"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkki-piirrustus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Eraphion kirjoitti:Ja Spinal, odotamme kiihkeästi omia tuotoksiasi..turha alkaa haukkua muiden töitä jos ei ole omaa työtä näyttää..
Magicoc kirjoitti:kommenttia?
Jos joku laittaa tänne töitään ja pyytää muita arvostelemaan niin silloin pitää kaverisa olla myös miestä ottamaan vastaan myös negatiivista kommenttia. Ja minkä ihmeen takia itkeä että "tämä on vasta minun toinen kuvani". Entä sitten? Piirrä uusi ja kokeilla saada parempaa aikaiseksi. Ja mielestäni ihmiset saisivat käyttää omaa järkeään ja itsekritiikkiä että kannattaako ihan joka tuotosta laittaa tänne. Ai niin, eikä sillä iällä ole enää merkitystä jos ollaan 12v. %v:ltä tuon selityksen ymmärtää.
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Eraphion kirjoitti: ...Ja Spinal, odotamme kiihkeästi omia tuotoksiasi..turha alkaa haukkua muiden töitä jos ei ole omaa työtä näyttää...
EI taas näitä "Ootko ite parempi?"-juttuja!
Ei pakosti tartte olla parempi vaikka jostain ei pidäkkään. En minäkään pidä jostain Jazz-musaakista mutta ei se tarkoita sitä että minun pitäis osata tehdä parempaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos tänne työnsä laittaa niin kyllä sitä kritiikkä pitäisi kuitenkin kestää (en nyt vihjaile etteikö taitelija olisi ottanut sitä hyvin vastaan), vaikkei siitä tarvitsekkaan välittää. Olisi ehkä hyvä jos taitelija ilmottaisi aina ikänsä, ajan kauan työhän meni ja kuinka kauan on kyseisen harrastuksen parissa ollut. Ja tuohon työhön, hmm jaa no onhan se tuon ikäiseki ihan okei, en nyt sanoisi että mikään Don Rosa olet mutta ihan okei. Ja harjoittelmallahan se paranee, ja kuka sanoo että pitäisi piirtää kuin Pro?
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Magicoc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

Anteeksi kaikki, mutta en ole valittanut että en kestä kritiikkiä yms...
sen takia sen tänne toin , eli niinkuin sanotaan, risuja ja ruusuja !;)
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Magicoc kirjoitti:Anteeksi kaikki, mutta en ole valittanut että en kestä kritiikkiä yms...
sen takia sen tänne toin , eli niinkuin sanotaan, risuja ja ruusuja !;)
Et niin, sinä et olekaan valittanut yhtään ja siitä iso plussa sinulle. Olet ottanut kommentit hyvin vastaan. On sinulla ainakin oikea asenne tässä, hyvähyvä. Ja olen jokseenkin samaa mieltä Supran ja Eskon kanssa.
Shall I burn you?
welho

Viesti Kirjoittaja welho »

onhan toi ihan siisti 3 tunnin kuvaksi
Yksisilmä-Joe

Viesti Kirjoittaja Yksisilmä-Joe »

Noh, en halua pilkata, mutta piirsin 7 vuotiaana tarkemmin ja paremmin. Tuo tarkoitti lähinnä sitä että ei se ikä merkkaa niin paljon, koska osasin 7 vuotiaana piirtää paremmin kuin nyt. Tuota ei pidä tulkita sillä lailla että olisin nyt ihan surkea piirtäjä, osasin vain 7 vuotiaana paljon paremmin, esim. piirtää realistisen näköisen pantterin hyppäämässä gasellin kimppuun. Kyllä sitä voi olla jo 5-luokalla todella hyvä piirtämään, jos on tarpeeksi innostusta. Minulla se tosin oli pentuna sellaista että nousin innoissani aamu seitsämältä piirtämään ja piirtelin sitten koko päivän. Jos en pitänyt jostain, heitin sen roskiin ja aloitin uudestaan. Eniten tuossa piirustuksessa minua häiritsevät nuo puut, tuollainen oli ensimmäinen puunpiirto- tekniikkani pienenä, jonka pian tosin muutin koska en pidä noin suttuisesta jäljestä. Tuo valo menee mielestäni typerästi tuohon aukiolle ja örkin jalkojen asento on outo. Kirveenterä onnistui ihan hyvin, paitsi sen valaistus luo kuvan että örkki ei osaa pitää kirveestä oikealla lailla kiinni. Arvosana 6+
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Aika hyvä 5-luokkalaiselta.
Kirveenterä oli aika hieno,
Siitä iso plussa.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ei tuo mikään ihan huonokaan ole. Olet sentään varjoja jaksanut vääntää, ja se on hyvä.

Mieti mistä valo tulee, ja tee varjot sen mukaan. Ja kun teet jonkin hahmon, niin mieti sen lihaksia, hahmottele ne vaikka sille paperille. Niin tulee aidompi asento.

Mutta harjoittele vaan, siitä se lähtee :)!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Magicoc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magicoc »

Eniten aikaa vei tuo örkin naaman teko, sen jälkeen ruohot..
varjot tuli mielestäni vähän hassusti..
mielestäni tuo veden heijastus ei oikein onnistunut..
Kehtaatkos pieraista sinisen pierun..Minä pieraisin jo keltaisen,mustan ja vaaleanpunaisen!!
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Hmm, no joo... en ole mikään ekspertti näissä piirrustus hommissa, mutta mun mielestä tuo on ihan tyylikäs. Yksinkertainen on kaunista :)
Vaikkakin tuo on vähän satukirjamainen, silti pidän sen yksinkertaisuudesta ja tuohan oli 3 tunnissa tehty, am i right?? :)
Jups.... hieno on :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”