Standard kaatuu koko ajan!
Väliaikainen ratkaisu saattaisi olla, että liimaat suht' ison paperinpalan lipunkantajan basen pohjaan, niin että muuta figut tulevat paperin päälle, samalla pitäen lipunkantajaa pystyssä.
Lippumieshän on se viimeinen joka rykmentistä kuolee.
Lippumieshän on se viimeinen joka rykmentistä kuolee.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Blackguard
-
Grand Admiral Prawn
Rautalankaa, kolikoita, kiviä, irtonaisia choppia... Eikö kukaan muista vanhoja kunnon uuden vuoden hevosenkenkiä? Ne on tehty jostain lyijystä tai vastaavasta ja painavat kuin Horuksen synti. Lisäksi ovat halpoja, niitä löytää vaikka mistä, ja pehmeitä niin että niistä on helppo veistellä sopivan kokoisia palasia beissin alle liimattavaksi. Itse olen tukenut niillä 32 hormagaunttia eivätkä todellakaan enää kaatuile...
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
IMHOTyhmät kysymykset tuottavat tyhmiä vastauksia, Wirne...
Modedit: IMHO jatkuvat, esimerkiksi tällaiset (ja tällaiset) kommentit tuottavat jäähyä. Jatkossa enemmän järkeä viesteihin. Jos aihe ei kiinnosta, ei tarvitse vastata. -j
Modedit: IMHO jatkuvat, esimerkiksi tällaiset (ja tällaiset) kommentit tuottavat jäähyä. Jatkossa enemmän järkeä viesteihin. Jos aihe ei kiinnosta, ei tarvitse vastata. -j
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Grand Admiral Prawn
Käsittääkseni niitä sanotaan tinakengiksi mutta eivät todellisuudessa kuitenkaan ole sitä, samalla tavoin kuin 2000-luvun lyijykynä ei oikeasti ole lyijyä nähnytkään. Mutta minä en välitä mistä ne on tehty, riittää että toimivat.
- Darfen Makuro
-
Vieras
Ne on tehty sekoituksesta, johon sisältyy graffittia ja savea.Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Käsittääkseni niitä sanotaan tinakengiksi mutta eivät todellisuudessa kuitenkaan ole sitä, samalla tavoin kuin 2000-luvun lyijykynä ei oikeasti ole lyijyä nähnytkään. Mutta minä en välitä mistä ne on tehty, riittää että toimivat.
-
Grand Admiral Prawn
Hei haloo, kyllä ne vähän lähempänä oikeaa tinaa kuitenkin onArchibald kirjoitti: Ne on tehty sekoituksesta, johon sisältyy graffittia ja savea.
Anyway, donkey, mitä hyötyä on jostain magneetista kun sitten pitäisi väsäsät työläs magneetti alusta samaten - ja mitäs sitten kun 20 figun ryhmästä se helblasteri ampuu 19 pois niin vieläkin pitäisi raahata sitä regiment basea mukana että nappi pysyy pystyssä.
Uskokaa minua, tinakengät toimii, kunhan joku epämääräinen ketku ei ole ujuttanut graffitia ja savea sinne sekaan
-
Goblin fan
Minulla kaatui kans standard kokoajan. Ratkaisin ongelman kuitenkin. Tiedättehän metallisten figujen jaloissa on aina kiinni sellainen metallipalkki, jolla saa figun pysymään pystyssä? No, knighteissä ne pitää irroittaa, että saat ne hevoseen kiinni, niin liimasin sellaisen standardin vastakkaiselle puolelle basen alapuolelle. Ei kaatunut enää.
-
Vieras
-
Arathon