Ei valmis, Ork Warboss, kommenttia?
-
tazallmighty
Ei valmis, Ork Warboss, kommenttia?
http://img.photobucket.com/albums/v407/ ... C00879.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v407/ ... C00877.jpg
Siinä olisi pohdiskeltavaa...Tässä voisin sitten myös selittää tämän "hepa" sanan, se on lyhenne sanasta hepakkajoka merkitsee semmoista mystiqueta olotilaa jossa tulee tehtyä kaikkea kliffaa...Joten örkeillä se voisi olla veri-hepakka...En ole suuttumassa pahasta palautteesta enkä hyvästäkään(miksi suuttuisin?) Eli kaikenlaista palautetta voi antaa...Ja tiedän että kuvat voivat olla tummia(ja ovatkin), eli siitä ei tarvitsisi valittaa mutta tämä on vapaa maa...
http://img.photobucket.com/albums/v407/ ... C00877.jpg
Siinä olisi pohdiskeltavaa...Tässä voisin sitten myös selittää tämän "hepa" sanan, se on lyhenne sanasta hepakkajoka merkitsee semmoista mystiqueta olotilaa jossa tulee tehtyä kaikkea kliffaa...Joten örkeillä se voisi olla veri-hepakka...En ole suuttumassa pahasta palautteesta enkä hyvästäkään(miksi suuttuisin?) Eli kaikenlaista palautetta voi antaa...Ja tiedän että kuvat voivat olla tummia(ja ovatkin), eli siitä ei tarvitsisi valittaa mutta tämä on vapaa maa...
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
- I.C. Wiener
- Viesti:
Lisää joko valaisua tai sitten muutat kamerastasi valaisu aikaa pitemmäksi, nyt se on aika lyhyt ja myös ISO-nopeus kannataa vaihtaa 50een.
Figusta sen verran että näyttäisi olevan todella paksut maalit.
Figusta sen verran että näyttäisi olevan todella paksut maalit.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
tazallmighty
juu, kiitos kiitos mukavista kommenteista. Niin kamera on huono voin sen sanoa ja maalit ovat ehkä hieman paksut mutta sen voin sanoa että eivät ne ole niin hirmu paksut.
Aseesta sen verran että ei se ole mitenkään erityisemin tehty että se on minusta vähän huono, tai olisin voinut tehä paremmankin.Mutta figu on noin kuukaden vanha että silleen.
Aseesta sen verran että ei se ole mitenkään erityisemin tehty että se on minusta vähän huono, tai olisin voinut tehä paremmankin.Mutta figu on noin kuukaden vanha että silleen.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
-
Darkki
joo se on siis Warboss? nojaa olet varmaan örkkien kodexin lukenut innolla läpi, jos siis olet.. minä vain ihmettelen .. miksi teit warbossistasi noin ... grottimaisen.. warbossien kuuluisi olla sellaisia könsikkäitä joilla on TUMMA nahka ja paksu kallo, onhan tuo siis hieno mutta maaleja on pakko ohentaa.. tuo näyttää siltä kun olisit sen maalannut liimalla..
-
tazallmighty
No tämä orkki klaani on semmoinen kuin da 'ait boyz eli the white boys, johon otetaan örkeistä kalpeimmat, joku voisi myös sanoa että nämä ovat gootti-orkkeja...Ja olen lukenut ork codexin monta kertaa läpi hartaasti mutta siellä ei varsinaisesti kielletä vaan oikeastaan kehotetaan keksimään omia klaaneja...että silleen.
- Jänkäkoira
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ihan hieno hippiörkki. Että valkoisia örkkejä *mutinaa*
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
tazallmighty
Kuuluisi olla? Minkään figun ei kyllä kuulu näyttää samalta kuin esim GW:een figut. Tarkoitit varmaankin että itse kuvittelet bossien olevan tumma nahkaisia klönttejäDarkki kirjoitti:joo se on siis Warboss? nojaa olet varmaan örkkien kodexin lukenut innolla läpi, jos siis olet.. minä vain ihmettelen .. miksi teit warbossistasi noin ... grottimaisen.. warbossien kuuluisi olla sellaisia könsikkäitä joilla on TUMMA nahka ja paksu kallo
-
tazallmighty
jaahas...no ymmärsin tuon, mutta jotenkin oudolta kuulostaa.Dragoneye kirjoitti: minkään figun ei kuulu näyttää miltään,
Tässä taas tosi turha viesti, mutta oli tuo pakko sanoa...
että silleen...
-
Darkki
vääääärIN, minä en kuvittele. minä tiedän. valkoiset örkit sotii fluffia vastaan ihan onnessaan.. örkkien fluffissa lukee että aina kun örkki käy tappelun, se suurenee. ja kun örkki on VIHDOINKIN päässyt warboss tasolle, hänen nahkansa on tummunut kuin paska auringossa.. ei sillä että minulla on mitään valkoisia örkkejä vastaan mutta se sotii fluffia vastaan.Antelius kirjoitti:Kuuluisi olla? Minkään figun ei kyllä kuulu näyttää samalta kuin esim GW:een figut. Tarkoitit varmaankin että itse kuvittelet bossien olevan tumma nahkaisia klönttejä
ainii hei onks tolla örkillä nob bodyguardia? jos ei oo nii se on iha .. kova hankinta.
-
tazallmighty
juuh, ei sillä mitään nob bodyguardeja ole...joohtunee kai siitä etten varsinaisesti kerää örkkejä. Joskus tullut hepakassa ostettua pari laatikollista noita. 
...Että silleen...
...Että silleen...
Hyvät, sulavat blendit. Varsinkin luuosat on upeita.Siitä kymmenen pistettä. Papukaijamerkki heruu sitten vähän ohuemmista maaleista. Tuo olkasuojusten oranssi on ehkä vähän liian räikeä tota ihoa vasten, voisi vähän ehkä tummentaa\varjostaa sitä vaikka ruskeaan päin. Ihosta vielä, tuo vaaleampi iho juuri tuo mulle mieleen vanhan, ison ja ilkeän örkin jonka paksu nahka on jo alkanut harmaantumaan auringossa. Että ihon väri sopii varsin hyvin, nuo oranssinpunertavat värit vaan häiritsee.
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
-
Darkki