Langenneet Servo Kallot?
Langenneet Servo Kallot?
Että onko tämmöistä koskaan tapahtunut, ja onko tämä yleensä mahdollista?
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
- Rectunator
- ankara halla
- Valvoja
Taikauskoista höpinää...Plague Zombie kirjoitti:Jostain olen kuullut, että niillä kumminkin olisi ihmisen mieli/sielu tallella.
Servokallot ovat siis vain ja ainoastaan Imperiumin uskollisten alaisten maallisia jäännöksiä joille on annettu kunnia palvella Keisaria myös kuolemansa jälkeen, mitäs sen parempaa voisi uskollinen ja harras Imperiumin kasvatti toivoakkaan!
Mikään ei toki estä Kaasopalvojaa rakentamasta itselleen samanlaisia vempaimia käyttäen tapettujen vihollistensa kalloja nöyryyttäen näitä vielä kuolemassaankin kännyttäen heidät palvelemaansa ihmiskuntaa vastaan...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Ei pörrö, ei. Olkaa kilttejä!
Inquisitor-pelin sääntökirjassa taitaa olla lisää asiaa noista kalloista. Itse en kyseistä kirjaa omista, joten kysyn: Koska niitä alettiin valmistaa? Olisiko muutama voinut eksyä kaaosmariinien mukaan Horus heresyn jälkeen? Jos ei, onko kaaoksen pojilla antigravitaatioteknologiaa jolla saa kallon lentämään? Ei ole. Eli sen täytyisi lentää jollain demonivoimilla (vrt. Doom), jolloin oltaisiin jo aika kaukana alkuperäiskonseptista.
(Huomaa viestin pointti: fluff on tarpeeksi typerä ilmaisu, olkaa ystävällisiä älkääkä yrittäkö suomentaa sitä. Ainakaan noin huonosti. Kiitos.)
Inquisitor-pelin sääntökirjassa taitaa olla lisää asiaa noista kalloista. Itse en kyseistä kirjaa omista, joten kysyn: Koska niitä alettiin valmistaa? Olisiko muutama voinut eksyä kaaosmariinien mukaan Horus heresyn jälkeen? Jos ei, onko kaaoksen pojilla antigravitaatioteknologiaa jolla saa kallon lentämään? Ei ole. Eli sen täytyisi lentää jollain demonivoimilla (vrt. Doom), jolloin oltaisiin jo aika kaukana alkuperäiskonseptista.
(Huomaa viestin pointti: fluff on tarpeeksi typerä ilmaisu, olkaa ystävällisiä älkääkä yrittäkö suomentaa sitä. Ainakaan noin huonosti. Kiitos.)
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
No okei, eli nöyhtä asiantuntija. Ja antigravitaatio teknologiaa ON mahdollista varastaa, eikö vain? Ja voihan siinä olla semmonen propelli niinkuin vanhassa Turbofanissa (siis SMien vanha hyppyreppu malli)Viikate kirjoitti:fluff on tarpeeksi typerä ilmaisu, olkaa ystävällisiä älkääkä yrittäkö suomentaa sitä. Ainakaan noin huonosti. Kiitos.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Inkvisiittorin sääntökirja sanoo harmillisen vähän Servokalloista, lähinnä sen mitä Halla mainitsikin. Kaikki historia yms. on tosiaan kiven alla. Itse uskon servokallon syntyneen joko Mechanicuksen synnyn yhteydessä (teknologian palvominen) tai sitten Post-Heresy (julmemmat ajat, enemmän uskontoa).
Petturikysymykseen vastaan: Miksi hitossa ei? Eihän siihen tarvita kuin langennut Tech Priesti tai Warsmith. Leiju-tekniikan puutos ei ole oikein ongelma, pääkallon nostaminen ei vaadi varmaankaan saman tasoista tekniikkaa kuin esim. Land Speederin?
Petturikysymykseen vastaan: Miksi hitossa ei? Eihän siihen tarvita kuin langennut Tech Priesti tai Warsmith. Leiju-tekniikan puutos ei ole oikein ongelma, pääkallon nostaminen ei vaadi varmaankaan saman tasoista tekniikkaa kuin esim. Land Speederin?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Ei, vaan paljon herkempää ja tarkempaa tekniikkaa, joka pitää ahtaa todella pieneen tilaan. Mutta langenneita techpriestejä on olemassa jne., eli ei se mahdotonta ole.Tybraal kirjoitti:Leiju-tekniikan puutos ei ole oikein ongelma, pääkallon nostaminen ei vaadi varmaankaan saman tasoista tekniikkaa kuin esim. Land Speederin?
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Mitäs niillä teet? joku oma konvausprojekti,vai?Plague Zombie kirjoitti:Jep, kiitos tybraal.. Nyt vielä pitäis päättää kuinka monta tehdä..
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Fabus Bile oli muistaakseni Emperor's childrenin luutnantti-komentaja. Hän oli ilmeisesti yksi FF:n (Faniclub Fulgrim) perustajajäsenistä, jonka avulla Fulgrim käännytti koko legioonan kaaoksen puolelle.
Langenneita tech priestejä riittää varmasti vielä Horus heresyn ajoilta, täytyyhän jonkun pitää huolta niistä demonititaaneista.
Langenneita tech priestejä riittää varmasti vielä Horus heresyn ajoilta, täytyyhän jonkun pitää huolta niistä demonititaaneista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
-
Snowtrooper
Demonititaaneja huoltaa langenneet Adeptus Mechaniukuksen jäsenet. Heresyn aikaanhan Adeptus Mechanikus ja Titaanilegioonat hajosivat melko hyvin kahtia varmistaakseen että tappeluista tulee mahdollisimman tasapuolisia.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"