"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Demoni prinssin konffaus (fb)

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
weis
Viesti:

Demoni prinssin konffaus (fb)

Viesti Kirjoittaja weis »

Elikkä tarkoituksena olisi konffatta demoni prinssi nurglelle. Pää osassa tässä projektissa on be'lakor (ostettu jo).

Nyt kysynkin teiltä hyvät sotulaiset että miten tätä konffaisin hieman erilaiseksi että ei tarvisi ihan normaalilla pelata?
Mielestäni be'lakor on jo itsessään nurglemainen (huom. ei ällö nurgle vaan semmoinen rune:mainen nurgle ;) ). Mutta jotain pientä jippoa siihen voisi lisätä. Tällä hetkellä siihen on tulossa vaan semmoisia piikki palloja ja pääkalloja kettingin päässä. nämä tulevat siihen vasempaan ojennettuun käteen.

Bitsejä löytyy jonkin verran mm. näistä armeijoista chaos,dark elves. Eli en viitsi alkaa ostelemaan mitään ylimääräistä enään koska budjetti on vähän tiukilla kun pitää ostaa figuja kahteen armeijaan.

Eli nyt vaan ehdotuksia satelemaan :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Sculptaa hieman nurglen merkkejä, avaa vatsa, ja pistä muutama sisäelin ja suoli.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
weis
Viesti:

Taisinpa sanoa jo että ei ällö nurglea. nurglen merkit joo veri ja suolen pätkät ei :)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Enemmän ja vähemmän helppoja nurgleskulptausvinkkejä täällä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Toi on loistava sivusto! Itse olen kans konffaamassa juuri be'lakorista juuri nurglen demon princeä. Aion pistää sille ison mahan green stuffista ja sitten pistää kaiken moista kamaa pilkistämään sen ihosta, eli kaikkia ketjuja ja paiseita. Ruttomaisuus ei kai ole ällöä, koska se kuunuu asiaan, mutta verta en laittaisi minäkään koska se tekee figusta vähän tylsän.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Nuo Jullevin linkistä löytyvä kuvat ovat kyllä aika ällö-nurglea.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

En itse pelaa nurglea, enkä ole huikea sculptaajakaan, mutta voisi näyttää aika hienolta, jos sille vaihtaisi spawnin pään.

Ja, jos kerran on kyseessä demoniprinssi niin on sille laitettava ihan pari pikku paisetta, että siitä selviää, että se on nurglea.

Siipiin voisit yrittää väkertää reikiä, jotta ne näyttäis kuluneilta ja tautisilta (nämä tehtäisiin tietysti hienosti ja sculptattaisiin greenstuffilla reikien reunat hienoiksi...)

Nämä nyt vaan oli tämmösiä ideoita toivottavasti auttaa...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
weis
Viesti:

Kiitoksia. Varsinkin funkybustan siipi idea oli loistava.
Ja joo kyllä nuo jullevin linkissä olleet olivat erittäin ällö nurglea.
Magicoc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

funkybusta kirjoitti:En itse pelaa nurglea, enkä ole huikea sculptaajakaan, mutta voisi näyttää aika hienolta, jos sille vaihtaisi spawnin pään.

Ja, jos kerran on kyseessä demoniprinssi niin on sille laitettava ihan pari pikku paisetta, että siitä selviää, että se on nurglea.

Siipiin voisit yrittää väkertää reikiä, jotta ne näyttäis kuluneilta ja tautisilta (nämä tehtäisiin tietysti hienosti ja sculptattaisiin greenstuffilla reikien reunat hienoiksi...)

Nämä nyt vaan oli tämmösiä ideoita toivottavasti auttaa...
hiukan pilkunviilausta, sitäkin tulee tehtyä, sori, mutta mielestäni spawn:in pää on kehossa kiinni itsessään, eikä erikseen, ja sanottakoon että keho on metallia (vai mitä vitsiä onkin.)..

:D
Iik!tuleeko mulle pilkunviilaus titteli!!"Glung. ..
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Magicoc kirjoitti:
hiukan pilkunviilausta, sitäkin tulee tehtyä, sori, mutta mielestäni spawn:in pää on kehossa kiinni itsessään, eikä erikseen, ja sanottakoon että keho on metallia (vai mitä vitsiä onkin.)..
Ja hiukan sinullekkin pilkunviilausta, Spawnin pää EI ole sen kehossa kiinni, vaan irrallisena. Pään voi kiinnittää sellaisen suun paikalle, jossa on paljon pieniä hampaita. Mutta tuo pää-idea kuulostaa ihan kivalta, vain silmät sculptata siihen päälle... tai sitten ei, olisi aika tyylikkään näköinen ilman silmiäkin. Paiseet sun muut kuuluvat tietenkin asiaan ja se vatsa. Nahkariepaleita voisi myös tehdä stuffista siihen päälle ja maalata niihin limaa valumaan ulos. Ei ole mitään ällö-Nurglea vielä, mutta tyylikästä kuitenkin. Tässä on yksi hyvä esimerkki siitä pääideasta: Exalted Daemon of Nurgle
Work out, in case future happens.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”