"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammereita Sinooperistä

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Stormyx

Viesti Kirjoittaja Stormyx »

itse käyn aina variston sinooperissä hakemassa hammerini sillä perusboksihinnat ovat samat ja kun ostaa 10eurolla saa leiman ja 5 leimasta 5e alennusta joten se tulee halvemmaksi kuin esim fantasiapeleistä.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

zakug_the_insane kirjoitti:
J-P kirjoitti:Jeps, Jyväskylän sinoperistakin noita saa, vaikka täällä on fantasiapelitkin. Mutta siis sinoperistähän saa muutakin hyvää tavaraa, esim. pensseleitä (kuulemani mukaan vieläpä ihan hyviä) ja loistavaa maastontekoon tarvittavaa krääsää.
Missäs jkl:ssä sinooperi on? Koskaan nähnytkään.

Ja mitä niihin hintoihin tulee, Veljekset Keskinen myy muutamalla eurolla halvempia bokseja, ja silloin kun niillä oli joku väliaikainen poistomyynti sai bokseja sellaisella 10€ :D
JKLssä on Sinooperi siinä Foorumin Kalpiksen vastapäätä (suunnilleen). Liukuoportaiden oikealla puolella alhaalta katsottuna.
Dice are my best weapons.
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Olikos kukaan sotavasarasta Variston tänään(11.9.04) järjestetyssä tapahtumassa?

Ite olin pikku siskon kanssa päästiin kumpikin palkintosijoille oli pikkusiskon toinen ikinä maalaama tyyppi.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Sinoopereissa, joissa minä olen vieraillut, ollaan toistaiseksi myyty vain yksinkertaisia muovipakkauksia. Ei siis metalliukkoja.
Olen vieraillut vain Itäkeskuksen Sinooperissa.
Wizard Lord

Viesti Kirjoittaja Wizard Lord »

Sinooperi ei ole vielä aloittanut kunnolla muidenkuin muovisten ukkojen myynnin. Metallisia ukkojakin saa, muuta vähemmän.
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.

You can feel thousends of deaths by fearing one.
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Kyllä Tampereen sinooperikin Figuja myy mutta valikoima oli ainakin kun mínä kävin surkea.
Itse en siellä nähnyt yhtään Blisteriä ja paketeitakin oli vain yksi hyllyllinen jopa Koskikeskuksen
Info kärkkäisellä on paremmat valikoimat joten sinne sitten tai Fantsuun jota minä suosittelen.
Ruutanalaiset on hulluja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”