Kaamokselle vankkureita konfaamaan!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Lorindel

Kaamokselle vankkureita konfaamaan!

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

Eli, ongelmana on se, että nuo normivankkurit ovat rumia, beastmanien vastaavia en käytä, eikä mistään muualta saa konfattua helposti käypiä.

Yksinkertaisesti, ideat ovat loppu. Ja tuntuu, että niin ovat muiltakin meidän porukastamme (pelaamme kaikki täällä susirajalla nykyään kaaosta) - sillä kukaan ei oikein osaa päättää, miten vankkurinsa rakentaisi.

Olen aloittelemassa Khornella, ja minulla on nyt se 1500 pts valmiina niitä vankkureita vaille. Rahaa on millä mällätä, mutta ei loputtomasti (esimerkiksi noihin demoni-vankkurehin tai vastaaviin). Haen tässä vähän helpommin koottavaa konversiota.

Hyvät ideat ja ehdotukset ovat tervetulleita - kaikille jumalille, muutkin kun varmaan täältä pian osaavat ideoitaan tulla hakemaan. Ja jos tästä nyt sattuu jo threadi olemaan (en vaivautunut etsimään - väsyttää niin tuskaisesti kaikkien näiden helvetin kouluhommien keskellä), niin pistäkää ihmeessä lukkoa, tai poistakaa. Siirryn ilomielin sinne häiriköimään.

Kiitän jo etukäteen.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Balsa. Helposti veistettävää.Siitä ainakin Maelis joskus vuonna jeesus väkersi kärryn tosin kyllä beastmaneille
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Kaamos kärryt ja runsas green stuff. Niin itse ainakin ajattelin noita tehdä. Tosta balsasta voisi myös kaikkea kivaa lisätä. Toinen vaihtoehto on valittaa gw:lle niin paljon ja niin suurella porukalla, että siellä havahdutaan kärryjen rumuuteen =)
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Lorindel

Antelius kirjoitti:Balsa. Helposti veistettävää.Siitä ainakin Maelis joskus vuonna jeesus väkersi kärryn tosin kyllä beastmaneille
Koko kärryä siitä tuskin saan aikaiseksi - mutta apuna sitä voisi tosiaankin käyttää. Stuffilla ja nykyisen kärryn osilla (balsan kanssa käytettynä) saattaisi jo jotain saada aikaiseksi. Piikkejä ja muita systeemejä lisäilemällä siitä saisi vielä vähän hienomman näköisen. Pitää katsoa.

Muutama kysymys lisää nousi mieleeni. Onko kukaan sattunut koittamaan, mahtuvatko uudemman warrut nykyisen kärryn kyytiin? Olisi mukava tietää, sillä sekin seikka vaikuttaa konffaukseen huomattavasti. Ne vanhat kun ovat todella rumia.

Niin, ja paljonko se balsa maksaa? Jos alkaisin pikkuhiljaa laskemaan sitä hintaa. Saisi osviittaa siitä, moneenko kärryyn minulla on nyt varaa.

Neuvoja otetaan tietysti yhä vastaan.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Khornelle teet? No silloin pari khorne fleshhoundia tms, sitä vetämään. Näin minä sen meinasin tehdä kun khornea alan pelaamaan.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

jos on tarpeeksi innoitusta niin TK charioteista konffaamalla saa aika halpoja ja jos osaa niin jopa näyttäviä ;)
Magicoc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

niin, tai sitten VC:n vankkureista konfaat, mutta suosittelen balsaa,GS(greenstuffia) ja limmat sun muut vehkeet..balsa on tosiaan sitten hyvä aines tuohon ,mutta kovin heikkoa, ja tarvitdset varmaanki n jotainb muutakin 'vahaa', kuin greenstuffia..
ja khornet ovat niitä ''pirulais tyyppejä''?niin liekkiä sinne jonnekkin, GS:stä saa ..
no toivottavasti minusta 0n apua..:D
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Jos ei WFB:n puolelta löydy sopivaa aihiota niin kokeile sitten esim. Black Treen barbaarivankkureita:
http://www.blacktreedesign.com/picturep ... =fi&lng=fi
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Onpa hienot ;). Eikä maksa paljon, suosittelen noita.
With Cannon, You Can.
Impaleq

Elikkä balsa maksaa sinooperissä muistaakseni 6 eurosta ylös päin. Ja tuollaisen barbarian chariotin pystyy tekee myös balsasta. Minä en tuota tilaisi
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mie maksoin 3.40 levystä balsaa @ sinooperi
Siitä on nyt rakennettu melkein valmiiksi 8 kärryä. Renkaita löytää aika monestakin paikkaa, ja ei se kaaoskärry niin paljoa eroa beastichariotista, etteikö näistäkin kuvista voisi apua olla. Vähän vankemman näkönen ja enemmän piikkejä yms. kaaoshärpäkettä vaan peliin.
http://personal.inet.fi/peli/maelis/fig ... viisto.jpg
http://personal.inet.fi/peli/maelis/figut/charylae.jpg
http://personal.inet.fi/peli/maelis/figut/charleft.jpg
voisinpa miekin kohta vaikka kokeilla kaaoschariotin tekoa..
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Antelius kirjoitti:Elikkä balsa maksaa sinooperissä muistaakseni 6 eurosta ylös päin. Ja tuollaisen barbarian chariotin pystyy tekee myös balsasta. Minä en tuota tilaisi
No jos taitoa on niin silloin osta balsaa.
With Cannon, You Can.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Eipä siihen kamalasta taitoa tarvita, aika helppoahan tuo on balsaa muokkailla.
GS on sitte eri asia.
Impaleq

Maelis kirjoitti:Mie maksoin 3.40 levystä balsaa @ sinooperi
Mitä? Minä maksoin 6 euroa ohuimmasta levystä. Niin ei balsa hommiin paljon taitoa tarvita. Kunhan jonkinsortin veitsi ja liima pysyy kädessä niin pääsee pitkälle
Lorindel

Jeps.

Pakko kiittää jo tulleista neuvoista. Olen jo vahvasti sillä kannalla, että balsasta, vanhan vankkurin osista ja uusista warruista saan edes jonkinnäköisen vankkurin aikaan. Pitää tässä joku päivä varmaankin käydä ensin sitä balsaa hakemassa.

Itse ajattelin kärryjä vetämään ihan perus hevosia, mutta nyt en ole enää niin varma siitäkään. Mietin noita khornen koiria, mutta ajattelin, että siihen voisivat sopia myös eräs morkkiksen figu (thing in the woods) - en nyt löytänyt kuvaa esimerkiksi. Näin tuon figun muistaakseni siinä uusimmassa special games catalogissa - tai sitten jossain town cryerissä.. Mene ja tiedä. Jos joku löytää kuvan, siitä voisi pistää linkkiä tänne.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Tuossa kuva the thing in the woods:ista http://store.us.games-workshop.com/game ... hing_c.gif
Muuten tyylikäs figu, mutta aivan naurettavan hintainen.
Lorindel

Yllättäen jäi sitten sekin hankkimatta. Tuolla hinnalla ($25) en kyllä osta ainuttakaan. Saati sitten sitä vähintään neljää - todennäköisesti kahdeksaa, mitä tarvitsisin (kaksi per vankkuri). Antaa olla. Hevoset tai khorne-hukat saavat kelvata.

Kiitos kuvasta kuitenkin..
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jos vertaa esim kaaos spawniin (17,50?), jonkin verran isompi Thing In the Woods ei ole lainkaan pahan hintainen (uk-hinta £12 -> eurohinta 18.24e). Chariottikäyttöön se ei kuitenkaan toimi oikein hyvin, noita kun ei taida saada mahtumaan kahta chariottibaselle (ainakaan vierekkäin). Thingin mukana tulee large monster base (50mm neliö), siihenkin se mahtuu hädintuskin. Mutta johonkin teemapetoarmeijaan modeli on mallan vainio, pitäisi vain keksiä passeli käyttö sille (shagotti additionaalilla ?)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itse olen suunitellut pistäväni khorne chariottia vetämään sen deamonic steedin mikä tulee khorne lord-boxissa. Vaunu teen ehkä DE-vaunusta...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Lorindel

Ajattelin itsekin aiemmin sitä delf-kärryä, mutta se on ehkä hieman liian virtaviivainen. Paremman puutteessa (ja laiskana) siihen voisinkin tyytyä - jos en jaksa balsasta ja vanhoista kärryistä vääntää.. Eteen voisi ajatella myös sitä juggernauttia mikä oli siinä SoC-demonivankkurissa. Mutta hinnasta ei sitten voi taas tietää. Mahtuvatkohan uudet warrut sitten siihen delf-kärryynkään? JOs eivät, niin voisi ajatella myös niitä bloodlettereitä..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”