"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ork codex... Hä?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
ornatkur

Ork codex... Hä?

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Eli mistä minun kuuluu etsiä mikäkin stati, suurin osa aseiden stateista on muualla kuin mun codexissa (en tiedä onko wanha buginen codex) ja vanha rulebookkikin on vajaa (ylläri), uudessa rulebookissa ei sanaakaan! Eli mistä saan tietää esim. Mitä Stikk bomb tekee muuta kuin on hieno ja mitä se maksaa? (Osaan etsiä vastauksen itse kun saan tietää MISTÄ!!)
I'm back.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

viittaatko Stikkbommazin/Tankbustien Frag/Krak stikbombzeihin? uskoisin että avainsana on frag/krak... eli vastaavat tavallisia kranaatteja

hintojen pitäisi löytyä sivun 7 armourysta
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
ornatkur

Hinnat löytyykin, mutta statit olisivat vielä kivempia... Eli mistä löydän ne vai onko minulla vammainen codex (ostin käytettynä) Mutta shoota ja slugga löytyy vanhasta rulebookista, mutta on aseita jotka ei löydy, ellen muista väärin.
I'm back.
McMummo

Viesti Kirjoittaja McMummo »

Katos toi ylin aihe eli: Chapter Approved FAQ PDF:t ja sieltä codex: orks. Siellä pitäs olla.
ornatkur

Jahas, taisi tulla lukkovalmis topic vaihteeksi...
I'm back.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”