"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelin paras hahmo

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Ole

iuiyui

Viesti Kirjoittaja Ole »

Puupartakin vois olla se PARHAIN silku on kaikki statsit aika korkeita en kyllä käytä tätä hahmoa mutta silti.Mun mielest näitä juttui ei voi verrata ku eri pelaajille on eri asiat figuis tärkeintä ja jos haluaa tietyn laisen armeijan joka esim.kestää nuolia hyvin ni sillo suositaan defenceä tai jos halutaan murska armeija ni sit attakit vaikuttaa ja silleeeen...taas mä saarnasin...
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

mutta puupartaa ei saa käyttää turnauspeleissä.
Shall I burn you?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Jaahas ja mistäs tuon olet lukenut?

Kielletyt hahmot turnauksissa ovat Grima, Tomppa, Kultamarja ja Klonkku.
Korjatkoon joku jos muistaa muita kiellettyjä.

Puuparrassa on vain se ongelma, että sitä ei saa oikeestaan mihinkään teemaan mahdutettua.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Spinal

muistelen kyllä että se olisi kielletty.
Shall I burn you?
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Taisi olla kielletty TTT:n aikaan mutta silloinhan oli esim. Sauronkin kielletty.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Spinal

jaa, mutta eikö se ole vieläkin turnauskohtaista? joissain on sallittu ja joissain ei.
Shall I burn you?
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

kyllä jos tappokonetta etsitään niin arakorni andruililla on paras. jätkällä on ilmanen mighti, ja woundaa 4+! defence heavyarmorilla on 7 ja jousikin sillä on. ainoa huono puoli on hinta. maksaa enemmän kun mumakil!
Spinal

Tuonko takia tämä topicci tarvitsi upittaa?
Shall I burn you?
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Minusta tuo oli ihan hyvä kommentti. Ara tosiaan maksaa enemmän kuin olifantti,

Uusia hahmojakin on tullut. Imrahil on aika kurko. SKoDat ovat järkyttävän hyviä.

Hasharinkin on loistava, kunhan ei joudu sitä überia vastaan.
sampakoski

Viesti Kirjoittaja sampakoski »

Juu uusista hahmoista toi imrahil tuntuu hyvältä... mut nyt ku sain ittelle puuparran niin olen sillä muutamia pelejä pelaillu eikä ole kuollut kertaakaan... tosi hyvä tappokone ja on maksanu pisteensäkki takasin... kiviäkin on välillä mukava heitellä...sanoisin nyt et puuparta on hyviksiltä paras..
O Elbereth! Githoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Olenko vastannut jo tänne?

Boromir, Captain of the White Tower korjaa potin minun silmissäni. Huono puoli on... Kyllä, pistehinta.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

En muista olenko minä vastannut, mutta peli paras hahmo mielestäni on Glorfindel. Heppa alle, terror ja mikään ei stateista ei ole huono paitsi Defense voisi olla vähän parempi. Niitä gobboja kuin viimeistä päivää. Terrorin ansiosta pääsee vielä chargaamaankin aika usein.
Lalalaa
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Itse annan ääneni Elladanille ja Elrohirille. 140 pistettä, 6 mightia, 3 atakia, F6, ja optio heppaan. Todella vaikeaa voittaa. Tosin kuolee helposti ottaessa woundeja. Tappokoneita niin kauan kun elävät [Hyvin sanottu, eikös.]
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Ehkäpä.Mutta itse sanoisin että Dain on aika kova kun 5 F,3 A,Se kirves,Pieni kokoinen,4 S ja 9 D!Tosin juoksee hiukka hitaammin ja se hyppytesti juttu sillä...Legolaskin hyvä ja sen ku laittaa Gimlin kaa samaan jengiin...Sanoisin sen yhdistelmän olevan tehokkaampi kuin veljekset vaikka en heistä juuri mitään tiedäkkään...Miettii nyt Legolas kolme nuolta per vuoro 3 strenalla, 2 A,6 F.Huonoa vaan deffa 4 armourilla 5 mutta tämän korvaa Gimli tavallisen kirveen,2 H kirveen ja heitto kirveiden kanssa.Deffa joku 8 kai hitaampi mut yhessä voittamattomia!
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
makkarafolio

Gimli on joo ihan hyvä, mutta vertaa Baliniin, Vain 20 pistettä kalliimpi, mutta omistaa 3 atakkia ja tappaa D4 set kolmosella. Dain on lussu pisteihinsä nähden mutta kestävä. F5 on surkea välillä. Pisteet on vähän likaa. Paras kääpiöhero on Balin.

Legolaksen asian ajaa kolme wood elffiä. Yhtä paljon shotteja ja surkeita lähitaistelussa. Suladan melkein tappoi legolakseni vaikka oli piiritettynä. Legolas on kiva hahmo, muttei tehokas. Paras haltiahero on veljekset. Maksaa tosin aika paljon [Niinkuin ei haltiahero yleensä maksaisi.]

Aragorn on kallis. 1000 pisteen peleissä lyömätön. Toisaalta, viime 500 pisteen pelissä puoliarmeijaani sai Aragornilta turpaansa.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Balinilla on 3A vain kun katsotaan kumpi voittaa taistelun. Tai siis kaksi+yhden saa re-rollata.
Lalalaa
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

mutta kyllä se boromir on the white tower on paras.... ja jopa kohtuu lyömätön 500 pisteen pelissä, mutta viime turnauksessa koin kauhistuksen kun boromirini lyötiin..:( no mutta on se hyvä silti..:D
Spinal

Noh, pitää kai sitä itsekin sitten jotain laittaa. Minä olen sitä mieltä, että yksi kustannustehokkaimista ukoista on berserker. halpa, jolloin maksaa nopeasti pisteensä takaisin, läpäisee Courage testit, kaksi hyökkäystä, hyvä strena ja suht kova deffa. Tämä siis oli mielestäni kustannustehokas, ei paras unitti. Parhaan mainitsin jo topicin alussa, mutta voinhan mainita sen uudelleen: Elrond. Pahoilta olen Lurtzin kannalla.
Shall I burn you?
makkarafolio

Bersut ovat, aivan totta, hyviä. Khazad guardia vastaan niin ja näin. Jos Khazadi voittaa, on Bersu vaarassa. Mutta Bersu voittaa aika helposti. Mutta kyllä kolme Khazadia pieksisi kaksi Bersua.

edit: Ja niin kuin sanoit, Lurtz, Gorbag, Shagrat sun muut nimetyt kolmen mahdin herot ovat hyviä.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Kolmella mahdilla ja halvalla pistehinnalla varustetut pahikset ovat tosiaan loistavia. 45-55 Pts:kö se on, 5 lisää kilven kanssa ja kolme mahtia. Halpaa.

Vaikkakin olen jo vastannut tähän kerran, niin kuin lähes kaikki muutkin, niin täytyy sanoa, että Gloro on hepan kanssa suhteellisen kova, mutta niin kyllä on Imrahilkin. Tässä nyt on parisenkymmentä on Foottia ja Imrahil työn alla, lisääkin on tulossa, myös ratsastajien muodossa. Ja mistä eniten tuossa Imrahilissa pidän, on heppa, 3A, 3MWF ja lance. Lance on todella käytännöllinen vehje myös isompia möllejä jahdatessa.

Niin ja Special Rulehan ihan unohtui...
Viimeksi muokannut Maedhros, Ke 01.09.2004 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”