"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi armeija, uudet kujeet. Jättiprojektin alku.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Uusi armeija, uudet kujeet. Jättiprojektin alku.

Viesti Kirjoittaja migsula »

Dakka Modellingissa topicci jossa enempi selityksiä. (keitä kiinnostaa)

...kuiteski, tämmönen hiukka kunnian himoisempi ja rauhallisempi proggis. Niin vähän aikaa ja paljon eri kiinnostuksen kohteita elämässä, että yritän saada entistä enemmän tähän harrastukseeen käytetystä ajasta (vaikka sitä on yhä vähemmän), ja karsia niitä osia joista en tykkää, ihan 4edikan hobby filosofiaa seuraillen. Armeija rakennuksessa se tarkoittaa yksilöiden luomista ilman kiirettä.

http://www.pbase.com/migsula/eagles
☠️
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kyllä miehellä on suuret suunnitelmat. Mutta kyllä taitaa olla vaivan arvoista, tuo yksinäinen vet kessu aiheutti niin pahan leuan loksahtamisen, että tarvitsen epäilemättä kirurgisia toimenpiteitä.
Keep up the good work.

-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Kyllä, jos jaksat tuon tehdä niin. Todella upeita nap... figuja. Good luck.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Oih, pitää lisätä kyllä sigiin, että:"Migsula on mun Idoli !". ;) Nojoo, taas sitten lähdit tämmöseen über-army-projektiin.. hyvähän se vain on, saadaan meki ihastella lisää. Näyttää todella hyvältä tuo sergeant, tosin vaihtaisin sen metallinvärin johonkin muuhun, johonkin tummaan, joka toisi vähän kontrastia figuun. Konffi on oikein hieno, tosin se chaos warrun hanska vähän näyttää erikoiselta toiseen verrattuna. Kivan kokoinen se myös on, nostan kaikkien sotulaisten hattuja (sellaisten jotka sellaisen omistavat... peruukkikin käy) jos teet koko armeijalle. ;) Mutta oikein kiva idea, postaile lisää tavaraa kun etenee.
Work out, in case future happens.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Mitä tuohon voi oikeastaan sanoa? Konversiopaholainen Migsula iskee jälleen? Dakkassa muutamat ovat valittaneet jalkojen kummallista asentoa, mutta täytyy sanoa sinun onnistuneen paljon paremmin kuin GWn skuptaajat. Mittasuuhteet ovat paljon luonnollisemmat kuin normimariineilla. Väriteema on ihan mukava (itse olisin valinnut hieman tummemman ;)) ja kasvot onnituneet todella hyvin. Pientä närää aiheuttaa tuo kaamossoturilta pöllitty vasarakäsi, se hanska näyttää hieman irtonaiselta figun kokonaisuudesta. Ehkä siksi, että toisessa kädessä sitä hanskaa ei ole. Kyseinen kessu on varmaan parhaiten toteutettu "tosi skaalan" mariini, mihin olen itse törmännyt.

Pieni tutoriaali figujen valmistusvaiheista ja käytetyistä osista olisi varmaan tervetullut artikkeli kaikille sotulaisille. Onnea vaan loppun armeijan rakentamiseen.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Wurm

Viesti Kirjoittaja Wurm »

Asiaa migi! Toivottavasti ei jää pelkäksi suunnitelmaksi. Tuollaisten modelien tekoon menee kyllä aikaa. Ja vaivaa. Ja välillä varmasti hermotkin.

Mutta todella tyylikkään näköinen, kunnianhimoinen konversio!
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Minua rupesi jostainsyystä itkettämään kun ajattelin sitä poikapoloa joka pelaa "pikkumarineilla" tuonkokoisia konvattuja marineita vastaan ;)
wolwi

Viesti Kirjoittaja wolwi »

Ai että dream army???? Mulle dream army ois jo se että osaisin maalata edes puoliksi yhtähyvin kun sinä :). Todella upea tuo mariini kyllä. Onnea yritykselle, mulla on sellanen fiilis että onnistut siinä.

Nytkun alottelet uutta armeijaa niin mitäs teet vanhoille deamon huntereille? Pistätkö myyntiin, vai jätätkö itsellesi ihailtavaksi kaappiin...?
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Joo olisi kyllä ihan mahtavaa osata maalata noin hyvin ;). Jos sinulla riittää inspiksiä, niin maalaa ihmeessä!

Eikös tuo ole Imperial guardeja...

Toi ensimmäinen kuva on kyllä ihan pirun hieno!!
:D
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
migsula

Wurm kirjoitti:Asiaa migi! Toivottavasti ei jää pelkäksi suunnitelmaksi. Tuollaisten modelien tekoon menee kyllä aikaa. Ja vaivaa. Ja välillä varmasti hermotkin.

Mutta todella tyylikkään näköinen, kunnianhimoinen konversio!
Mulla harvemmin jää nää jutut pelkäksi suunnitelmaksi! :) Sitkeen sissin meininkiä. Mä nykyisin nautin oikeestaan enää haastavimmista ja yksilöllisemmistä projekteista... ja tämä, kuten viimeaikojen =I= hommelit, joita en aio unohtaa, ovat juuri sitä. Syyttäkää Hammeria, kaheleiden seura tekee kaltaisekseen ;)
(wip hrudeja tulossa lähipäivinä!)

Kiitos kaikille kommenteista.
☠️
migsula

Uusi size comparison kuva, jonka lisäsin hiljattain. Neljä uuta tactical marinea konvertoitu, beissattu ja praimattu. Maalaan niitä ensiviikolla.

Kuva
☠️
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Oi voi voi... jotain aivan käsittämättömän upeaa :)
Olet taas saanut leukani loksahtamaan lattialle.. kiitos migs ;)
Heh, ton nassu on aikas jännä :) tykkään siitä ;)
Jooh, onnee uudelle armeijalles sitte vaan, toivottavasti unelmas toteutuu :)

-Nightwish
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Kyllä se on yhä niin kaunista.... huoh.. Lisää kuvia vain peliin, niin saadaan keräillä oikein porukalla leukoja lattioilta. ;) (mutta muista ne kontrastit)
Work out, in case future happens.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Monethan ovat hiukan valitelleet tuon valkoisen latteaa ilmettä. Oletko ajatellut kokeilevasi jotain melkein valkoista väriä, kuten sitä ghost greaytä (?) jota käytit Shakaaliesi valkoisiin osiin? Tai jonkin kermankeltaisen, tyyliin kommando khaki tai desert brown, käyttämistä perusvärinä (tietenkin sopivasti vaalennettuna), jotta saisit hiukan syvyyttä noihin pintoihin?

Ei voi muuta sanoa kuin että kyseinen Taisteluveli on esimerkki Keisarin eliittijoukoille. Oletko saanut lisää niitä aikaisiksi?
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
migsula

Yuri kirjoitti:Monethan ovat hiukan valitelleet tuon valkoisen latteaa ilmettä. Oletko ajatellut kokeilevasi jotain melkein valkoista väriä, kuten sitä ghost greaytä (?) jota käytit Shakaaliesi valkoisiin osiin? Tai jonkin kermankeltaisen, tyyliin kommando khaki tai desert brown, käyttämistä perusvärinä (tietenkin sopivasti vaalennettuna), jotta saisit hiukan syvyyttä noihin pintoihin?

Ei voi muuta sanoa kuin että kyseinen Taisteluveli on esimerkki Keisarin eliittijoukoille. Oletko saanut lisää niitä aikaisiksi?
Joo, tarkotus on kokeilla ghost greytä sheidaamiseen, ja lisää weatherinkiä. Tää eka oli maalauksellisesti hiukka hutiloitu/hakeva. Oon ite niin tajuttoman tyytyväinen valkoisen primen tuomaan uutuuden viehätyksen, ja ennen kaikkea mun varmaan kautta aikojen ekaan figuun joka näyttää hienolta pidemmältäkin matkalta. Se on antanu ja antaa intoa kokeilla kaikkea uutta.

Lisäksi näistä mariineista tulee täydellinen kontrasti mun hyvin realistiseen ja "drabbiin" kaartiarmeijaan, ihan niinku fluffisti. Likasia, karskeja kaartilaisia,ja paljon, ja muutama tusina supersotilaita kirkkaissa voimapanssareissa.

4 marinea odottaa valmiina maalausta. 1 Flamer tyyppi, 1 käskyjä karjuva osottelija, 1 kotkan kouluttaja ja 1 rynnäköivä bolter heppu.
☠️
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

migsula kirjoitti:4 marinea odottaa valmiina maalausta. 1 Flamer tyyppi, 1 käskyjä karjuva osottelija, 1 kotkan kouluttaja ja 1 rynnäköivä bolter heppu.
Laitathan sitten kuvaa? Olis kiva seurailla sun projektias ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Voisit miksu kokeilla drybrushaa toi sun ruoho tolla basella vaikka bleached bonella. Yleensä tollasten suoraan tölkistä otettujen
materiaalien tkestuuria saa pienennettyä oikeeseen skaalaan drybushilla. Suosittelen. :)

Moi
Hope is a serum that never heals
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

:D toi yks tos viimisimmässä kuvassa näyttää austin powerssin minimeeltä :D
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Mietin vaan et miten/millä oot ton koon suurentamisen hoitanu. Oon itekkin alottamassa marine armeijaa, enkä näe uusia marineja (fluffillisesti) tuollaisina kuin figut nyt on :(

Ja tosta figusta sitten jotain. Ehkäpä hieman liian siistin näköinen. Siis lähinnä ajatellen esim. metalleja/valkosta. Armorista ei löydy yhtään naarmua/kolhua. Perus tacticaalista ton vois uskoo mut vet sgt näkisin jo hieman naarmuttuneena.
migsula

Chrono kirjoitti:Voisit miksu kokeilla drybrushaa toi sun ruoho tolla basella vaikka bleached bonella. Yleensä tollasten suoraan tölkistä otettujen
materiaalien tkestuuria saa pienennettyä oikeeseen skaalaan drybushilla. Suosittelen. :)

Moi
Niitä on "kokeiltu drybrushaa" vallejo english uniformilla. Shakaaleille käytin bleached bonea kun asustivat aavikolla, =I= projektiin halusin erilaisen tummemman ruohoefektin. Itse olen tyytyväinen.
☠️
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”