Miten konvata mariinille IG H-Bolter käteen?
- Rectunator
Miten konvata mariinille IG H-Bolter käteen?
Eli olen aikeissa pistää mariinille IG:n telineelle tarkoitetun Heavy bolterin käteen. Saan sen kahvakäden hyvin sopimaan mutta tukikäsi tuottaa ongelmia. se on liian lähellä kahvakättä ja näyttää hölmöltä. Miten saisin tukikäden siirrettyä eteenpäin?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
- Rectunator
-
laamaelain
- Viesti:
Itseasiassa kun tuota kokeilin, niin siitä ei tule hyvää millään...
Vertailin hieman IG:n HB:ta ja CSM:n setin mukana tulevaa HB:ta, joka on tarkoitettu marinen kannettavaksi. Marine-malli on paljon lyhyempi. Tästä syystä käsien väliksi tulee niin suuri ,että sitä on lähes mahdoton saada näyttämään hyvältä. Ainoa järkevä vaihtoehto on lyhentää IG:n HB:ta, perästä päin se on helpompaa.
Vertailin hieman IG:n HB:ta ja CSM:n setin mukana tulevaa HB:ta, joka on tarkoitettu marinen kannettavaksi. Marine-malli on paljon lyhyempi. Tästä syystä käsien väliksi tulee niin suuri ,että sitä on lähes mahdoton saada näyttämään hyvältä. Ainoa järkevä vaihtoehto on lyhentää IG:n HB:ta, perästä päin se on helpompaa.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 15.09.2004 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Itse en ole ollenkaan kokeillut mutta tulipahan vain mieleen. Siitähän oli juttuja, että jos pitää figua kynsilakanpoistoaineessa (ym...) tarpeeks kauan siitä tulee silloin semmonen vanuva niin silloin taivuttelee ja leikkailee minkä tarvii siitä kädestä...
En todellakaan ole kokeillut enkä todellakaan tahdo että kokeilet jos olet yhtään epävarma!
En todellakaan ole kokeillut enkä todellakaan tahdo että kokeilet jos olet yhtään epävarma!
-
Andromedus
Saattaa sulaa. Itse suosittelen leikkaamista ja green stuffia väliin.Zob kirjoitti:Itse en ole ollenkaan kokeillut mutta tulipahan vain mieleen. Siitähän oli juttuja, että jos pitää figua kynsilakanpoistoaineessa (ym...) tarpeeks kauan siitä tulee silloin semmonen vanuva niin silloin taivuttelee ja leikkailee minkä tarvii siitä kädestä...
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.