Looted Vehicle
Looted Vehicle
Siis jos örkkien looted vehiclelle tapahtuu se että se liikkuu hitaasti eteenpäin ja törmää vastustajan vehicleen niin mitä tapahtuu
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
-
The Scientist
Eipä tuo nyt erityisesti tehokkuutta lisää jos se saa toisen tankin siirtymään muutaman tuuman. Aika tiukka peli täytyy olla että on merkitystä.daider kirjoitti:itsekkin olin positiivisesti yllättynyt :-) Lantikan tehot kasvoivat juuri huomattavasti :-)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
lähinnä odottelen sitä että joku rohkea IG/ork pelaaja yrittää Death or Glorya sentinelillä/kill kanilla ja joutuu katsomaan kun peltipurkki rusentuu Keisarin Mahdin edessä :-)
eihän tämä maailmaa pelasta mutta on kiva lisä
eihän tämä maailmaa pelasta mutta on kiva lisä
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Eivätpähän hemmetin land speederit jumita lantikoita enää koskaan... Yksi järjenvastainen "taktiikka" vähemmän.Deetwo kirjoitti:Eipä tuo nyt erityisesti tehokkuutta lisää jos se saa toisen tankin siirtymään muutaman tuuman. Aika tiukka peli täytyy olla että on merkitystä.daider kirjoitti:itsekkin olin positiivisesti yllättynyt :-) Lantikan tehot kasvoivat juuri huomattavasti :-)