Niin siis sanookas ny et onko tosiaan näin et niitä ei oo kaikille.
Koska en haluais pitää joillekkin kahta asetta...toisaalta se näyttäis kyl ihan örkkimäiseltä mut silti...
Siis tuleeko paketissa vajaa määrä kilpikäsiä?
Örkkipaketisa tulevien kilpikäsien määrä
- TietoPredator
-
zakug_the_insane
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ei siitä ole mitää haittaa vaikka örkkipojillasi oli kilpikädessään choppa. Yhdessä omassa rykmentissäni on puolella örkeistä kaksi choppaa ja kilvet käsissään...
Boxissahan on tarpeeksi kilpikäsiä. Ne kädet joissa on puukko, lasketaan myös kilpikädeksi... ;P
Boxissahan on tarpeeksi kilpikäsiä. Ne kädet joissa on puukko, lasketaan myös kilpikädeksi... ;P
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tää on kyllä minun mielestä vähän typerästi tehty, kun ei voi laitta ns. "puhtaita" kilpikäsiä riittävästi siihen pakettiin. Eihän se mikään iso juttu ole, mutta minua henk. koht. kyrsii kun sieltä kilven takaa pilkottaa se puukon kärki
Ei hyvä, mutta minkäs teet.
Oonpa kyllä tehny silleinkin pari kertaa että oon naksinu ne aseet pois niistä käsistä, mutta siitä tulee pikkasen tökerön näkönen.
Toinen minua häiritsevä asia sitten onkin kypäräpäiden puuttuminen. Minä ainakin haluisin örkeille kypäriä, pitää vissiin sitten ostaa 40k örkkejä yks paketti..
Oonpa kyllä tehny silleinkin pari kertaa että oon naksinu ne aseet pois niistä käsistä, mutta siitä tulee pikkasen tökerön näkönen.
Toinen minua häiritsevä asia sitten onkin kypäräpäiden puuttuminen. Minä ainakin haluisin örkeille kypäriä, pitää vissiin sitten ostaa 40k örkkejä yks paketti..
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.