"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bretonnia taas kunniaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
KnightBastard

Bretonnia taas kunniaan

Viesti Kirjoittaja KnightBastard »

Mikä olis hyvä taktiikka Chaosta, delffejä ja Brettejä vastaa Bretonnialla kun on suunilleen (päästä muistellut tiedot)

2 Paldin, toisella on BSB

17 KotR, 2rykmentissä (3*3,lance toisessa Paldin)

17 Bowmanii, 2rykmentissä

16 Man-at-Armsii

Field Trebuchet

ps: mä haluaisin hyvii kommetteja Brettejä vastaa Breteillä (lol)
Tissimato

Viesti Kirjoittaja Tissimato »

Pistemääärä olisi hyvä tietää, ehkä jopa valmis lista. Mikä noiden bowmanien minimikoko on, eikös se ole 10? Silloin et voi pitää 17 jousimiestä kahdessa ryhmässä.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Tuossa Bretit vs. Bretit pelissä kannattaa pyrkiä ottamaan jousimiehillä ja men-at-armsseilla vihollisen chargeja vastaan, niin että saat itse hyökättyä vihollisen ritareiden kimppuun seuraavalla vuorolla. Kannatta pistää ritarit 2 tai 3 rykmenttiin.
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Bretit vs Bretit pelissä ehdottomasti monta bowmen yksikköä, koska defensive stakesit vie kaikki charge-edut: ei lance boonusta, ainoastaan eturivi lyö. Ongelma on vain siinä, että miten saat yksikön kestämään yhden vuoron, että pääset itse chargaamaan ritareilla.
laGuy.

Viesti Kirjoittaja laGuy. »

hahahahah Ei tule Dark elffejä vastaan mittään!! Jyrään sut oikeen kunnolla... hahahahah :D
Mutta saat kokeilla onneas. :) bastard....
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”