WD: Lotr: Battle Companies
-
Ville the Miekkamies
WD: Lotr: Battle Companies
Elikkäs onko kukaan kokeillu kyseisiä sääntöjä? Vaikutti aika mielen kiintoselta, tosin aikaa vievältä ja monimutkaiselta. Any thoughts about the game?
En tiiä onko aiheesta tehty topiccia mutta tässä ainaki on.
En tiiä onko aiheesta tehty topiccia mutta tässä ainaki on.
Odottelen LOTR aloitus boxia...
Vaah mikko mallikas!
Vaah mikko mallikas!
-
Ville the Miekkamies
-
Ville the Miekkamies
-
Ville the Miekkamies
Tjaa... Ostan varmaan WD:n, mutta tuo systeemi ei kiinnosta sitten yhtään. Pysyköön Mordheimin erikoisuutena.
LotR:ssa olevat sankarit ovat nyt hyvällä tasolla (paria poikkeusta lukuunottamatta).
LotR:ssa olevat sankarit ovat nyt hyvällä tasolla (paria poikkeusta lukuunottamatta).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Samaa mieltä, tosin ideanahan on sama kuin myös FaBassa tutuksi tulleessa Chaos Warbands-systeemissä, eli pelien jälkeen tyypit (ei nimellisiä sentään, luojan kiitos) saattavat saada jonkin asteista upgradea. Idea on ihan mielenkiintoinen, mutta se toteuttaminen ei.Averren kirjoitti:Tjaa... Ostan varmaan WD:n, mutta tuo systeemi ei kiinnosta sitten yhtään. Pysyköön Mordheimin erikoisuutena.
Se oli huonoin juttu mitä WD:sssä on ikinä lukenut.Ei kai LOTRikin ole muuttumassa pokemon peliksi"Minun Picathuni on jo 6 levelinen ja Bulbasaurus kehittyi!Jännää!"Miettikää nyt sitten toi LOTRi muotoon"Hei Aragorn on tappanu kolme örkkiä nyt se saa toisen attackin ja maitin lisää se on siis 563 tasonen!Toi Minassin jousimies on tällä hetkellä parempi kuin mun high elf captain jee!"itkettää oikeesti.Toivottavasti siitä ei tuu "virallista".
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Balrogofmoria
Miten ***ssä kuvittelet, että tuosta edes voisi tulla virallista?Elohiiri kirjoitti:Se oli huonoin juttu mitä WD:sssä on ikinä lukenut.Ei kai LOTRikin ole muuttumassa pokemon peliksi"Minun Picathuni on jo 6 levelinen ja Bulbasaurus kehittyi!Jännää!"Miettikää nyt sitten toi LOTRi muotoon"Hei Aragorn on tappanu kolme örkkiä nyt se saa toisen attackin ja maitin lisää se on siis 563 tasonen!Toi Minassin jousimies on tällä hetkellä parempi kuin mun high elf captain jee!"itkettää oikeesti.Toivottavasti siitä ei tuu "virallista".
[MODEDIT] Jätetään kiroilu. Jooko? -VC
Jos on joku viidenkymmenen figun gobbo horde ja sinun pitäisi nimetä ne kaikki, muistaa niiden kaikki uudet ominaisuudet jne.
Jos joku tuota haluaa pelata pelatkoon, mutta kuten tuossakin artikkelissa näkee niitä "Battle Companies" esimerkkejä, niin niissä on korkeintaan se kymmenen nappia, jotka on veilä helppo pitää laskuissa mukana.
BTW, tuo termi "virallinen" on GW:n tapauksissa aika veteen piirretty viiva.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Jugenactus
-
Ville the Miekkamies
-
Balrogofmoria
Mutta kun LOTRi ei ole (vielä)mikään roolipeli.Sitä paitsi uskoisin monen pelaajan lopettavan LOTRin jos tuo sääntö tulisi "pakolliseksi".Ja jos tulisi pelailisin kaverini kanssa vanhoilla säännöillä.Ja Balrogofmorialle:Olen kyllä pelannut roolipelejä jos ne osataan tehdä oikein niin ne ovat mainioita!Mutta LOTRiin en sitä kyllä haluaisi...Muistaakseni pokemon kortti juttu ei kai ollut roolipeli...No vähät väliä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Balrogofmoria