Ironbreakkersien armour save?
Ironbreakkersien armour save?
On mulle tullu vastaa monessa, siis TOSI monessa paikassa vastaan että ironbreaakereilla on armour save 2+ mutta mun mielestä army book sanoo toista, eli 3+(gromril armour 4+ ja shield +1). Kumpi se lienee ja mistä se tulee?
- The Captain
- Valvoja
Sekin mainitaan jo Kysymyspalstalla samoin kuin Runefangin mainitsemassa kohdassa sääntökirjaa. Ei tarvitse enää yrittää päteä. Ja kun Ironbreakereita harvemmin ratsailla näkee, informaatio ei edes isommin kosketa ketjun aloittajaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo itse olin miettinyt tuota kysymystä kanssa jo pitkään, ennen kuin valaistuin.(Eli luin Rulebookin) Mutta vielä aiheeseen liittyvää kysyttävää: Jos se save on klosiksessa 2+, niin failaako vain ja VAIN ja ainoastaan ykkönen siinä?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Doh meinasin kirjoittaa saman homman mutta sitten päättelin että modet saattaisi valittaa siitä kun otetaan jokainen mahdollinen poikkeustapaus huomioon..on se elämä joskus rankkaa =PGrond kirjoitti:Strenght kolmea tai alle vastaan kyllä. Vastustajan yli kolmen oleva voima tietysti huonontaa savea normaalisti.Starbreaker kirjoitti:Mutta vielä aiheeseen liittyvää kysyttävää: Jos se save on klosiksessa 2+, niin failaako vain ja VAIN ja ainoastaan ykkönen siinä?
Eye is green.