Helf konffaus: pää! pää!
Helf konffaus: pää! pää!
Seuraava armeijaprojekti olisi muutoin ehdottomasti high elfit, mutta huh huh kun en kestä niitä kypäriä. Siispä, olisiko jollain kokemusta ja neuvoa miten näitä olisi kätevintä konffata, mieluiten avopäisiksi? Siis, pää pokki ja toinen tilalle, mutta jos jollain olisi kokemusta minkä figun/figujen päät näyttäisi hyvältä kyseisenlaisessa konffauksessa niin olisi mukava tietää, ja muutenkin jos jollain on jonkinlaisia /oleellisia/ kokemuksia jakaa asiasta.
When all else fails, run like hell.
Ainakin champalle itse tein joskus kauan sitten sellaisen pään että leikkasin sen kypärän puolesta välistä poikki ja leikkasin sen lipunpäälle tulevan lohikäärmeen myös sopivasta kohdasta poikki ja liimasin siihen kypärään. Seuraavaksi otin niitä lipussa käytettäviä siipiä ja leikkaasin niistä irti sen keskellä olevan jalokiven. Sitten kun minulla oli kaksi siipeä, niin liimasin ne molemmin puolinkypärää. Näyttää mielestäni aika hienolta!
Lalalaa
-
Vieras
Keihäsmiehille silverhelmeille voi aina laittaa jousimiesten päitä, mutta kalliiksi tulee, jos joutuu ostamaan jousen jokaista muuta coremiestä varten. Muita korvaavia päitä en ainakaan tähän hätään keksi.
Voihan niitä kypäriä aina muokata haluamallaan tavalla, jos veitsi ja sculpting tool pysyy kädessä. Huippu pois ja green stuffista toinen tilalle. Keihäsmiesten ja silverhelmien kypärät monesti ovat aika avonaisia, joten koko kypäräosan voi vuolla pois ja tehdä hiukset ja posket tilalle, mutta siihen joutuu jo harjoittelemaan hieman.
Metallifiguissa tulee ongelmia. Esim Swordmastereiden päät ovat niin tiukassa kiinni, että niitä on todella vaikea lähteä muokkaamaan tai poistamaan. Viime viikolla poistin yhdeltä pään ja siinä meni puolet ylävartalostakin. Tosin siinä noudatin ylestä varomattomuutta, koska pään minä siltä vain tarvitsinkin.
Voihan niitä kypäriä aina muokata haluamallaan tavalla, jos veitsi ja sculpting tool pysyy kädessä. Huippu pois ja green stuffista toinen tilalle. Keihäsmiesten ja silverhelmien kypärät monesti ovat aika avonaisia, joten koko kypäräosan voi vuolla pois ja tehdä hiukset ja posket tilalle, mutta siihen joutuu jo harjoittelemaan hieman.
Metallifiguissa tulee ongelmia. Esim Swordmastereiden päät ovat niin tiukassa kiinni, että niitä on todella vaikea lähteä muokkaamaan tai poistamaan. Viime viikolla poistin yhdeltä pään ja siinä meni puolet ylävartalostakin. Tosin siinä noudatin ylestä varomattomuutta, koska pään minä siltä vain tarvitsinkin.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...