Örkki-piirrustus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Magicoc
Viesti:

Örkki-piirrustus

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

http://img.photobucket.com/albums/v404/ ... os0002.jpg

tuossa olis mun ''örkkilemmikki''..kesti n. about 3tuntii raapustaa..

kommenttia?
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Joo... kiva valööri, noi puut tolla takana on onnistunu ihan sikahyvin. Vaikuttaa ihan kuin keskelle yötä olisi yhtäkkiä ilmestynyt valoa hohtava tähti... Vai onko toi metsä vaan harvinaisen pimee...? Milläs tämän raapustit?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Melekh

Viesti Kirjoittaja Melekh »

Minun mielestäni tuo ei ole mikään erityisen hyvä. Aika yksinkertainen ja tylsä. Minusta tuo on aika "satukirjamainen"
Ei tuo ruma ole mutta parempiakin on nähty. Arvosana: 7+
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Melekh kirjoitti:Minusta tuo on aika "satukirjamainen"
Olen samaamieltä. Ei ruma muttei mikään hienokaan.. 6,5
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Minä taas olen sitä mieltä, että tuo on jo hyvin, hyvin lähellä rumaa. Ei kannata harkita piiräjän uraa. 3 tuntia? Mitä kaikkea tuona aikana teit? nukuit, söit, kävit kaverilla pelaamassa matsin ym. Ainoa mikä tuossa on sitä aikaa syönyt, on tuo nurmikon väritys. ilman nurmikon suttaamista tuommoisen piirtää n.10 minuutissa.. 6+

SPedit: Olitkin vasta 5.luokalla. Hmmhm, No ei tuo ehkä sitten aivan niin toivoton ole, älä silti harkitse piirtäjän uraa.
Shall I burn you?
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Hei älkää nyt... hieno se on!!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Ehdottaisin että seuraaviin et tee ruohoa ja muuta pientä niin näkyvästi. Kirveen terä onnistui kyllä hyvin
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Jaahas, mites tämän nyt sanoisin.... En oikein pidä tuosta. Örkin sormet ovat hieman oudossa asennossa, ja kaveri on muutenkin hieman tzhernobylissä käyneen näköinen. En pitänyt myöskään tuosta "valosta" Arvosana 6..
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Magicoc
Viesti:

Starbreaker kirjoitti:Joo... kiva valööri, noi puut tolla takana on onnistunu ihan sikahyvin. Vaikuttaa ihan kuin keskelle yötä olisi yhtäkkiä ilmestynyt valoa hohtava tähti... Vai onko toi metsä vaan harvinaisen pimee...? Milläs tämän raapustit?
Tein tämän ihan normaalilla koululaisen kynällä..
Tämä on toinen piirrustus mitä olen IKINÄ warhammerista tehnyt..
''Vaikuttaa ihan kuin keskelle yötä olisi yhtäkkiä ilmestynyt valoa hohtava tähti... ''
Juu, toi metsä on sellainen 'pimeänpuoleinen', ja tuossa oli aukko keskellä metsää, tarkasti suurentaen näkee, että piirsin sinne pilviä..
Melekh kirjoitti:Minun mielestäni tuo ei ole mikään erityisen hyvä. Aika yksinkertainen ja tylsä. Minusta tuo on aika "satukirjamainen"
Ei tuo ruma ole mutta parempiakin on nähty. Arvosana: 7+
tietysti ollaan nähty parempia!!;)
Tuossa tein piirroksen vain halutakseni tehdä jotain järkevää mm. Ei OT:juttuja, ja jjälki on tässä..
''Minusta tuo on aika "satukirjamainen"'', juu, omasta mielestäni ei kovin kummoinen, tai siis ei kovin hyvä verrattuna 'Averren' in piirrustuksiin (mun idoli ;) (ei nyt sentään)..
Antelius kirjoitti:Ehdottaisin että seuraaviin et tee ruohoa ja muuta pientä niin näkyvästi. Kirveen terä onnistui kyllä hyvin
Jos haluat samanlaisen terän niin:

-Piirrä kirveen 'terän ääriviivat mieleiseksesi..
-väritä se tasaisesti ja todella kevyesti tummaksi
-kumita osa siitä vaaleaksi, osa tummaksi..
-toista uudelleen kaksi kertaa (huom. tämä ei koske kuin ensimmäisellä kerralla :D)

Itse olen tuohon työhön tyytyväinen (itserakkaus), koska se on hienoin työ mitä olen eläissäni tehnyt..tarkoitus ei ollut tehdä realistista, jotain ''kummanlainen'töhertely'mahdollisimman'hyvin''
Plague Zombie kirjoitti:Jaahas, mites tämän nyt sanoisin.... En oikein pidä tuosta. Örkin sormet ovat hieman oudossa asennossa, ja kaveri on muutenkin hieman tzhernobylissä käyneen näköinen. En pitänyt myöskään tuosta "valosta" Arvosana 6..
Samaa mieltä..Mielestäni sormet oli hiukan laiskasti, ei jännittänyt ja pitänyt lujasti kiinni..
Mysterous kirjoitti:Siis jos ikä luokaan katsotaan niin mielestäni vallan loistava ja sellainen 9+, jos ei niin 6-. Mielestäni voisit ihmeessä jatkaa piirtämistä ja kokeilla eri tekniikoita, kyllä sitä lopulta hyvää tulee. Sitten ihmettelen miksi jotkut sanovat että älä harkitsekkaan tiettyä uraa, kukaan ei ole seppä syntyessään.
kukaan EI ole seppä syntyessään..

Tämä on siis ensimmäinen kuitenkin galleriaan ym. ylipäätään sotuun lähettämä warhammerin kuva, piirros tai joku muu sellainen..toisaalta http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... c&start=15

/\
l
tuolla
on sitten puusta kuvia..

kommentoidA saa yhä edelleen (toivottavasti..:))
Viimeksi muokannut Magicoc, Pe 03.09.2004 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Siis jos ikä luokaan katsotaan niin mielestäni vallan loistava ja sellainen 9+, jos ei niin 6-. Mielestäni voisit ihmeessä jatkaa piirtämistä ja kokeilla eri tekniikoita, kyllä sitä lopulta hyvää tulee. Sitten ihmettelen miksi jotkut sanovat että älä harkitsekkaan tiettyä uraa, kukaan ei ole seppä syntyessään.
Impaleq

Jep minunkin ensimmäinen figuni oli 2 värinen :) Että harjoittelemalla sitä oppii. Älä todellakaan lannistu siitä että ensimmäisiä tuotoksia sanotaa huonoiksi. Piirtelet vaan niin kyllä se siitä kehittyy
Magicoc
Viesti:

niin..piirtämään lisää, heti kun pääsen pois sotusta, ja olen suönyt..
Ja muuten tuo örkki oli ''eskimon tyyppinen'' , ja nahat selässä on viitta joka on nahkaa ja repeillyt (miten sen nyt voi sanoa)..
Spinal

Mysterous kirjoitti:Sitten ihmettelen miksi jotkut sanovat että älä harkitsekkaan tiettyä uraa, kukaan ei ole seppä syntyessään.
Sen nyt vaan näkee, että kukaa osaa piirtää hyvin ja kuka vähemmän hyvin. Olen nähyt samanikäisten piirtävän aika paljon hienompiakin kuvia. Minä olen sitä mieltä, että tuo on tuommoinen peruskuva, jonkalaisia suurin osa 5. luokkalaisista piirtää. En näe tuossa mitään erikoista, tavallisesta perus 5. luokkalaisen piirtämästä kuvasta poikkeavaa. Saahan hän jatkaa piirtämistä niin paljon kuin haluaa, ei se minun elämääni vaikuta, kunhan pysyy vaan jalat maassa, eikä lähde kuvittelemaan itsestään liikoja. Minun mielestäni ei ole mikään kaksinen kuva ja se on minun mielipiteeni.

SPedit: Ja mutustelen tässä nyt 10 kuvisnumerolla.
Shall I burn you?
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Aika ankea, eikä säväyttänyt ollenkaan.
Tausta oli ihan kiva, mutta ukko oli tylsä kuin kivi (ei millään pahalla;))
"Glory, Honor & Victory over Death"
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Siis mun mielestä toi on oikeen hyvä, paljon parempi kun mä piirsiin viidennellä. Kirveen terä on loistava. Lisäks tykkään siitä, et siinä ei ole valkosta siinä paperissa niin paljon kuin monissa muissa. Pointsit siitä. Örkin ihokin oli ihan jees. Puihin olisi voinut tehdä jotain muutakin kun pelkkiä ympyröitä, mutta menevät ne noinkin. Mutta mun mielestä ihan hyvä teos. Jatka samaan malliin, niin paremmaks tulet. Ja Spinal, jos tosiaan olet itse niin hyvä piirtäjä, niin näytä teoksiasi toki meillekkin.
Viimeksi muokannut osmelo, Pe 03.09.2004 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Todellinen taiteilija(sielu) ei välitä muiden kommenteista vaan toteuttaa itseään omaksi ilokseen ja mahdollisesti antaa muiden nauttia omista töistään. Täällä nyt on aika korkea tasovaatimus kun Chrono heittelee tuollaisia taidegalleriaan matkaavia piirrustuksiaan jotka hän on piirtänyt 'pikaisesti' =)
Ja Spinal, odotamme kiihkeästi omia tuotoksiasi..turha alkaa haukkua muiden töitä jos ei ole omaa työtä näyttää..
Eye is green.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Noh ei se kuvis numero taitoja ratkaise. Itse en osaa piirtää ja kuvis oli 9.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Minusta tuo örkki ei ole ollenkaan hassumpi, kirves on oikein onnistunut. Kuva on myös kivalla tavalla "selkeä". Ja tausta on aina plussaa... Tausta on usein älyvaikea tehdä.
Kyllä tuo tuosta lähtee, harjoitusta vaan lisää.

(Ja Spinal, jos olet niin erinomainen (10 kuvisnumerolla), niin mikset laita tänne omia kuviasi?)
State of harmony, the absence of hostility.
Spinal

Eini kirjoitti:(Ja Spinal, jos olet niin erinomainen (10 kuvisnumerolla), niin mikset laita tänne omia kuviasi?)
Laitankin, heti kun vain ehtisin piirtämään Glaurungin valmiiksi, eli taitaa mennä jonnekin syyslomalle asti, kun tuota vapaa-aikaa ei tällä hetkellä liikaa ole. Ja vanhempia piirustuksia en laita ihan sen takia, että ne eivät esitä mitään fantasia örmelöitä ja ne saisivat sen takia heti lukkoa (ovat jäkismokkeja ja muuta semmoista). Voin tietysti koittaa heittää vaikka YV:llä jonkun kuvan jonka itse 5. luokalla piirsin, jos ne jostain löydän.
Shall I burn you?
Impaleq

Eikös tässä oltu arvostelemassa työtä eikä sitä että kuka oli paras piirtämään 5 luokalla tai kenellä on suurin kuvisnumero
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”