosittelen ihan vaan GSää, tarpeeksi kun harjoittelee ja yrittää niin kyllä lopulta tulee sellaista jälkeä joka mielyttää silmää.
Kannattaa kokeila myöskin erilaista villaa ja muita kuituja. Askartelukaupassakin kannattaa käydä, voi löytää jotain kätevää kun tarpeeksi tutkii.
-
baretul
-
baretul