Mitä helffeille Border patrolliin??
-
Sword of teclis
Mitä helffeille Border patrolliin??
Elikkä otsikko sisältää kaiken olennaisen...
Olen monta kertaa pelannut ja joka kerta hävinnyt..
Vastaan tulee kääpiöt ja Empire eri peleissä.
Olen monta kertaa pelannut ja joka kerta hävinnyt..
Vastaan tulee kääpiöt ja Empire eri peleissä.
Ruutanalaiset on hulluja!
-
Sword of teclis
itse pelasin sellaisella listalla, että olikohan 5 silverhelmii, commander sinne, ja 10-12 swordmasteria (5x2, tai 6x2, aiheuttivat paljon tappoja). Lista saattaa hyvällä tuurilla toimia
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Archerit toimivat aika hyvin. Itse olen ottanut pari matsia heavy shooting helffi patrolia vastaan örkeillä. Voitim kyllä itse nuo, mutta häviöt voi varmaankin pistää vastustajan kokemattomuuden piikkiin...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Rautaharakka
Kääpänöitä vastaan swordmasterit toimivat hyvin. Niistä saa kivasti pakollisen jalkaväkiryhmän. Sitten vain niitä silverhelmejä commander. Yksinkertaista, munskaavaa ja äärimmäisen ärsyttävää, mutta border patrol ei ole helfeille mikään otollisin konsepti.
Empireä vastaan rittereitä, archereita, komentaja ja kotka. Moni Empireläinen haluaa kuitenkin sotakoneen mukaan.
Empireä vastaan rittereitä, archereita, komentaja ja kotka. Moni Empireläinen haluaa kuitenkin sotakoneen mukaan.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
bluebluesky
Tyyli ennen muuta, Rbt ei kuulu borderin henkeen joten ei moisia, ellyrianit sen tilalle..bluebluesky kirjoitti:Commander 120
-reaver bow
-shield
heavy armour
-gw
11*Archer 132
12*Archer 144
Repeating Bolt Thrower 100
total: 496
Listalal on pari peliä pelailtu, voittojahan sieltä on tullut. Toimii moitteettomasti, yleensä ampumiskapasiteetti liikaa vastustajalle kuin vastustajalle.
-
Scar-Veteran
Mikäs älynväläys tämä on? 1 tason velho saa yhden loitsun, johon voi käyttää kahta noppaa. Mitä se siis tekee sillä neljännellä nopalla jos kolmessakin on yksi liikaa.Scar-Veteran kirjoitti:Suosittelisin enemmän Jewel of the Duskia kuin seeriä.
Jos sitä maagia haluaa välttämättä käyttää niin sitten mukaan Silver Wand ja Channeler.
-
Sword of teclis
En minä kuvittele että ainoa tapa voittaa BP on ottamalla boltteri mukaan. Ainoa tapa voittaa BP on pelata jollakin muulla armeijalla kuin HE:llä tai pelata niin kädetöntä vastustajaa/listaa vastaan että mahdollisuudet on olemassa.bbckamaja kirjoitti:Miksi kuvitella että ainoa tapa voittaa borderi on ottaa bolttis mukaan?