"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paint Station

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ehkäpä kannattaa ensin mitata se pöytä, mihin aikoo maalausalustan sijoittaa ja sitten soveltaa niitä mittoja tulevan maalausalustan piirrustuksiin.
GW ei ole käsittääkseni julkaissut mitään maailmanlaajuisia sääntöjä siitä, minkä kokoisella maalausalustalla hammereita saa maalata.
leguriand

Viesti Kirjoittaja leguriand »

GhaZz kirjoitti:jokasella nyt paperia pitäis olla ja jos ei ole niin varmasti paikallinen lehden keräys piste sponsoroi tässä asiassa mieleellään.
lehden keryäs pistettäkään ei tartte käyttää jos uskallat ottaa
fantsun edessä olevasta suuresta kamalasta ilmais esittely hyllystä hurjan ison julisteen tai vaikka kaksi ja teippaat sen pöytääsi! eikä tartte hankkia teippiäkään kun otat maali lootasi ja bitz poksin sen päälle ni kyl pysyy.

ps. mun hieno alustajuliste on abaut kolmannes entin pakuisen maali kerroksen alla
Viimeksi muokannut leguriand, Pe 03.09.2004 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
leguriand

Viesti Kirjoittaja leguriand »

mite tää nyt tällee maalaus alusta oon jo tekemäs vaikka mollasin sitä viikko sitte.
mun lootasta tulee semmonen jännä jonka saa taitettua salkuksi ja siihen tulee lokeroa jos jonkin moista ja 27 vanerista osaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”