Miten kasvattaisi tau armyani?
Miten kasvattaisi tau armyani?
en oikein tiedä mitä hommaisin seuraavaksi tau armyyni katsos minulla on :
Hq; commander,ethreal
eltes: 3 stealthii, 2battle suittii,
troops: 40 firewarriorii, 16 kroottia
Fast attack: 6 gun dronea
heavy support: uskokaa tai älkää ei kertakaikkiaan mitään.
Minä itse harkitsin vielä hankkia: hammerhedia,broadsideja,sthealtteja. ja mietin fast attackeja.
Hq; commander,ethreal
eltes: 3 stealthii, 2battle suittii,
troops: 40 firewarriorii, 16 kroottia
Fast attack: 6 gun dronea
heavy support: uskokaa tai älkää ei kertakaikkiaan mitään.
Minä itse harkitsin vielä hankkia: hammerhedia,broadsideja,sthealtteja. ja mietin fast attackeja.
Jaa-a onkohan totta?..
Onko kokemusta noista? Sanoisin hemmetin epävarmaksi valinnaksi. Muutenkin krooteilla on paha tapa ottaa turpaan vähän paremilta vastustajilta (esim. mariinit).Commodore Ironside kirjoitti:sanoisin, että Krootoxit ovat mielestäni hyvä valinta. Tuovat mukavasti sekä lähitappelu- että tulivoimaa Kroottiryhmään...
Ja sitten aiheeseen. Pathfinderi squadi on hyva valinta. Vaikka transporteilla ei enää vallatakkaan pöydän kulmia, niin kyllä se silti voi häiritä vihollista monin tavoi (Esim. Parkkeeraa havoc squadin eteen ja jos ammutaan niin että raato jää, havocit joutuu liikkumaan. Jos jätetään henkiin se ampu havocit.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mitenkäs on, onko komentajallasi henkivartijoita? Jos ei, niin suosittelisin niiden hankkimista...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Oberon
No sitten lisää battle suittejakin voisi olla hyvä vaihtoehto. Monta sellaista=kova juttu. Eli pathfinderit railguneilla, kaikki suitit(stealth, broadside, ja se normaali), ja hammerheadit tulisivat tossa listassa tarpeeseen. Riippuu tosin pelityylistäsikin että mitä noista tarvitset 
edit: siis railRIFLEillä
edit: siis railRIFLEillä
Viimeksi muokannut Oberon, Ma 13.09.2004 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Zelekendel
jaa... Minä kun luulin että ne or railriflejä.Oberon kirjoitti: Eli pathfinderit railguneilla,
ja sitten asiaan: Suitteja lisää, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin suitit kukkulan takana, hyppää esiin, ampuu ja karkaa rikospaikalta.. Tänään pelattiin TAU vs. Orks 1000pts. jossa Örkeillä: 2x16 sluggamobia clawnobilla ja täysillä rokkiteilla, 8 Trukkiboyzia rokkiteilla ja clawnobilla, 3 mopoa, 2 killakania, warboss clawilla ja rokkitilla ja looted leman-russ: Minulla(tau): 24 Firewarrioria (2x6+12) 10 kroottia, 3 battle suittia,battle suit HQ, ja 6 stealthsuittia: Pelistä minulta selvisi vain Stealthsuitit jotka pyöri vastustajan linjojen takana viimeistelemässä pieniä ryhmiä ja muutenkin kiusaamassa vihua ja voin sanoa että stealthsuitit ovat aivan smurffimaisen hyviä pikku kiusanhenkiä vihun linjojen takana.
Selitän huonon tuloksen sillä että lemanruss ampui vuorolla 1 hammerheadini ja 6 fire warrioria battlecannonilla.
Phew, pitkä viesti...
EIKÄ HYMIÖITÄ! asia korjataan
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.