"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konffaatteko?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Naldor

Konffaatteko?

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Eli konffaatteko usein ukkojanne vai pidättekö ne vain sellasina kuin ne pakkauksessa tulevat?
Esim: kaaoksia konvataan aika usein, mutta itse aika vähän niitä olen konffannut, mutta ainakin joitain juttuja on tultu konffattua.

Oletteko myöskään maalannut joitain ukkoja erinlailla kuin muita ukkoja saadaksenne siitä konffatun ukon näköisen (kuten lisätä vaikka yhdelle night gobbolle ruskea puku niin että siitä tulee munkin näköinen)?

Itse taas olen usein (vanhoista versioista) kaaos warrioreista niiden miekat jotka ovat kotelossa, niin niistä olen katkaissut niiden miekan päät niin että ne ovat kuin tyhjiä koteloja ja pistänyt käteeen ukoille miekat.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Totta pirussa. Konveroin aika paljon, itse asiassa enemmän kuin maalaan... Pääsääntöisesti kaikki johtohahmot ovat enemmän tai vähemmän konversiota... Pitää hamassa tulevaisuudessa lähetellä kuvia Galleriaan...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Yleensä en, mutta vampirecounnteja konffaan ylättävän paljon. Black Knigthit on Brettejä ja spirit hostit vähän kaikenlaisia. Anointedinkin olen konffannut. Skaveneita olen konffannut vain yhden (warlock engineer), mutta se on myyty pois aikoja sitten.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Konffaan kaiken....aina.
M
"Kaulaparta huohottaja"
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Melkein kaikki characterit konversoin. Alussa tosin piti saada pari maalattua characteria kentälle, joten niitä en ole muokannut, mutta loput viisitoista on konversoituja tai vähintään suunnitteilla...

High Elfien ykköskeihäsmiesyksiköön ajattelin skulptata kaikille muhkeat hiukset osoituksena niiden ylemmyydestä... :) Muuten en juuri rivimiehiin jaksa koskea. Pitää ne valmiiksi joskus saada. :D
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Darkki

Viesti Kirjoittaja Darkki »

mä tein kerran sellasen konffiukon(viis jos tarkkoja ollaan) ööö... empiren hevosista ja lurkkien ja zombiejen osista ja niistä piti tulla kamujen black knightteja mut ne rikottiis.. tippu lattiale kai kaikki, se standard bearer oli tosi hieno... tiguriukselta leikattii tikusta ja päästä ne pääkallot pois ja pistettiin miekkaa ja vaikka mitä muuta tilalle.. huhhuh..
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”