"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentchimäisiä Furyja?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ropetus
Valvoja

Tzeentchimäisiä Furyja?

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tällainen ongelma minulla on: Inhoan GW:n Furyjen figuja, mutta silti haluaisin niitä Tzeentch armeijaani. Täten kysyisin neuvoa, mistä löytäisi jonkinnäköisiä Tzeentchille sopivia Furyja. Tähän mennessä olen saanut seuraavanlaisia ideoita:

Reaperin Lesser Elementals

Tuolla sivulla kolmas ylhäältä. Jonkinnäköisiä alempia demonihenkiä. Lentotaito noille on aika helppo selittää. Hintakaan ei ole kovin paha, kun tarvitsen 6 kpl.

Rachamin Familiarit

Noista joitakin figuja. Lähinnä Air, Earth, Fire, sekä Light Familiarit. Miinuksena lähinnä kallimpi hinta, sekä se, että näille pitäisi jostain hankkia siipiä (paitsi Air ja Light). Ideoita?

Heresyn demonit 1,
2
ja 3

Näillekin pitäisi siivet hankkia jostakin. Ideoita siihen?

Kertokaahan, mistä noille voisi hankkia siipiä, mieluiten lintumaisia. Voitte ehdottaa myös muita miniatyyrejä Furyiksi.
jullevi
Valvoja

Re: Tzeentchimäisiä Furyja?

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Runefang kirjoitti:Kertokaahan, mistä noille voisi hankkia siipiä, mieluiten lintumaisia. Voitte ehdottaa myös muita miniatyyrejä Furyiksi.
Warmaster great eagleilla on passelit sulkasiivet, itse ajattelin niitä hyödyntää (kenties suoraan kauhuille, tai esim krooteille).

Necromundan ripper jackeja käytin myös joskus furyinä (leikkasin irti basesta, lentämään kuten screamerit).

Daemon/witchhunters kerubit on myös käynyt mielessä, niistä voisi saada aikaan hauskoja furyjä (Matt Birdoffillahan oli näitä TZ-armyssään messengereinä).

Jälkimmäiset saattaisivat sopia armeijasi tyyliin parhaiten, jos saan vetää pikaisia johtopäätöksiä niistä ensimmäisistä kuvistasi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Horroreita ja Furyjen siipiä? ;) Itselläni kävi nyt ensimmäisenä tuo mielessä, kun Furyja on kuitenkin aika helppo tehdä mille tahansa jumalalle niin, että ottaa sen jumalan demonin ja stuffaa furyn siivet selkään. Beastmaneista saisi aika nättejä furyja vaikka beastman armeijaan, tai mihin muuhunkin. ;) Mutta ehkäpä horroit olisivat paras vaihtoehto tähän. Lintumaisista siivistä en todellakaan tiedä, mutta kyllä niiden furyjen omien pitäisi kelvata. Minulle kelpaisivat. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Yksi mikä voisi olla myös aika kiva idea olisi käyttää ngobbojen squikkeja. Siiviksi jotkut edellä mainitut.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Ropetus
Valvoja

Noita Warmasterin kotkien siipiä voisi tosiaan kokeilla noille muiden valmistajien demoneille. Ripper Jacketeistä en pitänyt lainkaan ja kerubeja en löytänyt kuin yhtä asentoa (pitäisikö niitä olla olemassa useampia asentoja?)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Runefang kirjoitti:kerubeja en löytänyt kuin yhtä asentoa (pitäisikö niitä olla olemassa useampia asentoja?)
Niitä pitäisi olle neljä erilaista. Yksi raaha kirjaa, toinen isoa käärettä, kolmas nippua pääkalloa ja neljäs bolteria. Nuo kaksi ensimmäistä ovat helpoimpia, koska niiden kantamuksia ei tarvitse vaihtaa (tai no kirjaan kannattanee skultpia esim tz-merkki, kuten Matt Birdoff.

Kaksi ensimmäistä kerubia löytyvät UK-storesta hakusanalla cherub, kaksi jälkimmäistä hakusanalla witchhunter AND familiar.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Illotus

Viesti Kirjoittaja Illotus »

http://www.sotataito.com/images/rackham/NMVO02.jpg

Rackhamin Reapers of Mid-Noreja nuo, itse olen niitä harkinnut furyiksi.
Ropetus
Valvoja

Kiitos vinkeistä jullevi. Kyllä noista varmaan jotain saa väkerrettyä.
Illotus kirjoitti:http://www.sotataito.com/images/rackham/NMVO02.jpg

Rackhamin Reapers of Mid-Noreja nuo, itse olen niitä harkinnut furyiksi.
Onhan tuo ihan hieno, muttei sovi ainakaan minun armeijaani.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”