Dark eldareille uusia figuja?
Dark eldareille uusia figuja?
Haluaisin vain tietää, että onko dark eldareille tulossa uusia figuja? Jos on tietoa niin voisitteko kertoa. Kuvat helpottaisi minun elämää paljon.
sitä vaan sattu ottaan deldarit!!!! meilaa mulle tietoo niist!!!
Olisikin muuten kohteliasta pistää kysymerkki myös sinne otsikkoon, vrt.:
Kuvia Uusista Terminaattoreista!
*sydäri*
*nitro*
*klik*
Niin että onks niitä?
*valtava määrä kiroilua*
Sellaistakin huhua on ollut liikkeellä, että kaikki eldarit yhdistetään samaan codexiin, joka ilmestyy ehkä ensi vuonna. Tai säkällä pikkasen aiemminkin. Silloin voisi tulla DE figukatalogiin lisäystä. Tosin kun miettii miten GW eldarpelaajia kohtelee, uusi codex tullee viitoseditionissa... (ei haittaa minua, mutta onhan se epäreilua odotella jotain perustransporttia, waveserpenttiä, noin suunnilleen viisi tai kuusi vuotta).
Kuvia Uusista Terminaattoreista!
*sydäri*
*nitro*
*klik*
Niin että onks niitä?
*valtava määrä kiroilua*
Sellaistakin huhua on ollut liikkeellä, että kaikki eldarit yhdistetään samaan codexiin, joka ilmestyy ehkä ensi vuonna. Tai säkällä pikkasen aiemminkin. Silloin voisi tulla DE figukatalogiin lisäystä. Tosin kun miettii miten GW eldarpelaajia kohtelee, uusi codex tullee viitoseditionissa... (ei haittaa minua, mutta onhan se epäreilua odotella jotain perustransporttia, waveserpenttiä, noin suunnilleen viisi tai kuusi vuotta).
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"