Uusia kuvia..

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

Teclis:Hieno! maasto on näyttävä ja ase / vaatteet. eniten tykkään noista vaatteista. makee!

Lelith Hesperax:
nätti! maasto on tossakin hieno. mut toi on ehkä vähä sotkunen. mut hieno on!

Calgar:
Lippu on uskomaton! tosi hieno! mutta sama juttu ku lelithissä... eli sotkunen

Kemmler:
Toi on nätti!! jees jatka samaa rataa! tykkään eniten tosta hameest (tai mikä nyt onkaa) HIENO!!!

Shadow Warriors: Mahtavia! vov! :D kaavut on tosi näyttäviä!

Night Gobbot: noiki on on makeita hienosti highlaitattu noi puvut... voisin itekki kokeilla... kerään nimittäin orkkejä ja gobboo. iho on makeeta

(ja vikaks) Dragon:
Toi on niin nätti! noi siivet on niin nätit että!... osaisimpa itekki... :lol: tossa on oikeesti kaikki tehty niin hyvin! miten oot tehny ton maaston??? enimmäksee ton kallioon/kiven?? haluisin itekki tehä!

KAIKKI on hienoja! lemppari väris on varmaa sininen, nimittäin käytät sitä aika ahkerasti :) oho ku tuli pitkä juttu... :D
myydään örkkejä ja gobboja!! jättipaketti!

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 8702#78702
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Se hesperax näyttää sotkuselta ku siinä on lakkaa.

Lohikäärmeen beissi on tehty polystyreenipaloista.

Nuo ei oo siis mun, mutta mä otin ne kuvat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

Hesperaxin sotkuisuus johtuu lakan lisäksi siitä että se on maalattu muistaakseni armon vuonna 1999..se on vain niin hieno figu että pitihän siitäkin kuva ottaa :D
Calgarin sotkuisuus taas voidaan pistää kokeilun piikkiin; se on eka space marine mitä oon tehny,testi vedos..ja mä en oo yhtään tyytyväinen siihen lippuun,mun mielestä liian yksinkertainen itse Calgarille :( Saa nähdä kerkiänkö sille tosin uutta lippua koskaan tehdä :D
Se dragonin alusta on tosiaan vain revittyä polystyreeniä.
Ei se sininen oikeestaan mikään lempiväri oo, mutta mun HE armyn tunnusväri. Ja night goboille ei mun mielestä musta sopinu, joten niistä tuli sinisiä. Kun taas space marineille sopii vain sininen..
"Born to RUNE"
ChaosBonzai

Re: Uusia kuvia..

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Sairaan hienon näkösiä night govlineja!!!!!

/haluu osata kans! :oops:

:cheese: KOMEITA :cheese:
Ithirion

Viesti Kirjoittaja Ithirion »

Noi on oikeesti ihan älyttömän kauniita! Toi dragoni erityisesti oli aivan uskomattoman hienosti maalattu! :D
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Jätkä on pro. :D Miksi mä en osaa shadeta noin? Dragoni ja gobliinit on parhaita.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”