Alkuperäiset Lotrit...
-
Balrogofmoria
Alkuperäiset Lotrit...
http://www.steve-dean.co.uk/images/cita ... r/lotr.htm
Mitäs pidätte?
Itse en oikein tykkää; Saruman on muuten yllättävän hauskan näköinen. Ja te jotka valitatte sitä kuinka monta sataa kertaa olette tämän nähneet älkää vaivautuko postata.
Mitäs pidätte?
Itse en oikein tykkää; Saruman on muuten yllättävän hauskan näköinen. Ja te jotka valitatte sitä kuinka monta sataa kertaa olette tämän nähneet älkää vaivautuko postata.
Saruman oli minusta jopa hieno.
Boromirin figusta en kamalasti pitänyt. Tuo joka hymyilee avassani on mukavampi.
Nättejä olivat, ainakin suurin osa. Osa pisti kyllä suupielet ylöspäin.
//Sauron oli aika lame.
Boromirin figusta en kamalasti pitänyt. Tuo joka hymyilee avassani on mukavampi.
Nättejä olivat, ainakin suurin osa. Osa pisti kyllä suupielet ylöspäin.
//Sauron oli aika lame.
Viimeksi muokannut tartunta, Ma 30.08.2004 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jees, hyvä löytö. Olen etsinyt noita jonkin aikaa jo. Hassun näköisiä ovat, joskin Thorin on jopa ihan hieno.
Boromirista en myös minäkään pitäny, Sean Bean on iskostunut mieleeni täydellisesti ja lähtemättömästi.
Tuo Boromir on jotenkin... hmm... Kärttävän näköinen, en osaa kuvailla, turhan kevyen oloinen. Boromirin pitää olla iso ja vahva ja vanttera.
Tuo Konkari muistuttaa minun aikaisempaa kuvaani Aragornista, ja on melko lähellä Angus McBriden taiteilemaa Konkaria.
Boromirista en myös minäkään pitäny, Sean Bean on iskostunut mieleeni täydellisesti ja lähtemättömästi.
Tuo Boromir on jotenkin... hmm... Kärttävän näköinen, en osaa kuvailla, turhan kevyen oloinen. Boromirin pitää olla iso ja vahva ja vanttera.
Tuo Konkari muistuttaa minun aikaisempaa kuvaani Aragornista, ja on melko lähellä Angus McBriden taiteilemaa Konkaria.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
hyytelöperuna
Aivan mahtavan näköisiä minejä, noista huokui sitä henkeä, kun lukee Taru Sormusten Herrasta- kirjaa. Nykyiset leffan pohjalta tehdyt minit ovat rumia IMHO
. En tykkää niitten liian realistisesta tyylistä, liian pieniäkin. Muoviset ovat ihan *piip* kauheita
, pari erilaista asentoa, ja konffaus mahdollisuudet nollassa kiitos minimiliimattavat osat. Pari metallista valmistettua miniä ovat kylläkin hienoja, mm. Saruman ja Haldirin haarniskoidut haltiat.
Noita tuolla sivulla ei ole tarkoitettu varmaankaan peliin, enemmänkin showcaseen. Suurin osa oli hienoja, Sauron oli kylläkin ihan liian suppu. Jos noita saisi hyppysiini, niin kyllä olisi suupielet korvissa
.
Noita tuolla sivulla ei ole tarkoitettu varmaankaan peliin, enemmänkin showcaseen. Suurin osa oli hienoja, Sauron oli kylläkin ihan liian suppu. Jos noita saisi hyppysiini, niin kyllä olisi suupielet korvissa
-
Balrogofmoria
-
Sauron The Great