"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten konvata mariinille IG H-Bolter käteen?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rectunator

Miten konvata mariinille IG H-Bolter käteen?

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Eli olen aikeissa pistää mariinille IG:n telineelle tarkoitetun Heavy bolterin käteen. Saan sen kahvakäden hyvin sopimaan mutta tukikäsi tuottaa ongelmia. se on liian lähellä kahvakättä ja näyttää hölmöltä. Miten saisin tukikäden siirrettyä eteenpäin?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Varma mutta vaikea keino on sahata olkapäästä poikki ja tehdä stuffista loput..
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Jos oikein ymmärsin niin pitäisi saada pidempi tukikäsi? Voi vaan tulla melko dorkan näkönen jos toinen käsi on huomattavasti pidempi
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Siis tukikäden asento (kyynärpäästä) pitäisi vaihtaa erillaiseksi. Nyt se on suoraan eteen ja sen pitäisi osoittaa himpun verran sivuun että saan sen pitelemään h-bolteria realistisesti.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
laamaelain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laamaelain »

Tuohon ongelmaan on aika hyvä ratkaisu joku katkaisuväline + viila + liimaa. Eli leikkaat sen käden sopivasta kohtaa poikki, viilaat vähän kulmaa ja liimaat takaisin.
Syökää kanaa!
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

poikki pinoon ja stuffia väliin...
itse olen leikannut monet kädet kyynärpäästä poikki ja eri asentoon
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Tai sitten jos käden asento on oikea, niin pinnaat vaan käden oikeaan asentoon ja sculptaat vähän "haitaria" väliin. Helppoa kuin mikä ja nopeaa. :)
Work out, in case future happens.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itseasiassa kun tuota kokeilin, niin siitä ei tule hyvää millään...

Vertailin hieman IG:n HB:ta ja CSM:n setin mukana tulevaa HB:ta, joka on tarkoitettu marinen kannettavaksi. Marine-malli on paljon lyhyempi. Tästä syystä käsien väliksi tulee niin suuri ,että sitä on lähes mahdoton saada näyttämään hyvältä. Ainoa järkevä vaihtoehto on lyhentää IG:n HB:ta, perästä päin se on helpompaa.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 15.09.2004 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Garoth kirjoitti:Ainoa järkevä vaihtoehto on lyhentää IG:n HB:ta, perästä päin se on helpompaa.
Tai sitten väsää siihen hb:n sivuun kantokahvan, saattais näyttää aika mäystiltä (;)).
Work out, in case future happens.
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Itse en ole ollenkaan kokeillut mutta tulipahan vain mieleen. Siitähän oli juttuja, että jos pitää figua kynsilakanpoistoaineessa (ym...) tarpeeks kauan siitä tulee silloin semmonen vanuva niin silloin taivuttelee ja leikkailee minkä tarvii siitä kädestä...
En todellakaan ole kokeillut enkä todellakaan tahdo että kokeilet jos olet yhtään epävarma!
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Zob kirjoitti:Itse en ole ollenkaan kokeillut mutta tulipahan vain mieleen. Siitähän oli juttuja, että jos pitää figua kynsilakanpoistoaineessa (ym...) tarpeeks kauan siitä tulee silloin semmonen vanuva niin silloin taivuttelee ja leikkailee minkä tarvii siitä kädestä...
En todellakaan ole kokeillut enkä todellakaan tahdo että kokeilet jos olet yhtään epävarma!
Saattaa sulaa. Itse suosittelen leikkaamista ja green stuffia väliin.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”