Suunnittelin aloittaa Skaveneilla pelaamisen,pari kyssää.
Suunnittelin aloittaa Skaveneilla pelaamisen,pari kyssää.
Eli selailin nettikauppaa ja huomasin nämä hilpeät pikku-rotat,
ja lueskelin niistä täältä.Aikaisemmin pelailin 40k,
ja armybookkia en (vielä) omista,joten haluaisin tietää:
Mikä on pienin joukko jolla voi pelata?2 trooppia&hero?
Paljonkos tämä vähimmäis-joukko maksaisi euroissa?
olen lukenut armeijavalintaoppaat,jos tämä keskustelu on sääntöjen vastainen,niin lukkoa sitte.
ja lueskelin niistä täältä.Aikaisemmin pelailin 40k,
ja armybookkia en (vielä) omista,joten haluaisin tietää:
Mikä on pienin joukko jolla voi pelata?2 trooppia&hero?
Paljonkos tämä vähimmäis-joukko maksaisi euroissa?
olen lukenut armeijavalintaoppaat,jos tämä keskustelu on sääntöjen vastainen,niin lukkoa sitte.
Ja kävi niin että uljaat lehmät valtasivat maailman...
öö...kannattaa ostaa sääntökirja, ja ne sun "troop" ja herot on joka armeijalla samat. minimi army taitaa olla...no se vähän riippuu. jos sulla on 1000 pojon army niin minimi core (troop) on 2+ ja jne
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
armeija tarvitsee vähintään yhden sankarin, joka on kenraali, ja kaksi core(troop) rykmenttiä, skaveneille tämmöinen maksaa rahassa väintään 27.5€(perusrotat)+6.5€(vaikka rat swarm)+8€(warlock engineer)=42€
näistä saat muodostettua korkeintaan 355 pisteen armeijan....
näistä saat muodostettua korkeintaan 355 pisteen armeijan....
Viimeksi muokannut Pawes, Pe 03.09.2004 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Missä rakkaus siellä kotimaa
- Amazing Slug
Pienin mahdollinen joukko on siis 2 core valintaa ja yksi hero. Klaanirottia sinulla on aina pakko olla, paitsi alle 2000 pisteen peleissä, mutta siinä tapauksessa kentälläsi olisi vain 2 uniittia
.
Erittäin pieni ja halpa armeija:
Warlock, 8 e. Tämä on pakollinen kenraali.
20 klaanirottaa, 25 e. Näistä tulee pakollinen minimikokoinen ensimmäinen core valinta. Ei keihäitä näille.
1 rat swarm, 0 e. Ota pikkurotat niistä klaanirottien sprueista, liimaa ne isolle 4 cm * 4 cm baselle. Tästä tulee pakollinen minimikokoinen toinen core valinta.
Armeijasi on pystyssä, ja pelipisteissä se tulisi maksamaan 190-355 pistettä, riippuen upgradeista. Vinkki: Optimaalinen hinta pelipisteissä noille figuille olisi sellainen 270.
Erittäin pieni ja halpa armeija:
Warlock, 8 e. Tämä on pakollinen kenraali.
20 klaanirottaa, 25 e. Näistä tulee pakollinen minimikokoinen ensimmäinen core valinta. Ei keihäitä näille.
1 rat swarm, 0 e. Ota pikkurotat niistä klaanirottien sprueista, liimaa ne isolle 4 cm * 4 cm baselle. Tästä tulee pakollinen minimikokoinen toinen core valinta.
Armeijasi on pystyssä, ja pelipisteissä se tulisi maksamaan 190-355 pistettä, riippuen upgradeista. Vinkki: Optimaalinen hinta pelipisteissä noille figuille olisi sellainen 270.
-
zakug_the_insane
Olen itsekkin uusi skaven pelaaja, ja olen tähän mennessä saanut kasaan n.73 clanrattia , ratling gunin ja grey seerin(tyhmä minä:( ).
Eli mitäköhän seuraavaksi hankkisin?... Oli tarkoituksena päästä mahdollisimman pian pelaa noin 500 pisteen peliä kaverin örkkejä vastaan
Edit : Onko muuten totta että niitä plague monkkeja on tulossa muovisina? Edit
Eli mitäköhän seuraavaksi hankkisin?... Oli tarkoituksena päästä mahdollisimman pian pelaa noin 500 pisteen peliä kaverin örkkejä vastaan
Edit : Onko muuten totta että niitä plague monkkeja on tulossa muovisina? Edit
Viimeksi muokannut Femeref, Pe 03.09.2004 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
zakug_the_insane
Jos ei sinulla vielä ole armeijakirjaa, niin se heti. Varmaankin warlock tai chieftain, jotta saat 500p peliin kenraalin. Noista clanrateistahan saa jo jonkun kokoisen armeijan, ja ratling gun mukaan luettuna 500p figut on jo melkein kasassa.Femeref kirjoitti:Olen itsekkin uusi skaven pelaaja, ja olen tähän mennessä saanut kasaan n.73 clanrattia , ratling gunin ja grey seerin(tyhmä minä:( ).
Mutta jottei pelistä tulisi tylsä, (pelkkä clanrat kasa voi olla aika tylsä pelata
Sanottakoon nyt, että esim. moulderit eivät ole kovin monesti kustannustehokkaita pistehinta/laatu suhteessa, kun taas skryre on selvästi kaikkein tappavin (pelillisesti) klaaneista. Tosin nykyään kaikilla on näitä skryre+magic heavy listoja, joten kannattaa ehkä yrittää kehitellä jotain omaperäisempää, kuten vaikka moulder. Tietysti helppo ratkaisu on ostaa kaikkea, joten voit vaihdella listaa, mutta sitä nyt ei kannata noin alkutekijöissä murehtia
EDIT: Niinhän sitä huhutaan, että kaikkien armeijoiden metallisia yksiköitä alettaisiin muovistamaan, mutta uskoo ken tahtoo. Tämä varmastikin joskus tapahtuu, mutta enpä tiedä milloin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.