Runic Standards???
-
flinkkuman
Runic Standards???
Saako lipussa olla enemmän kuin yksi rune?
Mikä on mielestänne paras/parhaat lippurune/t jonka saa 50 pointsilla?
Mikä Rune Thaanin kannattaa ottaa sen army battle standardiin?
Mikä on mielestänne paras/parhaat lippurune/t jonka saa 50 pointsilla?
Mikä Rune Thaanin kannattaa ottaa sen army battle standardiin?
-
Stenvall
3 runea maksimissaan.
Pidän parhaimpana ehkäpä Rune of Battlea. Hinta on niin halpa. Rune of Courage on joskus ihan käyttökelpoinen, tosin joku muu armeija hyötyisi siitä enemmän. Itse en luultavasti ottaisi armeijaan thaani-lipunkantajaa, jos ottaisin en laittaisi sille mitään lippuriimuja. Kokeilemisen arvoisia voisivat kuitenkin olla ainakin se stubborn-riimu ja se 100 pisteen Punaparran riimu.
Pidän parhaimpana ehkäpä Rune of Battlea. Hinta on niin halpa. Rune of Courage on joskus ihan käyttökelpoinen, tosin joku muu armeija hyötyisi siitä enemmän. Itse en luultavasti ottaisi armeijaan thaani-lipunkantajaa, jos ottaisin en laittaisi sille mitään lippuriimuja. Kokeilemisen arvoisia voisivat kuitenkin olla ainakin se stubborn-riimu ja se 100 pisteen Punaparran riimu.
-
Ar-Senator
Kerrotkos nyt minulle mitä tuo lause mahtaa tarkoittaa - mahdollisesti suomea koska sanat tuttuja mutta en silti tajua alkuunkaan? Miten tuo Stubborn liittyy asiaan, ja kuinka nuo hammererit saisivat Ld-10 stubbornin? Ja kuinka tuo Taunting liittyy hammerereihin, jotka eivät sitä voi saada?Averren kirjoitti:Tai Master Rune of Taunting Hammerer yksikköön, jossa on Lordi mukana. Voisi toimia, Stubborn Ld-10:llä :D.
Grondin kahteen ekaan kysymykseen jopa minä osaan vastata
, eli stubbornhan tuli jos oli lordi mukana (averren muistaakseni laitto et lordi oli mukana) ja ld 10 tulee lordin ld-stä? lipun ominaisuutte en tiedä että jätän väliin
EDIT: ja kuten alhaalta voi lukea, Grond murskaa teoriat
EDIT: ja kuten alhaalta voi lukea, Grond murskaa teoriat
Viimeksi muokannut Turretti, Su 05.09.2004 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
-
Der Dexter
yksi hauska on myös kokeilla Master rune of Valayaa. jos vastustajallasi on yhtään enempää magiaa, on se melkoisen turhaa... Ja kun tuohon yhdistää spelbinding:n, +3 KAIKKIIN dispel yrityksiin (ellei tuota olla kumottu, en ole koskaan tarkistanut).
Tappaa magian melko vihaisesti, mutta kannattaa kokeilla vasta isommissa peleissa, tai jos tietää että tulee magiaa vastaan...
Toisaalta yksikkö, jolla täydet rankit, ylivoima, mäellä, rune of battle, BSB jossa Redbeard, saakin sitten tietysti edestä tullessa +8 CR, heti alkuun... ei mikään vähäteltävä asia, jos saan sanoa...
Toki vihollinen on tyhmä tai todella voimakas jos tuollaista edestä haastaa...
Itse olen usein käyttänyt yhdistelmää Battle ja Sanctuary (+1 CRja 1 M.resistance)
toimii, ja resistance on usein jopa pelastanut, kun ei vastustaja sitä välttämättä muista joka kierros...
Tappaa magian melko vihaisesti, mutta kannattaa kokeilla vasta isommissa peleissa, tai jos tietää että tulee magiaa vastaan...
Toisaalta yksikkö, jolla täydet rankit, ylivoima, mäellä, rune of battle, BSB jossa Redbeard, saakin sitten tietysti edestä tullessa +8 CR, heti alkuun... ei mikään vähäteltävä asia, jos saan sanoa...
Itse olen usein käyttänyt yhdistelmää Battle ja Sanctuary (+1 CRja 1 M.resistance)
toimii, ja resistance on usein jopa pelastanut, kun ei vastustaja sitä välttämättä muista joka kierros...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eikö standardi riimuilla ole taika-esine, joten mistä vastustaja tietäisi mitä siinä yksikössä on?Der Dexter kirjoitti:Toisaalta yksikkö, jolla täydet rankit, ylivoima, mäellä, rune of battle, BSB jossa Redbeard, saakin sitten tietysti edestä tullessa +8 CR, heti alkuun... ei mikään vähäteltävä asia, jos saan sanoa...
Life is a bitch and then we die.
- The Captain
- Valvoja