Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pirun siisti..! Nyt eikun säästämään euroja OK-armeijaan. Tai voisihan noita ostaa örkeille DoW:na... Itse odotan eniten ehkä Ogre Bull-boxia ja Gnoblareita. Bulleista kun olisi tarkoitus konvertoida ogryneitä IG:lle 40k:hon ja Gnoblarit un must gobbo- ja gretchinkonversiohin...
Jumalallisia, mutta ''marssitaansiististirivissä,vaikkaollaanraakalaisogreja''-linja jatkuu. Chaos Warruille se sopi täydellisesti, mutta villeille ja barbaarisille ogreille ei yhtään.
Kyllä minä sen OK-armeijan aloitan, se on varma, mutta myös uusittu SM houkuttelee.
So many choices, not much time *sigh*.
Jesh kirjoitti:Jumalallisia, mutta ''marssitaansiististirivissä,vaikkaollaanraakalaisogreja''-linja jatkuu. Chaos Warruille se sopi täydellisesti, mutta villeille ja barbaarisille ogreille ei yhtään.
Aivan oikeassa olet,mutta onhan myös vaikea kuvitella kaksi rottaa minigunin kanssa.
Montakohan noita uusia perus ogreja tulee yhdessä boksissa?
Jesh kirjoitti:Jumalallisia, mutta ''marssitaansiististirivissä,vaikkaollaanraakalaisogreja''-linja jatkuu. Chaos Warruille se sopi täydellisesti, mutta villeille ja barbaarisille ogreille ei yhtään.
Aivan oikeassa olet,mutta onhan myös vaikea kuvitella kaksi rottaa minigunin kanssa.
Montakohan noita uusia perus ogreja tulee yhdessä boksissa?
Huhutaan, että 6 (Mikäli huhut eivät ole muuttuneet).
Kävin äsken gw online storessa katselemassa wood elffejä ja huomasin metallisia wood elf archereita joita myydään 3 ukon blistereissä. Onko ne uusia archereita vai jonkin edellisen edikan ukkoja?
(Taisi olla 9 erilaista archeria)
Alastomia dryadeja.... aijaijai.... ei vaiskaan hienoja olivat. Aatelkaapa jos joku rupiaa vääntää noista jotain yhtä pervoa kuin salava hellcannonista
itse hunter on kiva mutta, kisumirrit eivät ainakaan minuun iske. Kyllä tuo OG olisi mukava armeija kerätä jos tuo nappien taso on tuollainen(löytyy figu muuten myös uk games-workshopin sivuilta)
FB is far better than that round-based nonsense...
Tuke, poista ÄKKIÄ viestisi ennen kuin Captain näkee!! Jos henkesi on kallis!
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.