Clanrat box=10 skaven warplock jezzailia!
-
Andromedus
Clanrat box=10 skaven warplock jezzailia!
Eli kyseisen jutun meinasin tehdä, mutta vaikeaa tulee olemaan. Oisko jollakin vihjeitä miten tehdä:
Ase?
Kädet?
Iso kilpi?
Cavarlybase?
Eli kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan, ja tietenkin niiltä jotka ovat itse tehneet näin(jos ovat).
Ase?
Kädet?
Iso kilpi?
Cavarlybase?
Eli kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan, ja tietenkin niiltä jotka ovat itse tehneet näin(jos ovat).
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Itse yritin kokeilumielessä kerran tehdä samaa mutta ei se oikein onnistunut. Sanoisin että pelifiguiluun aivan liian suuri työmäärä suhteessa työn laatuun. Joiduin nimittäin pilkkomaan esim käden 3 osaan ja tekemään siitä noin puolet stuffista yms.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
hyytelöperuna
Re: Clanrat box=10 skaven warplock jezzailia!
- Aseeksi käy mainiosti kroottien aseet, hiukan viilailtuina ja leikeltyinä of course.Andromedus kirjoitti:
Ase?
Kädet?
Iso kilpi?
Cavarlybase?
- Tavalliset kädet leikeiltyinä ja stuffattuina. Night Runnereidenkin käde voisivat tepsiä.
- Balsa olisi paras vaihtoehto tähän.
- Ostetaan pussi näitä.
Niinkuin näet, olen itsekin tälläistä ajatusta päässäni liikutellut. Loppujen lopuksi tämä tapa tulee halvemmaksi, jos tekee monta Jezzailia, 3-6 on liian vähän kattaakseen kuluja,jotka kertyy näiden teosta, joten tee 10. Ei ole kuitenkaan pakko käyttää näitä kaikkia peleissä, osa voi olla ns. harjoittelukappaleita, eli vähän rumemmin onnistuneita kappaleita.
Jos saat tehtyä niin haluan kuvia millaisia tuli.
-
Andromedus
-
Andromedus
Kyllä! Noh, löysin 9 krootin kivääriä ja meinasin niistä sitten päkertää jotain. Muuten, voikos noita cavarly baseja tilata ihan geeweeltä, ja paljon maksaa pussi ja paljon tulee yhessä?Lateksimajava kirjoitti:Kilpiin vaikka jäätelötikkuja, ovat sopivan ohuita ja suht helppa työstää (ja saa tekosyyn ostaa joka päivä jäätelöä!).
Clanrat boksin saan varmaan kuukauden sisällä, mutta suunnittelu on jo alkanut.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Baseja myydään esimerkiksi peliarkussa
66-20 Ratsuväen jalustat (25x50mm) 5.50 EURO:n
hintaan.
osoite siis http://www.peliarkku.fi, helpommalla pääsee painamalla
linkkiä sivun alalaidassa.
66-20 Ratsuväen jalustat (25x50mm) 5.50 EURO:n
hintaan.
osoite siis http://www.peliarkku.fi, helpommalla pääsee painamalla
linkkiä sivun alalaidassa.
- figunarkki