40K: Rauniotalo
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
40K: Rauniotalo
Ajattelin huvikseni laittaa tänne kuvan eräästä pelitarkoituksiin väsäämästä rauniostani. Vähän vaihtelua figujen lomaan.
Tuossahan on käytetty osaksi sellaista valmista rauniotunutta seinäpalasta, mutta tuo vasemmanpuoleinen seinä on itse tehty kipsistä, samoin nuo irtopalaset joita on ympäri rauniota.
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/raunio.jpg
Tuossahan on käytetty osaksi sellaista valmista rauniotunutta seinäpalasta, mutta tuo vasemmanpuoleinen seinä on itse tehty kipsistä, samoin nuo irtopalaset joita on ympäri rauniota.
http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fikuja/raunio.jpg
Modern cars - they all look like electric shavers.
- Gorkiporki
Voisihan siihen toki laittaa jotain lisää, mutta jos sen tunkee täyteen kaikkea roinaa niin ukot eivät enää välttämättä pysy pystyssä kovin epätasaisella pinnalla.
Nyt siihen ainakin saa turvallisesti asetettua jotain ukkoja, vaikka esim. eldarien liitomopot eivät ainakaan pysy kovin monessa paikassa pystyssä.
Nyt siihen ainakin saa turvallisesti asetettua jotain ukkoja, vaikka esim. eldarien liitomopot eivät ainakaan pysy kovin monessa paikassa pystyssä.
- puolisukeltaja
- Gorkiporki
Jotain palojälkiähän tuohonkin voisi maalata mutta koska tuo on oikeastaan aika ripeästi maalattu ja tehty niin en oikeastaa silloin ajatellut mitään sellaisia. Tota vihertävän ruskeaakin mä päätin maalata joihinkin kohtiin vasta jälkeenpäin. Palojälkiä maalatessa voi voisin olla ehkä hyvä tutkia jotain oikeita palojälkiä, jotta se lopputulos ei näyttäisi siltä kuin joku olisi maalannut seinään mustalla maalilla jotain töherryksiä.