Necron scarab swarms!!!
-
The Educated Fool
Necron scarab swarms!!!
Tuli vain tälläinen hullu juttu mieleen...
Kun noissa scarab swarmien spessu ruleissa lukee, että counts as jet bikes, niin eivät kai ne saa liikkua 24"(koska eivät ne sitä ainakaan ennen saaneet tehdä), ja siitä syystä johtuen saa saveaan muuttumaan invunerable saveksi..
Kun noissa scarab swarmien spessu ruleissa lukee, että counts as jet bikes, niin eivät kai ne saa liikkua 24"(koska eivät ne sitä ainakaan ennen saaneet tehdä), ja siitä syystä johtuen saa saveaan muuttumaan invunerable saveksi..
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
-
Armageddon
- Henri Ketonen
-
Oberon
Enen ne oli kovia(jos vastustaja oli niin tyhmä ettei tajunnut ampua niitä), nyt ne ovat todella hurjia. 24" jonnekkin maaston suojaan ja seur kiekalla yht 18" hyökkäys, ihan varmana yltää siihen tankin kylkeen/heikon jalkaväkijoukkueen kylkeen kiinni. Ja tuhoja tulee. Entisen necron armeijani toiseksi paras osa, nyt kaduttaa.
Yksi ikäväkin puoli Scarabien liikkeessä nykyään on. Uusissa säännöissä nimittäin erikseen sanotaan (en muista sivua ulkoa), että jos on saman unitin sisällä eri nopeuksia, kaikki liikkuvat hitaimman mukaan. Eli Tomb Spiderin luomat ja mukana kulkevat Scarabit liikkuvatkin enää 6" entisen 12" sijaan.
- Dru Perim
- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Joka tapauksessa niiden täytyi ennenkin pysyä koherenssissa hämärin kanssa, joten eivät ne siitä nyt niin kauheasti hidastu. Jonkin verran kumminkin.Dru Perim kirjoitti:Yksi ikäväkin puoli Scarabien liikkeessä nykyään on. Uusissa säännöissä nimittäin erikseen sanotaan (en muista sivua ulkoa), että jos on saman unitin sisällä eri nopeuksia, kaikki liikkuvat hitaimman mukaan. Eli Tomb Spiderin luomat ja mukana kulkevat Scarabit liikkuvatkin enää 6" entisen 12" sijaan.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Vaan tämä ei ole uusi sääntöDru Perim kirjoitti:Uusissa säännöissä nimittäin erikseen sanotaan (en muista sivua ulkoa), että jos on saman unitin sisällä eri nopeuksia, kaikki liikkuvat hitaimman mukaan. Eli Tomb Spiderin luomat ja mukana kulkevat Scarabit liikkuvatkin enää 6" entisen 12" sijaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"