Miksi kukaan ei pelaa Khemrillä?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Miksi kukaan ei pelaa Khemrillä?
Olen tutkinut listaa ja todennut sen erittäin hyväksi. Kuitenkaan Khemriä ei turnauksissa näe. Korpikuusi II -turnauksessa oli ainakin yksi ja jossain Puokkarin turnauksessa WAAAAAAAAAAAY back oli Haation Makella khemriä mukana.
Mutta muuten on jäänyt kyllä Khemrit näkemättä. Joku syy miksei pelata? Figut rumia? Ainakin se jätti on karsea...
Mutta muuten on jäänyt kyllä Khemrit näkemättä. Joku syy miksei pelata? Figut rumia? Ainakin se jätti on karsea...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Re: Miksi kukaan ei pelaa Khemrillä?
hmm, joo khemrillä on aika vähän edustusta.Oikolukukhazâd kirjoitti:Olen tutkinut listaa ja todennut sen erittäin hyväksi. Kuitenkaan Khemriä ei turnauksissa näe. Korpikuusi II -turnauksessa oli ainakin yksi ja jossain Puokkarin turnauksessa WAAAAAAAAAAAY back oli Haation Makella khemriä mukana.
Ei se niiden listakaan mikän hirveän huono ole, eli hiukan kumma että pelaajia ei oikein ole.
Enpä tiedä mikä niissä mättää, itse tykkään niillä välillä pelata mutta armeija vaihtoehtoja on jo sen verran, että khemriin ei usein kerkeä koskea.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Onhan Tomb Kingeissä toki kaiken hyvän lisäksi paljon typerää ja vaikeaa.
Vaikeaa:
Armeija toimii niin eri lailla kuin muut, että siihen totuttelu on vähän epähoukuttelevaa. Vielä enemmän juuri sääntökirjan läpi plaranneelle aloittelijalle. On erikoissääntöä erikoissäännön päälle.
Ja jo armeijakirja varoittaa, että muutama virhe saa koko sotajoukon murenemaan käsiin.
Kunnon konversioihin on olemattomasti mahdollisuuksia (sanoo örkkipelaaja, mutta silti).
Typerää:
Ainoa asia, mikä ylitti vihani osin käsittämättömän hölmöjä yksikkönimiä kohtaan (Skeleton Light Horsemen, Skeleton Heavy Horsemen - mikä mielikuvituksen riemuvoitto! Tomb Guard - mikä alhainen ryöväys vampyyreiltä! jne. jne.), on ihastukseni luurankoihin. (Ja Indy- ja Muumio- leffoihin.)
On myös olemassa toinen, valtavan paljon monipuolisempi ja yhtä cool epäkuolleiden armeija, eli Vampire Counts.
Jotkin figut ovat vähän pöljän näköisiä, kuten Icon Beareri, jonka pää on noin viisitoista kertaa isompi kuin muilla sankareilla. Ja Bone Giantti torahampaineen ja neitimäisine sipsutusasentoineen. Kaksi käsiasetta näyttävät myös huonolta. Valtava jousi tai great weapon à la Ushabtit olisi parempi.
Tällaisia mietin minä.
Vaikeaa:
Armeija toimii niin eri lailla kuin muut, että siihen totuttelu on vähän epähoukuttelevaa. Vielä enemmän juuri sääntökirjan läpi plaranneelle aloittelijalle. On erikoissääntöä erikoissäännön päälle.
Ja jo armeijakirja varoittaa, että muutama virhe saa koko sotajoukon murenemaan käsiin.
Kunnon konversioihin on olemattomasti mahdollisuuksia (sanoo örkkipelaaja, mutta silti).
Typerää:
Ainoa asia, mikä ylitti vihani osin käsittämättömän hölmöjä yksikkönimiä kohtaan (Skeleton Light Horsemen, Skeleton Heavy Horsemen - mikä mielikuvituksen riemuvoitto! Tomb Guard - mikä alhainen ryöväys vampyyreiltä! jne. jne.), on ihastukseni luurankoihin. (Ja Indy- ja Muumio- leffoihin.)
On myös olemassa toinen, valtavan paljon monipuolisempi ja yhtä cool epäkuolleiden armeija, eli Vampire Counts.
Jotkin figut ovat vähän pöljän näköisiä, kuten Icon Beareri, jonka pää on noin viisitoista kertaa isompi kuin muilla sankareilla. Ja Bone Giantti torahampaineen ja neitimäisine sipsutusasentoineen. Kaksi käsiasetta näyttävät myös huonolta. Valtava jousi tai great weapon à la Ushabtit olisi parempi.
Tällaisia mietin minä.
Olen TK-pelaajana raskaasti eri mieltä.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Kunnon konversioihin on olemattomasti mahdollisuuksia (sanoo örkkipelaaja, mutta silti).
Juuri nämä asiat oikeastaan minua kiehtoi muodostamaan TK armeijan..Largo da Skulkrusha kirjoitti:Armeija toimii niin eri lailla kuin muut, että siihen totuttelu on vähän epähoukuttelevaa. Vielä enemmän juuri sääntökirjan läpi plaranneelle aloittelijalle. On erikoissääntöä erikoissäännön päälle.
Figuista olen sitä mieltä, että TK:lta löytyvät GW:n kauneimmat ja rumimmat figut. Taisit mainitakkin nuo rumimmat, mutta kauniista päästä ovat: Kuningas Great weaponilla, scorpiooni ja cascet of souls.
Itse uskoisin TK armeijoiden vähyyden johtuvan taas siitä, että vampyyrit ovat niin paljon keWlempejä ja se, että TK julkaistiin myöhemmin, eikä periaatteessa ole ennen ollut kokonainen armeija, jolloin figuja tuskin on ennestään kenelläkään ollut.
(Ihmettelen tosin sitä suuresti, että miksi GW ei ole Khemriläisille tehnyt ennen omaa armeijaa? onko GWn fluffi vain jotenkin mystisesti muuttunut vuosien varrella siten, että nykyiset Tomb Kingit eivät olisi olleet niin suuri ja mahtava armeija silloin.(ja mitenkä hetossa VC sai ennen muumioita???))
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Amazing Slug
Khemri oli kyllä jo viitos laitoksessakin.Rutabaga kirjoitti: (Ihmettelen tosin sitä suuresti, että miksi GW ei ole Khemriläisille tehnyt ennen omaa armeijaa? onko GWn fluffi vain jotenkin mystisesti muuttunut vuosien varrella siten, että nykyiset Tomb Kingit eivät olisi olleet niin suuri ja mahtava armeija silloin.(ja mitenkä hetossa VC sai ennen muumioita???))
Ellen väärin muista, VC ei ole koskaan saanut muumioita. VC:tä ei edes ollut ennen viitos laitoksen viimeisiä vuosia. Mutta muumioita löytyi UNDEAD kirjasta. Se aito ja alkuperäiden. Aah, nostalgia. Voisin alkaa hourimaan jotain necromancereiden ja lichien johtamasta undead armeijasta ja siitä, kuinka se oli ainut oikea ja että siinä sitä fiilistä vasta olikin. Voisin dissata täysillä vampyyreita, kun niitä tungetaan nykyään kaikkialle.
Mutta enpäs voikaan, koska olen itsekin fanboy. GW:n vampyyrit eivät hetkauttaneet, mutta sitten katsoin piirrettyjä ja unohdin vahingossa, että minun pitää olla boheemisti tylsistynyt vampyyrien tunkemisesta kaikkialle populaarikulttuuriin. Joten jos sanon jotain pahaa Vampire Counteista, olen vähän niinkuin tekopyhä. Harmi sinänsä.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Äh. Tietystihän minä tarkoitin Undeadeja kun puhuin vitos edikan VC:stä, mutta vielä ihmetyttää se, että miten vampyyrit ja ne Khemriläiset saivat olla samassa Undead-armeijassa? Ainakin TK kirjan fluffista olen saanut sen käsityksen, että Khemriläiset eivät oikein pidä vampyyreista saatikka Nagashista..
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
Kullä niitäkin kerätään...esim yksi tuttuni alkoi juuri kerämään khemrejä ja on niihin ihan ylpeä...vaikka ukot onkin kalliita.
Viimeksi muokannut Naldor, Pe 10.09.2004 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Hä?Oikolukukhazâd kirjoitti:Pikku-G has spoken!
Khemri on epäsuosittu, koska se on tylsä. Erikois-sääntöjä on joka lähtöön, ja sen figut (useimmat niistä) ovat rumia (tämä nyt on vain minun mielipiteeni). Siinä taisivat jo tulla kaikki jutut jotka osaan sanoa...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
-
zakug_the_insane
-
SirHaleron
Niin minuakin, mutta puhe oli siitä, että mikä saa ihmiset TK:ta hylkimään. Mutupsykologian mukaan liika erikoisuus ja vaikeus vieroksuttaa suurta enemmistöä.rutabaga kirjoitti: Juuri nämä asiat oikeastaan minua kiehtoi muodostamaan TK armeijan..
Edelleen puhe oli (bzzz bzzz).Figuista olen sitä mieltä, että TK:lta löytyvät GW:n kauneimmat ja rumimmat figut. Taisit mainitakkin nuo rumimmat, mutta kauniista päästä ovat: Kuningas Great weaponilla, scorpiooni ja cascet of souls.
Olen samaa mieltä itse mainitsemistasi figuista.Largo da Skulkrusha kirjoitti:Onhan Tomb Kingeissä toki kaiken hyvän lisäksi - -
Gw-kuninkaalla on varmaan pelin paras asento, kuin Darth Vaderilla kun tämä kuristaa kapinallisia jedivoimillaan...
Kyllä Hautakuninkaille näköjään riittää puolustajia.
Miksei niitä sitten näy turnauksissa? Ovatko ne liian uutta urautuneille veteraaneille ja liian vaikeaa suurelle massalle? Liian vähän erilaisia yksiköitä? Ulkonäkö yksipuolinen (luuta, kultaa, luuta...)? Vampyyrejä turnauksissa on kuulemma pilvin pimein. Jääkö TK VC:n varjoon?
Itselläni on edelleen ajatuksena aloittaa Khemri, tosin vain jotta saan all-chariot armeijan. Kärryt ovat erittäin mielenkiintoisia ja tuovat mukanaan hieman tuota kaipaamaani Egypti-teemaa.
Ei se muukaan lista pahalta vaikuta, mutta kärryt kiinnostavat enemmän. Tosin ajattelin konvata ne Tiranoc Charioteista tai muista, enkä muutenkaan hirveästi luurankoja aio käyttää, zombin kaltaisia enemmänkin.
Ei se muukaan lista pahalta vaikuta, mutta kärryt kiinnostavat enemmän. Tosin ajattelin konvata ne Tiranoc Charioteista tai muista, enkä muutenkaan hirveästi luurankoja aio käyttää, zombin kaltaisia enemmänkin.
Itse aloitin juuri Khemrin keräämisen, koska tyyli ja asenne olivat kohdallaan. Ensin vain pitäisi saada kaikki maalattua, niin voisi tulla turnauksiinkin.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...